Verlanglijst 2012-2013

Gestart door voetbalfan, jun 17, 2012, 13:50:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Sheffield Wednesday thuis. Tegen wie maakt me niet uit.
Uitwedstrijden met Schalke naar Köln en Bremen.
Uitwedstrijd met Aston Villa (liefst naar Everton, QPR of Norwich).
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Sebastiaan_W

Citaat van: FCT1980 op jun 18, 2012, 21:04:51
Sheffield Wednesday thuis. Tegen wie maakt me niet uit.
Uitwedstrijden met Schalke naar Köln en Bremen.
Uitwedstrijd met Aston Villa (liefst naar Everton, QPR of Norwich).

Schalke uit tegen Keulen. Oefenpot of DFB-pokal?

spons

Citaat van: FCT1980 op jun 18, 2012, 21:04:51
Sheffield Wednesday thuis. Tegen wie maakt me niet uit.
Uitwedstrijden met Schalke naar Köln en Bremen.
Uitwedstrijd met Aston Villa (liefst naar Everton, QPR of Norwich).

Dat wordt lastig, Keulen is gedegradeerd

Mijn wensenlijstje voor het komende seizoen in de hoop dat ik er een aantal van mee kan pakken :

Furth - Nurnberg
Hertha - Union
Charleroi - Standard
Torino - Juventus

om beide topklasses compleet te maken : een thuiswedstrijd van EVV, Chabab en DETO

thuiswedstrijd van Bordeaux en Lyon omdat dit van beiden het laatste seizoen in het oude stadion wordt

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Köln ligt er inderdaad uit. Niet zo snel aan gedacht. Vul Gladbach daar maar voor in. Of Düsseldorf in die smartie arena.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op jun 20, 2012, 18:24:10
Köln ligt er inderdaad uit. Niet zo snel aan gedacht. Vul Gladbach daar maar voor in. Of Düsseldorf in die smartie arena.

Gladbach ga ik dit jaar ook bezoeken. Heb het Borussia-Park nog niet bezocht. De Bökelberg wel 2x.
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Idee om er met die Köningsblauen naartoe te gaan? Ie hebt mien nummer nog wah onnie?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op jun 21, 2012, 17:51:29
Idee om er met die Köningsblauen naartoe te gaan? Ie hebt mien nummer nog wah onnie?

Ik vind 't wa good!    Joawa die hek nog wa!  Kzal oe wa een moal bell'n,kunt wi-j d'r oaver hebb'n!!
Het ene stadion is het andere niet!

Voetbalhopper

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 21, 2012, 18:16:00
Ik vind 't wa good!    Joawa die hek nog wa!  Kzal oe wa een moal bell'n,kunt wi-j d'r oaver hebb'n!!

Hoeveel ?

Arjen

#23
Naar Engeland in maart/april, naar een wedstrijd van de volgende clubs: Werder, PSG, Anderlecht. Een wedstrijd in Italie en verder nog een paar leuke potjes. En de finale Europa League.

Verwijderd lid

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 21, 2012, 18:16:00
Ik vind 't wa good!    Joawa die hek nog wa!  Kzal oe wa een moal bell'n,kunt wi-j d'r oaver hebb'n!!

LOL !!!

FCT1980

Haha ben ik de enige die hem begrijpt? :-)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Verwijderd lid

Citaat van: FCT1980 op jun 22, 2012, 19:15:18
Haha ben ik de enige die hem begrijpt? :-)

Ik ook hoor, al kom ik uit een ander deel van 't land.

Dieter

Citaat van: Arjen op jun 21, 2012, 18:54:40
Naar Engeland in maart/april, naar een wedstrijd van de volgende clubs: Werder, PSG, Anderlecht. Een wedstrijd in Italie en verder nog een paar leuke potjes. En de finale Europa League.

Losse kaarten voor Anderlecht wordt steeds moeilijker. Het hele stadion wordt momenteel gerenoveerd: vip-seats die meer plaats innemen, verbreding van de gangen, staanplaatsen verdwijnen etc. Totale capaciteit gaat terugvallen tot ongeveer 21 000 denk ik, waarvan +- 20 000 seizoenkaarthouders.





headout

Citaat van: spons op jun 19, 2012, 08:08:25Hertha - Union
Die heb ik al eens mogen meemaken (2009). Aanrader, en terecht dat deze op je verlanglijst staat.
De foto die als avatar in mijn profiel staat, is daar gemaakt.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Arjen

Citaat van: Dieter op jun 23, 2012, 08:55:18
Losse kaarten voor Anderlecht wordt steeds moeilijker. Het hele stadion wordt momenteel gerenoveerd: vip-seats die meer plaats innemen, verbreding van de gangen, staanplaatsen verdwijnen etc. Totale capaciteit gaat terugvallen tot ongeveer 21 000 denk ik, waarvan +- 20 000 seizoenkaarthouders.






Bedankt voor je reactie. Wij hebben gisteren net afgesproken dat we naar Anderlecht-Waasland Beveren gaan. Maar even de startdatum van de verkoop in de gaten houden en kijken of we kaarten kunnen krijgen.