Hoofdmenu

Hattrick

Gestart door AthleticHolanda, sep 15, 2009, 22:07:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Wie speelt er hier allemaal Hattrick?

Kwam gister geheel toevallig de teams van Aaron Harder en Houseman tegen, aangezien het ook Hveen fans waren moeten het wel dezelfde zijn, nog meer spelers?

Met mij gaat het belabberd, ben door dramatisch management van de 5e naar de 7e klasse gezakt maar er gloort weer hoop inmiddels, ben flink aan het reorganiseren.

TeeZee

Kan iemand me de basisprincipes eens uitleggen? Kun je een competitie opzetten met bekenden?

AthleticHolanda

Citaat van: TeeZee op sep 15, 2009, 22:10:41
Kun je een competitie opzetten met bekenden?

Nee, alleen met jeugdteams zou dat eventueel mogelijk zijn.

De basisprincipe's, tja, het is best een ingewikkeld spel als beginner maar het draait vooral om het wekelijks trainen van spelers en die proberen te verkopen zodat je van dat geld sterkere spelers voor andere positie's kan aantrekken.
Je speelt twee wedstrijden per week, op woensdag voor de beker (en als je daar uit ligt vriendschappelijk) en op zondag voor de competitie, de wedstrijden duren gewoon 90 minuten net als in het echt, met een kwartier rust. Tijdens die wedstrijden worden de spelers getraind.

Maargoed op de Hattrick site zelf staat veel uitgelegd, maar ook op deze site staat veel.

Batflyer

Ik speel het al sinds november 2003, dus alweer bijna zes jaar. Begon toen in divisie VII en ik speel nu al een seizoen of tien in de VI.212. :P
Mijn team is SV United (id=147714).
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Stadionhopper

Citaat van: Batflyer op sep 16, 2009, 00:20:27
Ik speel het al sinds november 2003, dus alweer bijna zes jaar. Begon toen in divisie VII en ik speel nu al een seizoen of tien in de VI.212. :P
Mijn team is SV United (id=147714).

SV United, zo heet de fusieclub van SV Meerlo en Wanssum ook.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Sebastiaan_W

Ik speel nu een jaar hattrick. Ik ben begonnen in de 9e divisie en 2 seizoenen terug ben ik gepromoveerd naar de 8e divisie. Afgelopen seizoen heb ik me op de laatste speeldag veilig gespeeld.

Afgelopen weken heb ik mijn hele team verkocht/ontslagen en een hoop jonge spelers gekocht en gepromoveerd vanuit het jeugdteam.

De laatste weken speel ik wat intensiever dan dat ik daarvoor ermee bezig was.

Mijn team is Telstar Almelo(id=210891).

Joost

Citaat van: Stadionhopper op sep 16, 2009, 08:26:06
SV United, zo heet de fusieclub van SV Meerlo en Wanssum ook.
Ik moest er ook gelijk aan denken.

Heb wel een jaar of 5 volgehouden maar als je er geen aandacht aan besteed heeft het weinig zin.

Aaron Harder

Ik speel Hattrick alweer 6 jaar. Tot op heden blijf ik al tijden schommelen tussen divisie VI en VII. Dit jaar zit er een kleine kans in op promotie naar V. Dit komt omdat er twee botteams (teams zonder eigenaar en dus een dikke overwinning) in mijn competitie zit.

Vandaag ben ik voor het eerst sinds jaren weer eens doorgedrongen tot de 3de ronde van de beker. Mijn team is Camataru Captains.
Houseman speelt onder Boca Juniors '02 en is aan het sparen om weer door te stoten naar divisie II.

Mocht iemand een keer een oefenpot willen waar bier belangrijker is dan voetbal, daag me maar uit.
Alles kan kapot!

Houseman

Yes, ik was ooit zeer fanatiek. Begonnen in 2002, en 2x in divisie II geraakt. Dat was ook mijn top. Nu afgezakt naar de VIII en zojuist gepromoveerd naar de VII. Probeer nu weer een leuk team te bouwen met vooral eigen jeugd op het middenveld. Dit seizoen handhaving en dan promoveren naar de VI, en daar zo'n beetje blijven hangen is het doel.

Ook op hattrick zijn Aaron Harder en ik overigens fanatiek aan het groundhoppen. Zoveel mogelijk buitenlandse vlaggetjes verzamelen met oefenwedstrijden.

Batflyer

Citaat van: Houseman op sep 17, 2009, 11:59:40
Yes, ik was ooit zeer fanatiek. Begonnen in 2002, en 2x in divisie II geraakt. Dat was ook mijn top. Nu afgezakt naar de VIII en zojuist gepromoveerd naar de VII. Probeer nu weer een leuk team te bouwen met vooral eigen jeugd op het middenveld. Dit seizoen handhaving en dan promoveren naar de VI, en daar zo'n beetje blijven hangen is het doel.

Ook op hattrick zijn Aaron Harder en ik overigens fanatiek aan het groundhoppen. Zoveel mogelijk buitenlandse vlaggetjes verzamelen met oefenwedstrijden.

Indrukwekkende prijzenkast hoor! Ik spaar trouwens ook vlaggen, maar heb er pas een stuk of vijftig. Alle makkelijke landen heb ik al gehad, dus nu wordt het steeds moeilijker om iets te regelen. Hoe doen jullie dat? Via een federatie ofzo?
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Houseman

Nee, heb wel ooit in zo'n vlaggenfederatie gezeten maar dat schiet ook niet op. Gewoon volhouden en als een dolle uitdagen is het devies.

Aaron Harder

Om nieuwe vlaggetjes te krijgen keek/kijk ik ook wel eens bij Houseman. Als hij een nieuwe vlag had gekregen via een uitdaging dan daag ik dat team de volgende keer uit. Zo heb ik laatst hetzelfde team uit Azerbeijan uit en thuis kunnen spelen. De kans dat je via een loterij een bijzondere vlag wint is klein.

Zo wacht ik al meer dan 1 jaar op een vlag uit Irak en hoop ik ooit Mongolie binnen te halen. De moeilijke vlaggen moet ik ook nog en dat zie ik niet zo snel gebeuren.

Iemand nog connecties in Libanon of  Irak?
Alles kan kapot!

Sebastiaan_W

Toevallig hadden een collega en ik het gisteren ook over vlaggen verzamelen. Ik ben er net mee begonnen, dus ben er nog wel even zoet mee. Gisteren kon ik Polen aan mijn lijstje toevoegen.


Eerste competitiewedstrijd van de week verloren

Aaron Harder

De vlaggen van de landen waar veel hattrickspelers zijn zijn niet zo moeilijk te verkrijgen. Vooral de landen met minder dan 150 actieve deelnemers zijn lastig. Ik blijf al een lange tijd steken rond de 90 vlaggen.

De eerste competitiewedstrijd afgelopen zondag eindigde in een eenvoudige 10-0 overwinning. Dat zijn net zoveel doelpunten als Heerenveen in 12 wedstrijden.
Alles kan kapot!

Houseman

handige site voor vlaggetjesjagers: www.maptrick.org