www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Footballfrans

Citaat van: nort op mrt 07, 2013, 14:47:11
Bij mij is die af en toe langzaam, maar ik vind het een geweldige site, dus mij hoor je niet klagen.

Thanks :-)

Footballfrans

Citaat van: Terranova op mrt 08, 2013, 10:11:58
Dat klopt. Site is geweldig. Moet me er alleen nog iets in verdiepen.
Stadions zijn geupload. Nu nog eens een middagje gaan zitten voor de wedstrijden.

Thanks.

Als je je wedstrijden op een lijst hebt, dan kan het vrij snel. Selecteer je team op de wedstrijden pagina en dan gewoon op het balletje klikken zodat deze groen wordt. Dan doe je er zo 500 in uurtje.

Hugo

Hoeveel mensen zitten er eigenlijk achter deze site?

Terranova

Toch nog een tweetal vragen;

1: kun je berichten van anderen op je profiel verwijderen?
2: krijg je bericht als een wedstrijd ie je hebt aangemeld is toegevoegd of afgewezen?

Footballfrans

Citaat van: Hugo op mrt 09, 2013, 17:33:01
Hoeveel mensen zitten er eigenlijk achter deze site?

Ik doe het momenteel samen met een ander. Verder hebben we heel veel hulp van FootballFans (o.a. een aantal leden van dit forum) die allerlei dingen uitzoeken zoals nieuwe teams en stadions en die helpen met moderaten. En die hulp is zeer welkom.

Footballfrans

Citaat van: Terranova op mrt 10, 2013, 13:18:17
Toch nog een tweetal vragen;

1: kun je berichten van anderen op je profiel verwijderen?
2: krijg je bericht als een wedstrijd ie je hebt aangemeld is toegevoegd of afgewezen?

1: Nee, maar geef maar even aan wat je verwijderd wil hebben, dan haal ik het er af.
2. Ja je krijgt altijd een melding als een verzoek wordt goedgekeurd of afgekeurd.

Terranova

Momenteel kun je alleen berichten van jezelf verwijderen. Is het geen optie dat je ook berichten van anderen van je eigen profiel kan deleten? Kan nogal eens handig zijn.
Scheelt jou ook werk ;)

Footballfrans

Citaat van: Terranova op mrt 12, 2013, 23:22:40
Momenteel kun je alleen berichten van jezelf verwijderen. Is het geen optie dat je ook berichten van anderen van je eigen profiel kan deleten? Kan nogal eens handig zijn.
Scheelt jou ook werk ;)

Ja, goed idee. Ik zet het op onze 'to do' lijst. Dat kan wel even want de lijst is lang.

Ajacied


Tot nu toe heb ik alleen Ici c'est Paris op deze site als vriend..

Mocht iemand toch de onbedwingbare behoefte hebben... PM

Nort

Hallo,

Super dat jullie een prijsvraag organiseren (is zeker toevoegend)!!

Begrijp me niet verkeerd, maar Ik heb erop gereageerd en nu wordt mijn mailbox vol gespammt met berichten (minstens 20) 'iemand anders heeft ook geageerd in een bericht waar u ook op heeft gereageerd', dit vind ik vrij irritant.

Is er een manier om dit uit te zetten?

P.S. Goed om te horen dat jullie bezig zijn met een nieuwe lay-out, hulde daarvoor!

Groeten,

Footballfrans

Hmmm, goed punt. Eigenlijk niet aan gedacht.

Wat je kan doen is bij je instellingen (tijdelijk, als je wilt) uitzetten dat je reacties op je reacties krijgt. Dan ben je ervan verlost.

http://www.footballfans.eu/my/settings

Nieuwe layout wordt sneller en heeft een wat modernere layout. Dit weekend weer een grote test en hoop hem ergens in juni live te hebben.

Nort

Bedankt voor de reactie, ik heb nu tijdelijk uitgezet!

Footballfrans

Het kan zijn dat je nog even moet in- en uitloggen om het te laten werken. Mocht je nog steeds reacties krijgen, dan kun je dat even doen en dan heb je er geen last meer van.

Ajacied


Misschien kijk ik erover heen, maar ik zie de Johan Cruijff Schaal van dit jaar nergens staan?

Footballfrans

Citaat van: Abcoude Noord op jul 16, 2013, 18:24:31
Misschien kijk ik erover heen, maar ik zie de Johan Cruijff Schaal van dit jaar nergens staan?

Klopt, die wedstrijd wordt vooraf niet geplaatst. Dit komt omdat het slechts 1 wedstrijd per jaar is.

Die wedstrijd kan je achteraf wel zelf invoeren en dan gaat die naar de moderator.