Hoofdmenu

Spanje

Gestart door Sebastiaan_W, apr 05, 2008, 08:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: voetbalfan op jul 04, 2010, 18:14:13
Inderdaad ze spelen later pas hun oefenwedstrijden die overigens nog niet eens vastliggen. Van de Spaanse ploegen heb ik enkel 17 augustus Standard - Real Madrid kunnen vinden.

Veel clubs uit de Primera hebben hun schema's al rond maar daaronder nog vrijwel niemand. Als je een beetje googlet op 'amistoso(s)' en 'pretemporada' i.c.m. de naam van een club kan je al ver komen.

spons

Citaat van: voetbalfan op jul 04, 2010, 18:14:13
Inderdaad ze spelen later pas hun oefenwedstrijden die overigens nog niet eens vastliggen. Van de Spaanse ploegen heb ik enkel 17 augustus Standard - Real Madrid kunnen vinden.

op 13 augustus is het ook nog Bayern - Real Madrid
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

voetbalfan

Is het eigenlijk al bekend wanneer Mestella nu daadwerkelijk weg gaat?

AthleticHolanda

Citaat van: voetbalfan op nov 25, 2010, 16:33:43
Is het eigenlijk al bekend wanneer Mestella nu daadwerkelijk weg gaat?

Nee, ze hebben schijnbaar nog steeds geen geld gevonden om het af te bouwen. Pas wanneer de club daar geld voor heeft kunnen ze het afbouwen en gaan ze er in spelen. Ze kunnen bij wijze van spreken morgen ineens het geld hebben maar ook pas over een, twee, drie of ??? jaar.

Citaat van: een ValencianistaNo. No new plans. Our president, Manuel Llorente, has previously said that he doens't want to restart construction until the team has enough money to do it all at once. He doens't want to start again unless it's 100% we can finish.

The good news is, we have paid off all our debts to the construction companies (I think).

The bad news is, it will cost about €126 million to finish Nou Mestalla (though anything between €126 and €200 wouldn't surprise me).

HOPEFULLY the stadium will be done by the beginning of the 2012/2013 season (though I seriously have no idea where the money will come from).

If we can manage to sell the ground of the old Mestalla, that would get us €300 million(ish). But we've been trying to sell that shit for years now

voetbalfan

Geweldig eigenlijk, kan ik het binnenkort (volgend jaar) toch nog bezoeken.
Bedankt trouwens voor de informatie!

AthleticHolanda

Citaat van: voetbalfan op nov 25, 2010, 21:18:07
Geweldig eigenlijk, kan ik het binnenkort (volgend jaar) toch nog bezoeken.
Bedankt trouwens voor de informatie!

De nada ;-).

spons

Citaat van: voetbalfan op nov 25, 2010, 21:18:07
Geweldig eigenlijk, kan ik het binnenkort (volgend jaar) toch nog bezoeken.
Bedankt trouwens voor de informatie!

Ja, moet je echt doen is absoluut een van de indrukwekkendste stadions waar ik ooit ben geweest.

Ik overweeg ook om volgend jaar nog een keer voor een revisit  naar Valencia te gaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

voetbalfan

Ok bedankt, de beslissing is gevallen: Het zal volgend seizoen wel ergens zijn!

AthleticHolanda

Voor wat het waard is, de burgemeester van Valencia heeft vandaag de wens uitgesproken het nieuwe stadion zo snel mogelijk af te bouwen, maar meer details ontbreken...

http://www.superdeporte.es/valencia/2011/02/07/rita-barbera-espera-solucionen-obras/118960.html

hgrm

Over een kleine twee weken vertrekken FWM, de mystery guest en ik naar Barcelona. Helaas kan ik nog nergens de precieze data van de wedstrijden vinden. Heeft iemand enig idee waar en wanneer die te vinden zijn??
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

#40
Citaat van: hgrm op feb 08, 2011, 22:09:56
Over een kleine twee weken vertrekken FWM, de mystery guest en ik naar Barcelona. Helaas kan ik nog nergens de precieze data van de wedstrijden vinden. Heeft iemand enig idee waar en wanneer die te vinden zijn??

Tien dagen van tevoren voor de Primera Division.

Morgenmiddag zijn ze op zeker vast gezet, je kan het beste op de clubwebsites kijken.
www.futbolme.com is er ook redelijk vaak snel mee.

Als je dubbels wil doen met de Segunda (B) of vooral Tercera en lager moet je wat meer geduld hebben. De clubs in Tercera en regionale competities hebben vaak niet zo'n goede internet voorzieningen dus is de communicatie wat slechter.
Wel kan je bij de regionale voetbalbonden de schema's minstens een week van tevoren vinden. Omdat Segunda B daar niet onder valt heb ik daar vaak de meeste moeite mee.

Maargoed mocht je er niet uitkomen dan laat het maar weten.

Suerte!

EDIT: wel voor Athletic supporteren he! ;-)

EDIT 2: de officiële website van Athletic is overigens de snelste qua de bekendmaking van de wedstrijden, wel alleen van Athletic natuurlijk, maar daar staat het morgenmiddag voor 100% zeker meteen op wanneer het bericht van de RFEF binnen is.

AthleticHolanda

Zondag de 20e om 21 uur wordt Barça-Athletic in ieder geval gespeeld :-).

Persoonlijk zou ik dan zeker voor een triple gaan ;-).

Lek11

Citaat van: AthleticHolanda op feb 08, 2011, 21:46:18
Voor wat het waard is, de burgemeester van Valencia heeft vandaag de wens uitgesproken het nieuwe stadion zo snel mogelijk af te bouwen, maar meer details ontbreken...

http://www.superdeporte.es/valencia/2011/02/07/rita-barbera-espera-solucionen-obras/118960.html

Hoe is het met de kaartverkoop gesteld bij Valencia, weet je dat toevallig? Online tickets aanschaffen kan daar pas vrij laat en ik zou een vlucht toch graag wat eerder boeken. Is er daar kassaverkoop bij de meeste wedstrijden? Ik wil Mestalla graag nog een keer zien.

AthleticHolanda

Citaat van: Lek11 op feb 09, 2011, 18:47:37
Hoe is het met de kaartverkoop gesteld bij Valencia, weet je dat toevallig? Online tickets aanschaffen kan daar pas vrij laat en ik zou een vlucht toch graag wat eerder boeken. Is er daar kassaverkoop bij de meeste wedstrijden? Ik wil Mestalla graag nog een keer zien.

Eigenlijk kan ik zeggen dat je gewoon aan de kassa een kaartje kan kopen. Hoe eerder van tevoren hoe beter.

Ze spelen nog tegen zowel Barça als Real Madrid als de derby's tegen Villarreal en Levante, wil je daar naartoe gaan dan zou ik geen risico nemen en sowieso minimaal één dag van tevoren alvast een kaartje gaan halen bij een verkooppunt in de stad of bij het stadion in de fanshop.

De vliegreis alvast boeken kan makkelijk.


FWM

De voorverkoop voor de wedstrijd van Valencia tegen Gijon is vandaag begonnen. Helaas moet je een Spaanse creditcard hebben om online kaarten te kunnen kopen....

Heeft iemand ervaring met mailcontact met Valencia?
Ik wil een poging doen om per mail kaarten te regelen c.q. apart te laten leggen.
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -