Eindhoppen

Gestart door cafebac, mrt 26, 2014, 17:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

NickHart

Kijk hier heb ik wat aan, bedankt voor je antwoord. Je nieuwe update ook weer met veel plezier bekeken.

cafebac

Oude doos updates.

Mijn eerste buitenlandse wedstrijd op St. James' Park
Mijn debuut in Italiƫ bij Artemio Franchi.

Het verschil in uitvak is er een van dag en nacht.

cafebac

* Waremme vs Amay
* Zwarte Leeuw vs Tienen
* Arsenal vs PSV
* Charleroi vs Standard

cafebac

*Lille vs PSV in het oude stadionnetje van Lille, Europa League
*OFI vs Tobol in het Pankritio stadion, Intertoto
*Metz vs Nice, Coupe de France
*Lierse vs Club Brugge

cafebac

Gisteren mijn seizoen ook maar afgetrapt Met Genk - Al Shabab in het Beringse Mijnstadion. Daarvoor een bezoekje gebracht aan het Helzoldstadion. KFC Helzold ging in 1999 op in Heusden-Zolder en sindsdien wordt het niet meer gebruikt voor the beautiful game.
Foto's van beide staan online.


rogo_breda

Mooie foto's! Vooral die van boven op de berg (en het loket natuurlijk :))

cafebac

#22
Het seizoen is nu echt Los. Zondag Lierse-PSV, maandag nog een bijzondere groundspot in Overpelt en gisteren Dessel Sport - FC Eindhoven meegepakt. Foto's van de laatste volgen later deze week, die van Lier en Overpelt staan wel al op de blog.



In overpelt viel er nog genoeg te zien aangezien alle deuren wagenwijd open stonden, tot aan de boekhouding toe.







img]

Joost

Die zijn echt direct vertrokken vanuit Overpelt.

rogo_breda

Bizar zeg, mooie fotoreportage.
En heel apart dat dit stadion wordt verlaten voor de Roosen, wat ik toch (nog) minder vind.

cafebac

Dinsdag een voor Sommerabendfreundschaftsspiel-begrippen niet onaantrekkelijke wedstrijd gezien in Dessel. Het Armand Melis Stadion is bescheiden, hagelnieuw en steriel.


cafebac



Achter de Kazerne is prachtig oud stadion, alle foto's online :)

3434

Stadion van Overpelt was ook groter en beter in mijn ogen. Maar Neerpelt heeft een iets grotere aanhang. Het scheelt geen honderden fans maar mogelijk ook bepalend. Toen ze de fusie bekend maakten was er sprake van eerst 2 jaar in Overpelt te spelen tot het stadion in Neerpelt volledig in orde was (extra tribunes), blijkbaar toch niet het geval dus.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

cafebac

Paar updates uit de oude doos, ik ben eindelijk bijna helemaal bijgewerkt:

* Standard
* Sparta Praag
* Berchem Sport
* Trabzonspor




rogo_breda

Mooi!

Maar zie ik dat nu goed dat de betonnen adelaars op de tribune achter de toegangspoort bij Berchem verdwenen zijn? :(