Hoofdmenu

Coronavirus

Gestart door ALenstra, mrt 08, 2020, 12:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Citaat van: Olav op nov 19, 2020, 11:10:13
In Haarlem heb je EDO. Dat terrein ligt dichtbij het stadion van Haarlem dus die kan je gelijk meepakken. Mooiste terrein in Haarlem. Ik durf niet te zeggen of zo naar binnen kan, ik ben bang van niet.

Volgens mij zit er in de kantine/bijgebouwen van EDO een kinderdagverblijf o.i.d. Dat biedt wellicht mogelijkheden.
Wel even vertellen wat je komt doen, voordat ze verkeerde conclusies trekken....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Citaat van: Cyclebob op nov 19, 2020, 15:27:25
Deze is inmiddels totaal verbouwd tot Softbal/honkbal terrein, vanuit de De Musschen/Kocatepe tijd staat alleen de kantine er nog, de tribunes zijn weg

Zo te zien is het terrein van CVV/Mercurius ook helemaal verdwenen.....
En afgaande op Google is de Elascon van Rotterdamse Leeuw ook verdwenen.
Bij Hillegersberg staat ie er zo te zien nog wel.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Cyclebob

Citaat van: hgrm op nov 19, 2020, 16:38:39
Zo te zien is het terrein van CVV/Mercurius ook helemaal verdwenen.....
En afgaande op Google is de Elascon van Rotterdamse Leeuw ook verdwenen.
Bij Hillegersberg staat ie er zo te zien nog wel.
Het voormalig CVV hoofdterrein is leeg en nog niet bebouwd, er is hooguit nog een aarden wal te zien. De Elascon bij Hillegersberg staat er zeker nog, die van DRL dacht ik ook nog, zal er eens langsrijden
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Bier und Bratwurst

ONA is ook de moeite waard in Gouda
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Citaat van: Cyclebob op nov 19, 2020, 16:46:02
Die van DRL dacht ik ook nog, zal er eens langsrijden

Op Google Maps lijkt er een moderne tribune te staan. Maar ik hoop dat ik me vergis.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Citaat van: Bier und Bratwurst op nov 19, 2020, 21:24:33
ONA is ook de moeite waard in Gouda

Heeft iemand VUC in Den Haag al genoemd?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

rogo_breda

In Engeland wordt de eerste stap gezet met publiek terug in de stadions. Afhankelijk van de regio met 4.000 man, 2.000 man of nog niemand.

https://www.theguardian.com/football/2020/nov/26/football-fans-can-return-in-liverpool-and-london-but-not-in-manchester-and-other-areas-tiers

rzeroy

Ik wil voor Vice Sports een artikel schrijven over hoe groundhoppers hun honger stillen in de coronacrisis. Ben jij of ken jij iemand die de mazen van de wet opzoekt om een wedstrijd in het buitenland te bezoeken of heb je een goed verhaal te delen in dit kader? Let me know!

Jef400

Je mag mij altijd benaderen.

DannyH79

Citaat van: rzeroy op dec 03, 2020, 21:17:53
Ik wil voor Vice Sports een artikel schrijven over hoe groundhoppers hun honger stillen in de coronacrisis. Ben jij of ken jij iemand die de mazen van de wet opzoekt om een wedstrijd in het buitenland te bezoeken of heb je een goed verhaal te delen in dit kader? Let me know!

Ik probeer oude stadions/grounds te bezoeken. Vorige maand een dagje Limburg gedaan.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

spons

Citaat van: rogo_breda op nov 30, 2020, 16:39:47
In Engeland wordt de eerste stap gezet met publiek terug in de stadions. Afhankelijk van de regio met 4.000 man, 2.000 man of nog niemand.

https://www.theguardian.com/football/2020/nov/26/football-fans-can-return-in-liverpool-and-london-but-not-in-manchester-and-other-areas-tiers

Ik zag dat er gisteren bij Arsenal weer publiek aanwezig was
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Citaat van: rzeroy op dec 03, 2020, 21:17:53
Ik wil voor Vice Sports een artikel schrijven over hoe groundhoppers hun honger stillen in de coronacrisis. Ben jij of ken jij iemand die de mazen van de wet opzoekt om een wedstrijd in het buitenland te bezoeken of heb je een goed verhaal te delen in dit kader? Let me know!

Voor mij staat het hele gebeuren op de waakvlam.
Ik ga geen stunts uithalen om ergens toch naar binnen te sneaken of iets te zien,  vooral ook omdat ik inzie dat de maatregelen nu nodig zijn en je dus niet de randjes moet opzoeken. Ik heb vroeger ook niet bij Vindicat gezet.

Aan het begin van de tweede lockdown (september/oktober) toen de amateursport nog wel doorging maar zonder publiek, had ik wel de mazzel dat ik vanuit mijn bezigheid als verslaggever van de regionale krant en clubvrijwilliger aanwezig mocht zijn bij de laatste paar wedstrijden van de plaatselijke honkbalclub maar dat waren wat mij betreft wedstrijden om snel te vergeten (maar dat kan ook aan het resultaat gelegen hebben....).

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Ik begrijp die zogenaamde ophef over dat Vindicat filmpje niet zo goed. Ga een middag naar IKEA en je ziet ongeveer hetzelfde gedrag.

Een dergelijk filmpje is wel ideaal voor de staatsmedia om "de jeugd" weer eens uitgebreid te gaan bashen. Ik heb de afgelopen maanden zoveel ouderen gezien die letterlijk schijt aan alle regels hebben. Ik ben vrijwilliger bij een sportvereniging en ook daar gaat het juist mis bij de oudjes. Die dan wel zo verstandig zijn om geen filmpjes te maken van hun wangedrag.

hgrm

Het verschil is dat als je naar de IKEA gaat, je zelf veel minder controle hebt over wat er gebeurt om je heen dan als je deelneemt aan zo'n feest. Natuurlijk kan 90% van de mensen ook wel op een ander moment een CD-rekje of een plastic plant gaan kopen zodat de 10% die wel serieus iets nodig heeft, alle ruimte krijgt. Maar het is heel wat anders dan dat je willens en wetens een feest gaat houden. Misschien legaal omdat de wet niet voorziet in feestbussen, maar zeker tegen de bedoeling van de wet. Dat is overigens niet alleen de fout van die jaarclub maar ook van de busondernemer.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jef400

Was de bus specifiek om deze reden afgehuurd? Daarvoor zal ik het contract tussen partijen moeten bekijken. Overigens eens met Hugo. De jongeren bashen is te goedkoop. Ben ik eigenlijk ook volledig klaar mee als je ziet welke ellende de groep over zich heeft. Geen werk, inkomen, huisvesting meer. Slechtere studie voor andermaal meer geld.