www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Footballfrans

Ja, dat is wel een goed idee. Als ik van een land alle beschikbare competities (met geautomatiseerde updates van uitslagen) heb, kan ik wel een competitie toevoegen met als titiel, Alle lagere klassen
Dan kan iedereen zijn wedstrijden toevoegen.

Bij Schotland moet ik inderdaad even de titel aanpassen '& lager'. Van Schotland ga ik de Junior leagues namelijk niet krijgen.


Prestatiebalk optioneel? Wil je deze dan bij anderen niet zien? Of wil je die van jezelf dan wegklikken? Is die dan ook voor anderen niet zichtbaar? Of wil je instelling dat je nergens een prestatiebalk ziet?


Segunda B en evt Tercera in Spanje: Ja die staan op de planning, Segunda B in ieder geval maar de tercera is geloof ik 18 of 20 regionale competities dus dat vergt nog wel even wat uitzoekwerk. Ik weet nog niet wanneer dat gaat komen maar ik wil dat wel gaan doen. Het is gewoon schipperen met de beschikbare tijd/hulp om competities uit te zoeken. Ik ben al heel blij met de hulp van Joost & Witte Leeuw & VakkieS en een paar buitenlanders die helpen (Duitsers, Schot, Deen). Ik heb nog geen tijd gehad om de Tsjech, Griek en Cyprioot aan het werk te zetten. Kortom het kost wat tijd maar het streven is er.



Citaat van: AthleticHolanda op jan 18, 2011, 21:27:41
Zou het een idee zijn om competities toe te voegen waarin je zelf wedstrijden kan toevoegen die je bezocht hebt?
Bijvoorbeeld in de Niederrheinliga en bij sommige Verbandspokalwedstrijden zitten de clubs er wel in, maar de competities niet. Wanneer alleen de competitie wordt toegevoegd kan zelf de wedstrijd worden toegevoegd, een hele database is daar niet voor nodig.
Bijvoorbeeld de clubs KFC Uerdingen en FC Bocholt zitten in de database, maar de competitie waar ze momenteel in uitkomen niet.
Bestaat er al niet zoiets met de Highland League in Schotland?

Verder zou de 'prestatiebalk' bij de profielen ook optioneel gemaakt kunnen worden?

Laatste vraag, staat de Segunda B en evt Tercera in Spanje ook (nog) op de planning? :-)

Footballfrans

Citaat van: HRM1880 op jan 19, 2011, 10:51:34
Vind ik persoonlijk ook een goed plan, een beetje een systeem als bij de vriendschappelijke wedstrijden.

Die prestaties zijn trouwens wel een leuke bonus en de 92 club is handig om een overzicht te krijgen hoe ver je staat in een bepaald land. Komt deze ook van lagere reeksen dan diegene die nu beschikbaar zijn? Of blijft het beperkt?

Nee, vooralsnog niet. Er zit nu een beperking op dat het stopt voordat competities regionaal gaan uitwaaieren, d.w.z. als een piramide niveau over meerdere regio's is verdeeld. daarom staat bijvoorbeeld België 3 en Nederland 3 er niet op.

Niels_Zitterd

Mooie website!

Ik heb ook eens een account aangemaakt.
De wedstrijden die ik heb ingevuld weet ik zeker van dat ik geweest ben. En ik moet zeggen ik schrok ervan hoeveel wedstrijden dat waren :-p
Ik moet nog uit de jaren 90 een deel opzoeken omdat ik van die periode niet meer alles van buiten weet.

Het is een erg mooi systeem en voor mij een aanvulling op mijn website.
Mijn website staan alleen maar de grounds op waar ik foto's van heb.
Hier kan ik een veel completer overzicht maken.


Footballfrans

Citaat van: Niels_Zitterd op jan 19, 2011, 12:54:45
Mooie website!

Ik heb ook eens een account aangemaakt.
De wedstrijden die ik heb ingevuld weet ik zeker van dat ik geweest ben. En ik moet zeggen ik schrok ervan hoeveel wedstrijden dat waren :-p
Ik moet nog uit de jaren 90 een deel opzoeken omdat ik van die periode niet meer alles van buiten weet.

Het is een erg mooi systeem en voor mij een aanvulling op mijn website.
Mijn website staan alleen maar de grounds op waar ik foto's van heb.
Hier kan ik een veel completer overzicht maken.

Dank!

402 wedstrijden en 59 stadions; een mooie lijst
De eerste divisie volledig gedaan; mooi hoor zo'n gekleurde vlag bij de 92 club   :-)

Niels_Zitterd

Citaat van: Footballfrans op jan 19, 2011, 13:23:37
Dank!

402 wedstrijden en 59 stadions; een mooie lijst
De eerste divisie volledig gedaan; mooi hoor zo'n gekleurde vlag bij de 92 club   :-)

Ik ben nog niet klaar :-)

Zojuist begonnen met het aanvragen van een aantal wedstrijden.
Waaronder de topper uit 2003 tussen FC Porto en Fortuna Sittard in het stadion Am Bremer Brücke!

Verwijderd lid

Citaat van: Niels_Zitterd op jan 19, 2011, 12:54:45
Mooie website!

Ik heb ook eens een account aangemaakt.
De wedstrijden die ik heb ingevuld weet ik zeker van dat ik geweest ben. En ik moet zeggen ik schrok ervan hoeveel wedstrijden dat waren :-p
Ik moet nog uit de jaren 90 een deel opzoeken omdat ik van die periode niet meer alles van buiten weet.

Het is een erg mooi systeem en voor mij een aanvulling op mijn website.
Mijn website staan alleen maar de grounds op waar ik foto's van heb.
Hier kan ik een veel completer overzicht maken.
Heb je een linkje van je profiel op die site ? Ben benieuwd.

Niels_Zitterd

Citaat van: Meester op jan 19, 2011, 17:21:18
Heb je een linkje van je profiel op die site ? Ben benieuwd.


http://www.footballfans.eu/fan/1880/Niels_Zitterd

Via deze link zou je het profiel moeten kunnen benaderen.

Verwijderd lid

http://www.footballfans.eu/fan/1925/denniz1974

ik ben zelf ook maar begonnen met invullen,
de lijst met aan te vragen wedstrijden is echter nog gigantisch groot; ik schat dat het er circa 200 zullen zijn.
Is er een manier om die eenvoudig allemaal tegelijk aan te vragen ?

Footballfrans

Citaat van: Meester op jan 21, 2011, 10:29:59
http://www.footballfans.eu/fan/1925/denniz1974

ik ben zelf ook maar begonnen met invullen,
de lijst met aan te vragen wedstrijden is echter nog gigantisch groot; ik schat dat het er circa 200 zullen zijn.
Is er een manier om die eenvoudig allemaal tegelijk aan te vragen ?

Als je bedoelt, het toevoegen van wedstrijden die er al op staan dan kan dat heel makkelijk via het aanklikken in een lijst. Ik zie echter dat je er al honderden in een paar uur gedaan hebt, dus dat zal je wel niet bedoelen.

Als je bedoelt, handmatig aanvragen van wedstrijden, dan kan dat via een Excel sheet. Dan kan ik je een format aanleveren. Dan kan ik die als je als je de codes invult, importeren. graag wel even checken dan of ze er echt niet op staan. Het kan wel even duren voordat dit wordt doorgevoerd. Welke competities betreft dit voornamelijk? Nederland? België? Daar komen nog veel wedstrijden bij KNVB beker, 3e en 4e klasse. Deze zijn uitgezoecht maar moeten nog geïmporteerd worden.

TeeZee

Deze website is echt een meesterwerk aan het worden. Dé website voor groundhoppers als je het mij vraagt!!

Verwijderd lid

Citaat van: Footballfrans op jan 21, 2011, 10:51:07
Als je bedoelt, het toevoegen van wedstrijden die er al op staan dan kan dat heel makkelijk via het aanklikken in een lijst. Ik zie echter dat je er al honderden in een paar uur gedaan hebt, dus dat zal je wel niet bedoelen.

Als je bedoelt, handmatig aanvragen van wedstrijden, dan kan dat via een Excel sheet. Dan kan ik je een format aanleveren. Dan kan ik die als je als je de codes invult, importeren. graag wel even checken dan of ze er echt niet op staan. Het kan wel even duren voordat dit wordt doorgevoerd. Welke competities betreft dit voornamelijk? Nederland? België? Daar komen nog veel wedstrijden bij KNVB beker, 3e en 4e klasse. Deze zijn uitgezoecht maar moeten nog geïmporteerd worden.

Het betreft amateurwedstrijden uit de wat lagere afdelingen, wat intertotowedstrijden, Deense Beker en aardig wat oefenwedstrijden tussen profs en amateurs.

Als je me een excelbestand wil leveren, dan kan dat via denniz1974 (@) hotmail.com (wel even de ( ) weghalen.

Footballfrans

Citaat van: TeeZee op jan 21, 2011, 11:05:38
Deze website is echt een meesterwerk aan het worden. Dé website voor groundhoppers als je het mij vraagt!!

Thanks!

Footballfrans

Citaat van: Meester op jan 21, 2011, 11:56:25
Het betreft amateurwedstrijden uit de wat lagere afdelingen, wat intertotowedstrijden, Deense Beker en aardig wat oefenwedstrijden tussen profs en amateurs.

Als je me een excelbestand wil leveren, dan kan dat via denniz1974 (@) hotmail.com (wel even de ( ) weghalen.

Amateurwedstrjiden uit lagere afdelingen moet ik nog een oplossing voor bedenken; zie chat hierboven met AthleticHolanda.
De Deense beker en 3e klasse worden momenteel uitgezocht door een Deense FootballFan maar dat heeft nog wat tijd nodig.
Oefenwedstrijden is geen probleem. Weet alleen niet of alle teams er in staan.

Ik zal begin volgende week een file sturen, moet eerst even de stadion en team codes bij elkaar harken.

Verwijderd lid

Dank je.
Ik heb alles wat in de database aanwezig is ook bij mijn wedstrijden gezet; 275 wedstrijden hoop ik nog toe te kunnen voegen als ik deze aan je heb doorgegeven.

TeeZee

Ik heb ook maar eens een account aangemaakt. Ik heb nog niet alles erin kunnen zetten, League Cup en FA Cup van voor 2004 staan er vermoedelijk nog niet in, alsmede friendlies en wedstrijden onder de Hoofdklasses. Maar dat komt nog wel.