www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verwijderd lid


Footballfrans

We hebben een paar verbeteringen doorgevoerd, namelijk de zoek methode en FootballFans is aanzienlijk sneller geworden.

Sneller
FootballFans is veel sneller geworden. Dit was bij een aantal schermen toch wel een groot knelpunt, voornamelijk bij de fan updates en het zoeken van wedstrijden, het programma en de stadions.

Zoek methode
De zoek methode van wedstrijden, het programma en stadions is ook verbeterd. Als je nu een waarde invult in een zoek veld, dan worden de resultaten direct getoond. Je kan de zoekvraag verfijnen door meer criteria in te voeren.
En nog wat competities toegevoegd...

http://www.footballfans.eu/newnext/201/Sneller-en-eenvoudiger-zoeken

Footballfrans

Wat mooie getallen van FootballFans:
Meer dan 500.000 wedstrijden
Meer dan 100.000 wedstrijd bezoeken toegevoegd
Meer dan 5.000 stadions
Bijna 39.000 foto's gepost

AthleticHolanda

Het blijft almaar groeien, een goede ontwikkeling.

Ik zag dat veel Spaanse clubs en stadions er in zitten, komen binnenkort ook de competities erbij?

En de 'Jong' teams staan die ook op de planning?

Footballfrans

Ja, momenteel worden de stadions aan de teams uit de Tercera gekoppeld. Maar ja... dat zijn een paar liga's dus dat duurt even.

Verder staan de Jong teams op een lijst en die wordt momenteel opgesteld. Ik hoop dat die deze of volgende maand er op komt. Ik denk dat Spanje wat langer duurt.

Footballfrans

We hebben weer wat uitgebreid en verbeterd op FootballFans

Toejuichen, waarderen, commentaar geven en delen
Veel items kunnen nu toegejuicht, gewaardeerd, becommentarieerd en gedeeld worden. De populairste bijdragen verschijnen op de startpagina, afhankelijk van de stemmen en toejuichingen van andere fans. 

Team & competitie pagina
De team en competitie pagina is uitgebreid en toegevoegd aan het hoofdmenu. Het is nu makkelijker om snel informatie te vinden over een team of competitie. Verder zijn nu alle media updates (foto's, video's, verhalen en memorabilia) gegroepeerd per team of competitie, zodat je alles over je favorieten bij elkaar kan vinden.

Fan overzichten
De fan overzichten zijn nu te sorteren op verschillende manieren, zoals op aantal wedstrijd bezoeken, stadion bezoeken, geplaatste foto's, geplaatste verslagen, etc. De fans zijn ook sorteerbaar per land, zodat je kan zien of je in je land voor een bepaald onderdeel bovenaan de ranglijst staat.

Eremedailles
We willen wat meer de aandacht vestigen op de top FootballFans, we hebben eremedailles aan de profielen van de fans toegevoegd. Als je 250, 500 of 1000 wedstrijden hebt bezocht krijg je een bronzen, zilveren of gouden bal. Na het bezoeken van 100, 250 of 500 stadions wordt er een bronzen, zilveren of gouden stadion medaille aan je profiel toegevoegd. Verder hebben we nog wat prestaties toegevoegd die je kan behalen.

Mijlpalen
De aantallen op FootballFans worden steeds hoger. Meer dan 500,000 wedstrijden staan er nu op FootballFans en fans hebben meer dan 100,000 wedstrijd bezoeken toegevoegd. Dank aan alle fans voor hun bezoeken en bijdragen!

Nieuwe competities toegevoegd
We hebben weer wat nieuwe competities toegevoegd, sommige met dagelijks nieuwe resultaten, sommige zonder resultaten maar waarbij fans wel hun wedstrijden kunnen invoeren. Voor een aantal landen komen er geen nieuwe competities meer bij maar hebben we als allerlaatste competitie 'Andere competities/bekers' toegevoegd, zodat je in dat land al je bezoeken kan toevoegen.

Wereld – FIFA World Club Cup, Intercontinental Cup
Oostenrijk – Regionalliga, Landesliga, ÖFB Cup, Andere competities/bekers
Ierland – A Championship, FAI Cup, League Cup, Andere competities/bekers
Noord Ierland – Championship 1, Championship 2, Irish Cup, League Cup, Andere competities/bekers
Wales – Feeder leagues, Welsh Cup, League Cup, Andere competities/bekers
Zweden - Division 1, Division 2, Division 3, Svenska Cupen, Super Cupen, Andere competities/bekers
Noorwegen – Divisjon 2, NM Cupen, Super Cupen, Andere competities/bekers
Moldavië – National Division, Supercupa
Malta – Super Cup
Cyprus – Super Cup
Litouwen – Super Cup
Slowakije – Super Cup
Slovenië – Super Cup
Estland – Super Cup

Kortom, weer genoeg wedstrijden om aan te klikken.

Klik hier voor de hele tekst: http://www.footballfans.eu/newnext/953937/Nieuw-op-FootballFans

3434

De TV-optie die net is ingevoerd zal de echte groundhoppers mogelijk wegjagen. Zelf voel ik me er helemaal niet goed bij (en ik ben nog maar een beginnend groundhopper +- 65  grounds) en vul geen enkele 'seen on tv' in.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

AthleticHolanda

Citaat van: 3434 op mei 21, 2011, 14:54:32
De TV-optie die net is ingevoerd zal de echte groundhoppers mogelijk wegjagen. Zelf voel ik me er helemaal niet goed bij (en ik ben nog maar een beginnend groundhopper +- 65  grounds) en vul geen enkele 'seen on tv' in.

Ben ik het helemaal mee eens, echt jammer.

Footballfrans

Nou dat is toch echt niet de bedoeling geweest. Het verzoek komt van fans die graag hun TV views bijhouden omdat ze in landen wonen waar geen topvoetbal is. Verder is het vond ik storend dat fans hun TV views bijhouden in attended matches, dan staan ze op de lijst maar zijn er niet geweest. Dat was het grootste probleem wat ik wilde oplossen, want het doet geen recht aan de fans die er echt waren.

Zelf vind ik TV views niet belangrijk want ik heb niet veel met voetbal op TV maar omdat anderen dat wel wilde bijhouden is het gedaan.

Hier gaan we dus iets aan veranderen aangezien de mening van de stadiongangers belangrijk is. Daar moet ik eens over nadenken hoe ik dat oplos. Misschien op een zodanige wijze dat het geen/nauwelijks aandacht krijgt in de lijsten of fan updates (dus de registratie van TV view echt alleen voor jezelf is). Dan vervuilen de TV fans die dat willen registreren niet de stadion bezoeken van de fans. Dat doet recht aan de prestaties van de echte fans in het stadion.

3434

Bedankt voor het begrip. Ik zit ongeveer dagelijks op jou site en daarom vond ik het jammer als ik (door o.a. TV) er minder of niet meer op zou 'zitten'. Ik check regelmatig de lijstjes en voornamelijk top groundhoppers. Deze lijst is vervangen door top-tv en dat stootte mij vooral tegen de borst. Ook dat ik bijvoorbeeld KFC Uerdingen 05 - SV Straelen aanvinkte en daarlangs zag staan 'je bekeek deze wedstrijd nog niet op tv' vond ik een vreemd iets. Weet zelfs niet of die überhaupt op tv te bekijken valt. Het geeft een 'oncompleet' gevoel aan mij bezoek.

Maar voor de rest niets dan complimenten over de website, just my two cents.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

HRM1880

In verband met deze discussie vind ik Frans zijn slagzin wel geweldig.

Footballfrans

Ha, ha, point taken.

Zelf heb ik niet veel met voetbal op TV maar naar aanleidng van de verzoeken dacht ik andere fans er een plezier mee te doen. That's all.

Maar goed ik ga kijken wat ik er aan kan doen. Neemt niet weg dat ik de vervuiling (TV views bij bezochte wedstrijden) wil voorkomen. Misschien is een tussenvorm mogelijk. Zal eens zien.

3434

Het kan aan mij/mijn profiel liggen maar de favoriete bezochte stadions die je normaal bij een profiel ziet, zijn weg? Of heb ik deze per ongeluk verborgen? Dat stond vroeger onder je favoriete of top 10 teams geloof ik.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Footballfrans

Dat klopt deze zijn weg. Dat komt terug maar op een andere manier.

Voorheen was er een top 10. Dat was beperkt, qua aantal. Nu kan je je op je favoriete teams abonneren; dan zie je de uitslagen bij je fan updates. Dat aantal is niet meer beperkt tot 10 clubs en handig voor fans die meer teams willen volgen (uitslagen, programma, updates, etc). Er is geen specifieke top 10 teams meer. Wel kan je je favoriete team aangeven; het logo komt rechts boven in.

Dat gaat ook nog komen voor memorabele wedstrijden die je hebt bijgewoond of stadions die je top vindt. Dat kunnen er dan ook meer dan 10 zijn. Dit komt in een volgende versie. Die komen ook op je fan profiel zodat anderen jouw top teams, bezochte wedstrijden en stadions kunnen zien.

3434

Ok top, bedankt voor het snelle antwoord!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11