www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Footballfrans

Dat klopt; grotere competities worden live bijgehouden en kleinere in principe dagelijks. Echter in het weekend als er grote hoeveelheden wedstrijden zijn, dan kan het wat langer duren.

Dit weekend was iets anders; we hadden een technisch probleem waardoor de uitslagen niet door kwamen en er geen wedstrijd bezoeken konden worden toegevoegd. Dat is nu echter hersteld en werkt weer.

3434

Hier ben ik weer! Ik weet dat de kleinere competities langer duren eer ze worden toegevoegd maar Patro - Union van 15/12 (toch al 11 dagen) kan ik nog niet vinken. Ik heb hem zelf toegevoegd maar is nog niet goedgekeurd, vermoed ik.

Iemand die raad weet?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Footballfrans

Er is een foutje met het updaten van een aantal competities, waaronder de derde klasse in Belgiƫ. We zullen het herstellen maar het kan even duren.

3434

De laatste tijd kan ik de dag erna al wedstrijden vinken van de lagere klassen. Als het goed is zeg ik het ook.  Goed bezig Frans!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Footballfrans

Citaat van: 3434 op jan 13, 2013, 14:45:10
De laatste tijd kan ik de dag erna al wedstrijden vinken van de lagere klassen. Als het goed is zeg ik het ook.  Goed bezig Frans!

:-) Bedankt. Kan echter nog wel wat verbeterd worden; is nog niet helemaal stabiel.

Sander11

Al wat meer bekend over de Apple App!?
HEYA DEN BOSCH!

Terranova

Ligt het aan mij of is de site soms gruwelijk langzaam.
Verder klapt op mijn iPad de site er regelmatig uit. Vrij vervelend.

Nort

Bij mij is die af en toe langzaam, maar ik vind het een geweldige site, dus mij hoor je niet klagen.

FCT1980

Hier af en toe ook.
Vooral bij ''mijn 92 club'' laadt hij de pagina soms helemaal niet.

Maar donders mooie site en echt super handig.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Terranova

Dat klopt. Site is geweldig. Moet me er alleen nog iets in verdiepen.
Stadions zijn geupload. Nu nog eens een middagje gaan zitten voor de wedstrijden.

Terranova

Wat gebeurd er eigenlijk met wedstrijden die in je planning staan ? Worden die automatisch na afloop van de datum bij je bezochte wedstrijden gezet of moet je die laterna alsnog invullen ?
Want komt namelijk wel eens voor dat je wedstrijden plant, maar niet gaat. Vandaar de vraag. Bedankt !

3434

Die moet je nog gewoon aanvinken omdat je idd niet altijd de planning volgt zoals je zelf aangeeft.

Als de datum voorbij is verdwijnt het wel vanzelf van de planning natuurlijk.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Footballfrans

Citaat van: Sander11 op mrt 06, 2013, 12:51:22
Al wat meer bekend over de Apple App!?

Nee, nog niet bekend. Zal ook nog wel een tijdje duren, staat helaas niet voor korte termijn op de planning.

Momenteel werken we aan een vrij grote update waarbij vooral de layout op de schop genomen wordt. Het wordt allemaal wat gebruikersvriendelijker en tevens sneller. Dat is nogal een grote klus die we in maart hopen af te ronden. Vandaag een testdag; ziet er goed uit maar er moet nog wel wat gebeuren.

Footballfrans

Citaat van: Terranova op mrt 07, 2013, 13:59:19
Ligt het aan mij of is de site soms gruwelijk langzaam.
Verder klapt op mijn iPad de site er regelmatig uit. Vrij vervelend.

Klopt, de snelheid is op bepaalde momenten een zorg. Dat wisselt echter nogal. Soms gaat het vrij goed maar er zijn momenten dat je koffie kan gaan zetten. Dat heeft ook te maken met de hosting; om de kosten te drukken gebruiken we een 'kleine' omgeving bij onze provider.

Aan de snelheid wordt gewerkt; bij de nieuwe versie zou dat voor de meeste schermen een stuk beter moeten worden.

De iPad heb ik zelf geen last van. Komt het bij bepaalde schermen voor?

Footballfrans

Citaat van: FCT1980 op mrt 07, 2013, 16:29:58
Hier af en toe ook.
Vooral bij ''mijn 92 club'' laadt hij de pagina soms helemaal niet.

Maar donders mooie site en echt super handig.

De 92 club is bekend dat deze wat traag is. Het kost nogal wat tijd om alle gegevens per gebruiker op te halen; kost tijd. Dat willen we nog verder optimaliseren.

Dank voor de complimenten.