www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogo_breda

Citaat van: Sebastiaan_W op aug 29, 2014, 11:08:47
Vergeet vooral niet dat het een site van een liefhebber is, die hier heel veel werk en vrije tijd in steekt. Dat hij niet iedereen tevreden kan houden is helaas zo, maar ik weet dat hij hier knetterhard aan werkt.

Ik vind het een fantastische site en alle op- en aanmerkingen serieus neemt.
Natuurlijk, helemaal mee eens! Het blijft een top website die ik dagelijks bezoek.

Footballfrans

Wat ik lees klinkt als een fout in de software. Ik ga het uitzoeken. Verder is bekend dat het bijwerken van de vriendschappelijke wedstrijden momenteel niet snel gebeurt. Alle dubbele wedstrijden hangen daarmee samen. Daar wordt aan gewerkt. Dank voor het melden.

KRCM1904

Citaat van: Footballfrans op aug 30, 2014, 11:45:00
Wat ik lees klinkt als een fout in de software. Ik ga het uitzoeken. Verder is bekend dat het bijwerken van de vriendschappelijke wedstrijden momenteel niet snel gebeurt. Alle dubbele wedstrijden hangen daarmee samen. Daar wordt aan gewerkt. Dank voor het melden.

Bedankt voor je toelichting.  Mijn ontbrekende wedstrijden, Beker van België en Promotion, zijn sinds gisteren in orde.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

AthleticHolanda

Citaat van: Footballfrans op aug 30, 2014, 11:45:00
Wat ik lees klinkt als een fout in de software. Ik ga het uitzoeken. Verder is bekend dat het bijwerken van de vriendschappelijke wedstrijden momenteel niet snel gebeurt. Alle dubbele wedstrijden hangen daarmee samen. Daar wordt aan gewerkt. Dank voor het melden.

Het betreft helaas niet alleen de vriendschappelijke wedstrijden. Zo is de Spaanse Tercera al sinds begin maart niet meer geüpdate en heb ik het idee dat alle lagere competities in vooraanstaande voetballanden erg veel tijd nodig hebben. Zo is de eerste Topklasse ronde nog steeds niet verwerkt, duurt het bijna twee weken voordat de Oberliga uitslagen binnen zijn... dat was voorheen nooit het geval!

Footballfrans

Klopt, datee hangt er mee samen. Ik heb vandaag het probleem bekeken en er voorbeelden bij gezocht. Het staat boven aan de lijst om op te lossen.

AthleticHolanda

Citaat van: Footballfrans op aug 31, 2014, 21:29:36
Klopt, datee hangt er mee samen. Ik heb vandaag het probleem bekeken en er voorbeelden bij gezocht. Het staat boven aan de lijst om op te lossen.

Goed om te horen! Succes!

rogo_breda

Goed om te horen!

Wat mij verder ook nog opvalt is dat het menu-tje "Your Footballfans" op de startpagina niet meer update. Het aantal bezochte wedstrijden, gewenste bezoeken etc. klopt niet meer. Alleen op de pagina Mijn Profiel klopt het nog.

Footballfrans

Ik weet dat er een verschil zit tussen geplande en misschien geplande wedstrijden maar dat die niet meer geupdate wordt is me niet bekend. Kan je me twee screenshots sturen zodat ik de verschillen kan analyseren? Alvast bedankt.

Footballfrans

Citaat van: AthleticHolanda op aug 31, 2014, 21:21:35
Het betreft helaas niet alleen de vriendschappelijke wedstrijden. Zo is de Spaanse Tercera al sinds begin maart niet meer geüpdate en heb ik het idee dat alle lagere competities in vooraanstaande voetballanden erg veel tijd nodig hebben. Zo is de eerste Topklasse ronde nog steeds niet verwerkt, duurt het bijna twee weken voordat de Oberliga uitslagen binnen zijn... dat was voorheen nooit het geval!

Dit zijn we nu al een paar weken aan het volgen maar dat blijkt een wat lastig probleem om de oorzaak van te vinden. Dat geldt niet alleen voor Tercera maar voor alle leagues waarvoor geen livescores geleverd worden. Wordt aan gewerkt.

Footballfrans

Citaat van: FCT1980 op aug 25, 2014, 11:38:19
Vraagje. Waarom staat Den Haag niet in mijn 92 lijstje? Ik ben in het Zuiderpark geweest met Twente dus snap het niet. Uiteraard weet ik dat ze een nieuw stadion hebben maar dat moet niet uitmaken toch?

We hebben een aantal basisregels moeten opstellen ook al omdat alles geautomatiseerd wordt berekend.
De eerste is dat het het huidige stadion betreft en dat is het Zuiderpark niet. Dat leverde in het verleden wel eens wat problemen op omdat het primaire stadion wel eens tijdelijk veranderde en het overzicht niet meer klopte, vooral in Scandinavië in de wintermaanden. Dat is nu wel stabiel met een vast primair stadion.
De tweede is dat we het per stadion bekijken en niet per stadion met de vaste bespeler. Dus als je Oranje in de Kuip hebt gezien en Feyenoord niet, wordt De Kuip meegeteld. Wellicht technisch niet helemaal zoals het hoort maar het gaat ons er vooral om dat je het stadion tijdens een wedstrijd hebt bezocht. Daarnaast zal je over de invulling toch altijd wel verschillende meningen houden en die kan je niet allemaal bedienen.

Footballfrans

Citaat van: Freekos79 op aug 23, 2014, 00:09:01
Hetzelfde voor oberliga Duitsland. Wacht er ook op.

Zoals gezegd hoort Oberliga bij het eerder benoemde probleem. Hier wordt aan gewerkt.

Footballfrans

Citaat van: KRCM1904 op aug 16, 2014, 01:21:08
Soms word ik er toch wel wat moedeloos van.  Vorige maand gebruik ik de gele kaart om een wijziging te laten aanbrengen bij een oefenwedstrijd tussen Valenciennes en Zulte-Waregem van 13/07/2013.  Deze wedstrijd werd nl. NIET in het Stade du Hainaut gespeeld, maar in het Stade Municipal in Saint-Amand-les-Eaux.  Op mijn ticket waarvan ik een foto gepost heb, kan je dat ook lezen.
Een moderator keurt mijn verzoek goed en past het ook aan. 
Maar ondertussen staat het opnieuw fout alsof de wedstrijd in het Stade du Hainaut zou gespeeld zijn.  Blijkbaar geloven ze liever de foute gegevens van http://nl.soccerway.com/matches/2013/07/13/world/club-friendlies/valenciennes-anzin-football-club/sv-zulte-waregem/1477408/ dan van iemand die de wedstrijd zelf bijgewoond heeft.

Ik kan misschien nog enkele links toevoegen tot dat ze mij willen geloven.

http://www.va-fc.com/fr/saison/calendrier/match/471/VAFC-Zulte-Waregem.html
http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=65

Dit probleem zou als het goed is, opgelost moeten zijn. Zou je de wijzigingen nog eens willen doorvoeren en een week, twee weken later willen controleren? We hebben het zo aangepast dat door fans gewijzigde en goedgekeurde gegevens niet mer overschreven kunnen worden. Behalve door andere fans die daarna eventueel een verzoek indienen om die gegevens te wijzigen.

Mar

Voor sommige misschien een doodsimpele vraag maar ik vind het echt niet terug..
Waar kun je eigenlijk uw favorite team invullen bij je instellingen?

rogo_breda

Ga naar de pagina van je team. (bv door de naam in het zoekveld op de startpagina in te typen). Op de teampagina zie je vervolgens bovenaan in het midden een ster, welke je aan kunt klikken om als favoriet in te stellen.

KRCM1904

Citaat van: Footballfrans op sep 12, 2014, 08:43:19
Dit probleem zou als het goed is, opgelost moeten zijn. Zou je de wijzigingen nog eens willen doorvoeren en een week, twee weken later willen controleren? We hebben het zo aangepast dat door fans gewijzigde en goedgekeurde gegevens niet mer overschreven kunnen worden. Behalve door andere fans die daarna eventueel een verzoek indienen om die gegevens te wijzigen.

Ik kan het zelf niet oplossen door de gele kaart te gebruiken.  Er zijn veel "Stade Municipal" in verschillende plaatsen, maar als ik het schuifbalkje wil gebruiken om het juiste stadion te zoeken, verdwijnt de benaming Stade Municipal en kan ik niks meer aanduiden.  Op die manier kan ik het zelf niet oplossen.
Ik kan enkel de link naar het juiste stadion geven, nl. http://www.footballfans.eu/stadium/24995
Voor het overige hoop ik dat jullie de oplossing kunnen aanreiken.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)