www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Footballfrans

Citaat van: Meester op jan 22, 2011, 13:08:04
Dat hem ik met MVV, Dordrecht, 1. FC Köln en nog een aantal.

Dordrecht heb ik even gekeken. Je hebt twee wedstrijden gezien op de Krommendijk, voor de verbouwing. Daarom is het huidige stadion een ander stadion. Misschien arbitrair maar some moet je keuzes maken.

Je wedstrijd van MVV zag ik niet in je lijst. Welke was dat? Kan je de link even kopieren?

FC Köln staat op Mungersdorfer in 2003. Dat is als een ander stadion aangemerkt dan het huidige.

Footballfrans

Citaat van: TeeZee op jan 22, 2011, 13:16:40
Een aantal van de door mij genoemde ranglijsten zijn er overigens al zag ik. Er zitten héél veel mensen op met een voorkeur voor Ajax en de Amsterdam Arena haha. Mijn favoriete stadion, Vetch Field, komt niet in de toptien voor. Sippe emoticon.

Vetch Field ben ik ook nog geweest in de zomer 1985. Heb daar nog op het veld gestaan met Mel Nurse, voormalig Swansea speler. Was wel mooi. Helaas geen wedstrijd gezien.

Footballfrans

Citaat van: 3434 op jan 22, 2011, 13:51:19
Ik ben er ook als 3434. Helaas mis ik een kleine 80 à 100 wedstrijden maar dat is normaal als 4de nationale-volger (incl friendlys).

Joost heeft nog 28000 oudere wedstrijden vand e 3e en 4e uitgezocht. Die komen nog.

Footballfrans

Citaat van: Han op jan 22, 2011, 17:52:36
Wat een buitengewoon consument-onvriendelijke site qua navigatie, overzicht, gebruiksgemak.


Ik heb geprobeerd een stadionbezoek te verwerken en zocht tevergeefs naar een 'bevestingsknop'.

Begrijp er eigenlijk helemaal niets van.


Je zoekt inderdaad onder je eigen bezoeken. Dat kan wat verwarrend zijn. Dat gaan we verbeteren door een overzichtelijkere zoekfunctie te maken.

Hier vind je alle wedstrijden http://www.footballfans.eu/search?tab=pm
Je kunt dan de door jou gewenste criteria invoeren en op search drukken. Als het goed is krijg je dan een lijst terug.

En hier vind je je eigen wedstrijden http://www.footballfans.eu/my/visits?tab=m
Als je nog niets hebt ingevoerd staat er niets in.


En dan?

Heb ook geprobeerd een wedstrijdbezoek in te typen van El Gouna FC. Krijg ik ongevraagd ongewenste logo's van jupilerclubs in beeld.

Egypte zit er niet in. Dat willen we in de toekomst wellicht doen maar eerst Brazilië, ed. Helaas kunnen we niet alles tegelijk.

Dat aanvullen van teams wordt door veel fans als gemakkelijk ervaren. Je hoeft maar een paar letters in te voeren. Het is echter wel even wennen.


3434

Bedoelde het niet echt als kritiek, ik vind je site echt top. Hoe meer je er zelf aan doet hoe meer je er aan hebt. Joost bedankt om je over de lagere klassen te ontfermen ;-)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Footballfrans

Citaat van: 3434 op jan 22, 2011, 19:21:48
Bedoelde het niet echt als kritiek, ik vind je site echt top. Hoe meer je er zelf aan doet hoe meer je er aan hebt. Joost bedankt om je over de lagere klassen te ontfermen ;-)

Zo heb ik het ook niet opgevat ;-). Als mijn antwoord zo overkomt was dat niet de bedoeling. Dank voor je compliment trouwens.

Ik heb geprobeerd een mooie site te maken voor echte fans. Eigenlijk omdat ik de sites van die andere groundhoppers met verhalen en foto's zo gaaf vind.

En ja, je moet je er wel even in verdiepen om te de wedstrijden toe te voegen. Maar als je het eenmaal doorhebt, kun je honderden wedstrijden in een uur doen.
Er zullen heus nog wel dingen te verbeteren zijn en als jullie die aangeven, dan pak ik dat ook op. Alleen dat soort dingen kosten gewoon tijd.

Verwijderd lid

Citaat van: Footballfrans op jan 22, 2011, 18:27:08
Dordrecht heb ik even gekeken. Je hebt twee wedstrijden gezien op de Krommendijk, voor de verbouwing. Daarom is het huidige stadion een ander stadion. Misschien arbitrair maar some moet je keuzes maken.

Je wedstrijd van MVV zag ik niet in je lijst. Welke was dat? Kan je de link even kopieren?

FC Köln staat op Mungersdorfer in 2003. Dat is als een ander stadion aangemerkt dan het huidige.

Ik zie 't al waarom MVV er bij niet tussen staat; het is een bekerwedstrijd uit de jaren '90. Het stadion van Köln heb ik in 2005 (na de verbouwing) gezien tijdens de Conferdationscup (zal ongetwijfeld nog door jullie worden toegevoegd.

Keep on doing the good work !!!

Han

Ondanks de goedbedoelde aanwijzingen snap ik er geen ene reet van.

Hoe luidt een stapsgewijze instructie, muisklik per muisklik, hoe ik een bezochte wedstrijd kan intypen en vastleggen?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Verwijderd lid

Han, ik denk dat je in een verkeerd tabblad probeert in te voeren.

Bovenaan de site staat: Startpagina | wedstrijden en Stadions | fans | mijn profiel
Als je met je muis op "Wedstrijden en stadions" gaat staan, dan verschijnt daar onder een nieuwe regel met vooraan "wedstrijden", daar moet je op klikken.

Daarna kan je gaan zoeken in de database. Je hoeft slechts enkele letters van de clubnaam in te tikken en te wachten tot er een mini-menu tevoorschijn komt met clubnamen waar deze lettercombinatie in voorkomt (bij Feyenoord heb ik aan "FE" al genoeg.) Klik op de clubnaam van de club die je zoekt in dat mini-menu.
Dit kan je ook doen voor de bezoekende club, maar dat is niet noodzakelijk.
Hetzelfde geldt voor het seizoen waarin je wilt zoeken en de competitie waarin je wilt zoeken.

Als je eenmaal een zoekresultaat hebt, dan staat voor de wedstrijd een lichtgrijs balletje, als je daar eenmaal op klikt wordt deze groen en daarmee is de wedstrijd aan je lijst met bezochte wedstrijden toegevoegd.

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen.

Succes.

Han

Meester, ik ben er uiteindelijk in geslaagd om onder het pseudoniem StrangelyDevoted een drietal potten toe te voegen.

De vierde zoekopdracht was Tottenham Hotspur vs Southampton 1988/89. Resultaat nihil.

Bij Arsenal vs West Ham wil ik via upload een programmaboekje toevoegen. Dat lukt niet:

Gebruik de upload afbeelding knop om een of meerdere afbeeldingen van je verzamelobject toe te voegen. Er bestaat niet eens een 'upload afbeelding' knop; slechts Selecteer Afbeelding en Upload.

Als je kiest voor Upload krijg je:

Voeg Nieuwe Foto's Toe
Momenteel zijn geen bestanden geplaatst



Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Verwijderd lid

Han,

ik zag net pas het screenshot wat je eerder plaatste, mij viel op dat je vier criteria had ingevuld om op te zoeken. Ik raad je aan om minder criteria in te vullen, dan is het zoekresultaat een stuk groter.

Een tip is verder om alleen de thuisclub in te voeren en wellicht het seizoen waar het om gaat te selecteren en dan te laten zoeken.

Als ik me niet vergis heb je in het verleden veel in Engeland bezocht; waarschijnlijk is de database nog niet bijgewerkt tot die periode. Persoonlijk mis ik een fors aantal wedstrijden van Feyenoord uit het begin van de jaren '90.

Han

Meester, als jouw aannames over hiaten in de database kloppen dan heb ik mij grandioos vergaloppeerd aan de quintessence van deze site. Voeg daarbij de in mijn ogen gebruiksonvriendelijke navigatie en het ontbreken van een Egyptische database en het beeld ontstaat van een site die niet aan mijn verwachting voldoet.

Ik verkeerde in de veronderstelling dat je daar zelf online je wedstrijdhistorie kon vastleggen; niet gehinderd door het gelimiteerde  aanbod.

Bedankt voor je duidelijke verwijzingen.

Han
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Verwijderd lid

De database is inderdaad nog niet bijgewerkt tot in de verre historie.
Voor voetballiefhebbers die de meeste wedstrijden recent én in de hoogste afdelingen bezoeken zal er een fraai beeld ontstaan. Voor liefhebbers met een wedstrijdbezoek in het verdere verleden is het (helaas) nog even op een houtje bijten.

Overigens: niet vergeten dat het hier om een hobby gaat waaraan de beheerders veel tijd kwijt zijn. Ondanks dat ik het een leuke website vind en er ook veel wedstrijden in het kunnen verwerken, denk ik dat het voor de mensen achter deze website onmogelijk is om A) de actualiteit van alle competities ter wereld bij  te houden, en B) de historie van alle wedstrijden wereldwijd hier te verzamelen.

Een fraaie optie zou kunnen zijn dat gebruikers de wedstrijden zelf aan de database kunnen toevoegen. Dit behoeft dan enkel wat moderator-werkzaamheden. Het zou "de crew" veel tijd besparen.

Verwijderd lid

http://www.footballfans.eu/match/349897/Feyenoord-II---RKC-Waalwijk

Deze wedstrijd is niet in De Kuip gespeeld, maar in het stadion van Excelsior.

Sebastiaan_W

Citaat van: Meester op jan 22, 2011, 22:22:56
http://www.footballfans.eu/match/349897/Feyenoord-II---RKC-Waalwijk

Deze wedstrijd is niet in De Kuip gespeeld, maar in het stadion van Excelsior.

Kan jezelf aanpassen, door de wedstrijd aan te klikken en dan zie rechtsboven een geel vierkantje. Daar kan je dingen wijzigen en de webmaster(s) zullen het eventueel aanpassen.