Week 7: 10 februari 2020 t/m 16 februari 2020

Gestart door Tribuneklanten, jan 20, 2020, 16:50:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mrmtty20


wekke


Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

mike_t

#18
10-2 : Jong FC Utrecht - Jong Ajax ? Geen kaartverkoop vandaag. Eigen domme schuld. Jong AZ - Volendam
12-2 : Vitesse - Ajax
13-2 : RKVVL/Polaris - RKSV Leonidas-W of Viktoria Köln II - Fortuna Köln II
15-2 : nnb
16-2 : Ajax - RKC

Mokum1900

Citaat van: mike_t op feb 05, 2020, 10:25:42
10-2 : Jong FC Utrecht - Jong Ajax ?
12-2 : Vitesse - Ajax
13-2 : RKVVL/Polaris - RKSV Leonidas-W of Viktoria Köln II - Fortuna Köln II
15-2 : nnb
16-2 : Ajax - RKC

wordt niet in de galgenwaard gespeeld ?
Waar je ook gaat ik volg je overal

Nickky


Jef400

Citaat van: Mokum1900 op feb 05, 2020, 13:40:21
wordt niet in de galgenwaard gespeeld ?
Op Zoudenbalch en met strenge kaarteisen.

Ici c est Paris

15-02 Bohemians FC - Shamrock Rovers

Mooi verhaal wel. Er is vorige week een vriend van me naar Dublin geëmigreerd, ik ben überhaupt nog nooit in Ierland geweest dus leuk om hem een paar dagen op te gaan zoeken. Totaal niet aan voetbal gedacht omdat ze in Ierland een zomercompetitie hebben. Alles geboekt: Blijkt dat bewuste weekend de Ierse competitie al te beginnen, met de kraker Bohemians - Shamrock Rovers, wat dan ook meteen de meest beladen wedstrijd van Ierland bleek te zijn? Ik ben niet zo goed ingevoerd in het Ierse voetbal, maar van Dalymount Park had ik weleens gehoord.
Maar er gingen vanmiddag nog enkele kaarten in de verkoop, binnen drie minuten was het uitverkocht maar ik heb twee kaarten. Heel veel zin in m'n Ierse vuurdoop. Misschien gaan we de avond ervoor ook nog wel naar St. Patrick's Athletic - Waterford United, maar dat zien we ter plekke wel.

Neede-Radicals

10 februari: Jong PSV-De Graafschap
15 februari: FC Twente-AZ

cornederuiter


MichielB

15/2 ADO en Haag - PSV
16/2 Willem II - FC Utrecht

casper.eniesee

Citaat van: Ici c est Paris op feb 06, 2020, 15:43:43
15-02 Bohemians FC - Shamrock Rovers

Mooi verhaal wel. Er is vorige week een vriend van me naar Dublin geëmigreerd, ik ben überhaupt nog nooit in Ierland geweest dus leuk om hem een paar dagen op te gaan zoeken. Totaal niet aan voetbal gedacht omdat ze in Ierland een zomercompetitie hebben. Alles geboekt: Blijkt dat bewuste weekend de Ierse competitie al te beginnen, met de kraker Bohemians - Shamrock Rovers, wat dan ook meteen de meest beladen wedstrijd van Ierland bleek te zijn? Ik ben niet zo goed ingevoerd in het Ierse voetbal, maar van Dalymount Park had ik weleens gehoord.
Maar er gingen vanmiddag nog enkele kaarten in de verkoop, binnen drie minuten was het uitverkocht maar ik heb twee kaarten. Heel veel zin in m'n Ierse vuurdoop. Misschien gaan we de avond ervoor ook nog wel naar St. Patrick's Athletic - Waterford United, maar dat zien we ter plekke wel.

Heb die wedstrijd vorig jaar gezien en dat is denk ik de vetste wedstrijd die ik tot nu toe in mijn leven heb gezien. Have fun!
Instagram: Groundhopper024

Groundos


Olav

15-02 Nîmes Olympique - Angers.
Helaas speelt OM uit dat weekend, maar dit is wel een heel mooi alternatief. Ik ben hier vier jaar terug ook geweest en ik moet zeggen dat het een van m'n mooiste groundhops was tot nu toe. Leuke sfeer en in mijn ogen een mooi en uniek stadion. Destijds stond Nimes ergens onderaan de Ligue 2, nu staan ze in de degradatiezone van de Ligue 1. Ik weet niet hoelang het nog zal duren, maar in de zomer werden plannen gedeeld voor een nieuw stadion voor Nimes, dus mooi dat ik nu in ieder geval op tijd ben.

Foto's van Nimes - Niort in februari 2016: https://023ontour.wordpress.com/nimes-olympique-stade-des-costieres/

Freekos79

Citaat van: Ici c est Paris op feb 06, 2020, 15:43:43
15-02 Bohemians FC - Shamrock Rovers

Mooi verhaal wel. Er is vorige week een vriend van me naar Dublin geëmigreerd, ik ben überhaupt nog nooit in Ierland geweest dus leuk om hem een paar dagen op te gaan zoeken. Totaal niet aan voetbal gedacht omdat ze in Ierland een zomercompetitie hebben. Alles geboekt: Blijkt dat bewuste weekend de Ierse competitie al te beginnen, met de kraker Bohemians - Shamrock Rovers, wat dan ook meteen de meest beladen wedstrijd van Ierland bleek te zijn? Ik ben niet zo goed ingevoerd in het Ierse voetbal, maar van Dalymount Park had ik weleens gehoord.
Maar er gingen vanmiddag nog enkele kaarten in de verkoop, binnen drie minuten was het uitverkocht maar ik heb twee kaarten. Heel veel zin in m'n Ierse vuurdoop. Misschien gaan we de avond ervoor ook nog wel naar St. Patrick's Athletic - Waterford United, maar dat zien we ter plekke wel.

Zeker een aanrader!
Volgende wedstrijd: ?