Week 9, maandag 22 t/m zondag 28 februari

Gestart door Stadionhopper, feb 06, 2010, 14:51:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Lek11 op mrt 03, 2010, 08:27:09
Nederland heeft het nog altijd (stukken) beter in de hand dan in Frankrijk en Italiƫ.

Ben het zomaar een keer met je eens, Franse competitie kan ik niet echt over oordelen maar als ik naar de europacupwedstrijden in de laatste jaren kijk waar een dode valt bij Paris St. Germain tegen een Israelische club, een wedstrijd van Manchester United compleet uit de hand loop en wat Feyenoord in Nancy heeft meegemaakt....

In het laatste geval wil ik het schandalige gedrag van mijn zogenaamde mede "supporters" absoluut niet goed praten maar ik ben ervan overtuigd dat zo'n wedstrijd in Nederland ( veel ) minder uit de hand gelopen was.

Om over Italie helemaal maar niet te praten.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Peenvogel

In Italie stonden die klootzakken van Internazionale na afloop van de halve finale onder het oog van de carabinieri vrolijk de ruiten in te slaan van geparkeerde auto's van Feyenoorders.

Toen wij verhaal wilden halen kwam de politie wel in actie...........tegen ons.

Peenvogel

PSG is wangedrag van eigen fans beu

Paris Saint-Germain is het wangedrag van zijn eigen supporters meer dan zat. De voetbalclub zal tot nader order geen kaartjes meer verkopen voor uitwedstrijden.

PSG-voorzitter Robin Leproux zei bovendien dat zijn club geen beroep zal aantekenen als de Franse bond besluit de club een of meer thuisduels zonder publiek te laten afwerken.

Leproux reageerde op de rellen van zondag, zowel in als buiten het Parc des Princes, rond de confrontatie met Olympique Marseille (0-3). Die vielen alleen de Parijse fans aan te rekenen.

De OM-aanhang boycotte het duel in Parijs uit protest tegen de strenge veiligheidsmaatregelen. Toch ontstonden vechtpartijen tussen rivaliserende PSG-clans. Een persoon raakte zwaargewond.

Lek11

Bij PSG hebben verschillende supportersgroepen al tijden problemen met elkaar. Met de wedstrijd tegen L'OM is dit totaal de hand gelopen. De groepen 'Auteuil' (Multiculti) en de 'Kop of Boulogne' (Extreem-rechts) zochten de confrontatie met elkaar.

Die zwaargewonde jongen (van de KOB) ligt nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis, hij ligt in coma.

Bij de heenwedstrijd in Marseille liep het ook al volledig uit de hand. Die werd toen afgelast terwijl er al een hoop PSG fans opweg waren naar Marseille. Eenmaal in Marseille brak het uit tot gigantische rellen. Er zijn onder andere een aantal filmpjes te zien waarop er een auto met Marseille fans in rijdt op een groep uit Parijs.

Frankrijk..

Lek11

EZG - We Zijn Het Zat

Nummer over het geweld van de ME afgelopen weekend tegen Utrecht supporters.