www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KRCM1904

Ik weet dat ik op 10/09/2006 naar ONA - Bodegraven ben geweest in Gouda.
Weet er iemand de uitslag van deze wedstrijd of een link naar een website waar die terug te vinden is?
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Maat

Citaat van: KRCM1904 op mei 17, 2016, 22:13:54
Ik weet dat ik op 10/09/2006 naar ONA - Bodegraven ben geweest in Gouda.
Weet er iemand de uitslag van deze wedstrijd of een link naar een website waar die terug te vinden is?

http://studioalphen.nl/sportnieuws/139395/kansen-niet-benutten-4-1-verlies-voor-bodegraven-2.html
?


KRCM1904

Bedankt voor jullie snelle reactie !!
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

De publiekswissel

Citaat van: KRCM1904 op mei 17, 2016, 22:13:54
Ik weet dat ik op 10/09/2006 naar ONA - Bodegraven ben geweest in Gouda.
Weet er iemand de uitslag van deze wedstrijd of een link naar een website waar die terug te vinden is?

ONA, de voetbalclub met de kantine en kleedkamers in een oude school. Sta je dus om te kleden in een oud klaslokaal. ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Citaat van: De publiekswissel op mei 18, 2016, 12:36:56
ONA, de voetbalclub met de kantine en kleedkamers in een oude school. Sta je dus om te kleden in een oud klaslokaal. ;-)

Bij VCO op 't Oventje doe je dat in een oude varkensschuur :)

hgrm

Citaat van: De publiekswissel op mei 18, 2016, 12:36:56
ONA, de voetbalclub met de kantine en kleedkamers in een oude school. Sta je dus om te kleden in een oud klaslokaal. ;-)

Maar wel ex-betaald voetbal en voorzien van een Elascon-tribune
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Citaat van: hgrm op mei 18, 2016, 13:08:04
Maar wel ex-betaald voetbal en voorzien van een Elascon-tribune

En dan ook nog eens aan de Walvisstraat
Het ene stadion is het andere niet!

Maat

Hi!

Weet iemand waarom "Mijn 92 club" flink uitgedund is?
In NL staat alleen de Eredivisie er nog, in ENG is de Premier League weg en bijv. Spanje en Portugal staan er bij mij helemaal niet meer bij...


bunnet

Zodra alle degradanten bekend zijn, zal het een update krijgen.

FC_Emmen

Zal er bij Nederland nog iets bijkomen? Nu is het t/m de eerste divisie...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FC_Emmen

Ik zie trouwens dat FC Oss en de voorganger TOP Oss als twee verschillende clubs in de datebase staan.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

KRCM1904

Citaat van: FC_Emmen op mei 29, 2016, 11:00:14
Ik zie trouwens dat FC Oss en de voorganger TOP Oss als twee verschillende clubs in de datebase staan.

Ik vind dat ook de beste oplossing om beide clubnamen gescheiden te houden.  Is bij andere clubs ook zo bv. Dordrecht 90 / FC Dordrecht.
Het is zelfs doodjammer dat voor Belgische clubs niet dezelfde methode is toegepast.  FC Bleid zomaar veranderen in BX Brussels, is echt doodjammer.  Het enige wat beide clubs gemeen hadden is het stamnummer (dacht ik toch) en dat wordt hier op de site toch niet vermeld.

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

FC_Emmen

Ik heb FC Oss bezocht toen het nog Top Oss alleen is de naam nu anders maar het is in feite toch dezelfde club.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Wesley10__

#479
Lastig hoe daar mee om te gaan inderdaad. Met RBC hetzelfde. Het probleem is dat iedereen het ook door elkaar gaat gebruiken. Zo staat er nu dat RBC dit jaar nog een wedstrijd tegen NAC heeft gespeeld. Dit zouden de RBC (Amateurs) moeten zijn lijkt mij..

Probleem bij Footballfans is ook dat je kunt mailen zoveel als je wilt, wordt gewoon genegeerd.