www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nort

Hetzelfde als tegen van Nieuwkerk. Een programma dat Smeets verslaat of presenteert draait om Smeets, de wedstrijd is bijzaak.

Heb hem ooit tijdens de Tour de France gezien. Meneer werd in een dikke Mercedes voorgereden, hield zijn neus op voor andere Nederlanders en liep de rest van de dag als zonnekonining rond.

FCT1980

Citaat van: nort op sep 08, 2016, 13:29:23
Of die Stephan die telkens zijn eigen foto liked om maar bovenaan te komen, zijn ego is nog groter dan die van Mart Smerts en Matthijs van Nieuwskerk bij elkaar...

Die is idd heel irritant.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

rogo_breda

Je eigen foto liken, dat is best zielig inderdaad. Lijkt me dat dat ook simpel onmogelijk gemaakt kan worden?

AthleticHolanda

Citaat van: KRCM1904 op sep 07, 2016, 22:25:46
Waarom een competitie maken met de benaming "Derde divisie (Topklasse)"?  Het kan toch niet moeilijk zijn om de wedstrijden van de Topklasse tot vorig seizoen te behouden en voor het nieuwe seizoen een nieuwe competitie Derde Divisie aan te maken.  In België is het al even dramatisch. Ik hoop echt dat ik niet de enige hier op het forum ben met deze mening ... Pff

Laat ik vooropstellen dat ik het een erg leuke site vind en dat ik de inzet van iedereen die het mogelijk maakt zeer waardeer.

Toch kan ik me vooral hier goed in vinden, simpelweg omdat het onjuistheden in de hand werkt. Zo heb ik in het verleden wedstrijden in de Topklasse gezien, niet in de Derde Divisie. Dit klopt simpelweg niet.
Als je iets doet, doe het dan goed, zou ik zeggen.

Het houdt verband met iets dat ik al eerder postte.

Citaat van: AthleticHolanda op jul 11, 2016, 14:07:47
Wat ik de laatste tijd vooral storend vind is dat veel (amateur)clubs dubbel in de database zitten.

Veel Nederlandse amateurclubs zaten al in de database, maar worden voor een oefenwedstrijd of bekerwedstrijd opnieuw aangemaakt, terwijl in datzelfde geval de profclub die al in de database zat wél wordt gepakt.

Het is in die zin vervelend, dat je nu niet meer in één oogopslag in je eigen lijst kan zien hoeveel wedstrijden je van zo'n club hebt bezocht, omdat de club als het ware in tweeën is opgesplitst.

Daarnaast zijn de namen van (met name Belgische) fusieclubs simpelweg veranderd. Zo zag ik ooit een thuiswedstrijd van Cité-Sport maar staat deze nu in mijn lijst als Tilleur, terwijl ik destijds Tilleur helemaal niet zag spelen. Zo zijn er nog talloze meerdere clubs simpelweg van naam veranderd.

Dit alles is niet persé kritiek of wat dan ook, vind het gewoon zonde want op deze manier verliest de website haar waarde en glans.

Nort

De kritiek kan terecht en begrijpelijk zijn, maar dat kun je toch ook op een andere manier brengen...

KRCM1904

#515
Respect voor jouw reactie AthleticHolanda !
Toch iemand die het WIL begrijpen. 

Dat ik me stoor aan de onjuistheden op de site en deze er graag uit heb, is net een teken dat ik het beste voor heb met de site.
Tuurlijk heb ik respect voor de mensen die de website onderhouden, alleen zit een deel van het probleem in de aangereikte informatie die ze van soccerway halen/krijgen.  Die fouten worden vaak als juistheden aangenomen.

Zonder iemand persoonlijk te willen aanvallen, vind ik het standpunt van nort en Sebastiaan_W vrij respectloos op mijn visie.
Iedereen gebruikt de website op zijn eigen manier, niet iedereen bezoekt veel wedstrijden, niet iedereen post veel foto's op de site, niet iedereen zet er veel wedstrijdverslagen op.  Dat hoeft ook niet, het is nl. geen competitie om het meeste wedstrijden te bezoeken, het meeste stadions te bezoeken, het meeste foto's te posten, ...  Iedereen doet het op zijn eigen manier, de manier die hij/zij zelf leuk vindt.

Wat mij zelf betreft, ben ik er vrij intensief mee bezig.  Ik postte de laatste 4 jaar meer dan 3500 foto's op site. Dat aantal op zich zegt ook niet veel.  Voor sommige is 3500 foto's misschien veel, voor mij is het maar een kleine fractie van mijn gemaakte wedstrijd- en stadionfoto's die ik ook werkelijk post op de site.  Laat me duidelijk zijn sportfotografie is voor mij maar een hobby, ik betaal ook steeds mijn inkomkaart.  Elke wedstrijd kost me aardig wat tijd om de foto's te selecteren die ik wil delen met andere groundhoppers, ik ben hierbij ook vrij kritisch voor mijzelf. Waar ik naartoe wil, is proberen duidelijk te maken dat ik ook vrij veel "vrije tijd" steek in mijn bijdragen te leveren aan de site.  Ik denk dat www.footballfans.eu ook voor een groot deel interessant wordt door de bijdragen van alle deelnemers op de site, zonder het werk van de medewerkers te willen minimaliseren.

Net als AthleticHolanda vind ik, het ergste de juiste informatie die gewijzigd wordt bv. na een fusie of overname van een club, terwijl dit heel simpel te voorkomen is door een nieuwe (fusie)club aan te maken en de oude club in zijn eigenheid op de site te bewaren.

Ik ging ooit naar FC Bleid - RFC Tournai kijken en die wedstrijd stond oorspronkelijk ook juist op de site, tot het moment dat BX Brussels het stamnummer overkocht van FC Bleid.  Sindsdien staat er BX Brussels - RFC Tournai =>  http://www.footballfans.eu/match/1059153

Net hetzelfde met de wedstrijd KFCO Wilrijk - Leyton Oriënt, stond oorspronkelijk juist. Later fuseerde Beerschot met Wilrijk en nu staat er Beerschot-Wilrijk - Leyton. Het logo van het oorspronkelijk Wilrijk is wel juist, maar de naam van de club is jammer genoeg fout.
=> http://www.footballfans.eu/match/1033363

2e klasse, 3de klasse, promotie, moet je dit seizoen niet meer gebruiken.  Gebruik gewoon de huidige benamingen vanaf dit seizoen.
Dit is gewoon zo'n voorbeeldje van gewoon de namen van de reeksen over te nemen van soccerway.
Ik zie er ook geen logica in. Vorig seizoen was promotie het 4de hoogste niveau in België, nu gebruiken ze het voor het 5de hoogste niveau (3de klasse Amateurs).  Dat is gewoon een eigen interpretatie van soccerway.   
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Sebastiaan_W

Wat is precies respectloos aan mijn reactie?

Heb je inmiddels je opbouwende kritiek/opmerkingen gedeeld met één van de moderators en/of de oprichter?

KRCM1904

Citaat van: Sebastiaan_W op sep 09, 2016, 08:59:31
Wat is precies respectloos aan mijn reactie?

Door kortweg te zeggen, stop er dan mee.  Zonder een idee te hebben wat mijn bijdrage is aan de website.
Ik gebruik heel vaak de gele kaart om correcties of aanvullingen aan de site door te geven om een zo juist mogelijke informatie te bekomen.  Als ik als eerste foto's van een stadion post en ik zie dat enkele weken later andere groundhoppers er ook naartoe gaan, zoiets geeft me voldoening.  Ik heb de indruk dat sommige groundhoppers bij footballfans de fouten niet zien omdat ze overwegend naar competitiewedstrijden van topcompetities gaan kijken.  Daarin gebeuren ook weinig fouten.  Het is als je meer wedstrijden op lager niveau bijwoont, zoals ik, en ook bij oefenwedstrijden worden er meer fouten gemaakt.   


Citaat van: Sebastiaan_W op sep 09, 2016, 08:59:31
Heb je inmiddels je opbouwende kritiek/opmerkingen gedeeld met één van de moderators en/of de oprichter?

Ik denk dat ze sneller dit forum gelezen, dan wanneer ik hen een persoonlijke e-mail stuur.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

rogo_breda

Volgens mij lezen ze hier niet zo vaak :)

Ik zou de admins toch maar even mailen! Wat betreft de Amateur Divisie heb ik dit al gedaan.

Ici c est Paris

Ik gebruik de site nog maar sporadisch (vooral voor m'n autistische inslag die ik heb met de 92 club als ik ergens geweest ben), maar ik heb gewoon een Excel-bestand waarin ik alles precies zo aan kan geven als ik zelf wil. Hoef je je ook niet druk te maken om op welke manier clubs en competities zijn ingevoerd. Vroeger knalde ik al m'n foto's nog op FF maar daar heb ik ook niet zo'n behoefte meer aan (bovendien gaat het uploaden erg traag). Als ik echt iets wil delen zet ik het wel hier of op m'n Twitter.

Jef400

Of op beiden inderdaad.

Excel is denk ik de beste manier. Hugo heeft mij ooit de tip gegeven om het te gebruiken en je hebt geen gedoe met volgens FF niet bestaande competities als de tweede divisie (terwijl de bekerwedstrijd Rosmalen - ON Groningen er wel op stond) als je wilt schrijven heb je media als blogspot of je bouwt een eigen site. En die kun je dan hier weer promoten met andere voetballiefhebbers en groundhoppers. K zie het probleem niet zo inderdaad.

KRCM1904

Aan alle forumleden die vinden dat ik me veel te druk maak over enkele onbenullige fouten op footballfans.eu wens ik vandaag een bezoekje toe aan volgende wedstrijd.

http://www.footballfans.eu/match/1805564
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Joost

Citaat van: KRCM1904 op sep 18, 2016, 10:27:15
Aan alle forumleden die vinden dat ik me veel te druk maak over enkele onbenullige fouten op footballfans.eu wens ik vandaag een bezoekje toe aan volgende wedstrijd.

http://www.footballfans.eu/match/1805564

Enkel een foute koppeling tussen club en terrein toch?

KRCM1904

Citaat van: Joost op sep 18, 2016, 13:03:37
Enkel een foute koppeling tussen club en terrein toch?

Nee, zowel club als terrein waren fout.

De juiste thuisclub voor de wedstrijd die ik aangaf is W.S. Schorvoort Turnhout. Deze club speelt haar thuiswedstrijd op volgend adres, Schorvoortberg, 2300 Turnhout. Deze club bestaat bij footballfans ook als http://www.footballfans.eu/team/13463/WS-Schorvoort

Hierdoor is de wijziging die vandaag is doorgevoerd nog niet correct.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Nort

Citaat van: KRCM1904 op sep 18, 2016, 10:27:15
Aan alle forumleden die vinden dat ik me veel te druk maak over enkele onbenullige fouten op footballfans.eu wens ik vandaag een bezoekje toe aan volgende wedstrijd.

http://www.footballfans.eu/match/1805564
Dat je er aan stoort is prima, maar je kunt ook op een andere manier reageren. Als je het allemaal zo goed weet, meld je eigen aan als vrijwilliger en los de problemen op.