Cheese & Union

Gestart door Hugo, sep 26, 2008, 13:08:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: wormonline op jan 17, 2015, 11:40:02
Leuke site, Hugo. Ik zit een beetje je archief te browsiken - allemaal leuke verslagen.

Grappige trip hebben jullie in 2009 gemaakt, met Florence, Pisa en Livorno. Die heb ik ook ooit in een tripje bezocht (maar alleen Livorno met wedstrijd, was net aan het einde van de winterstop en er speelde verder niks in Toscane). Erg leuk om te lezen!

Mooi,  het is in de loop der jaren een behoorlijke lijst. Mag zelf ook graag grasduinen Door die ouwe meuk.


Hugo

Verslag, pica's en zelfs twee fimpjes van Mansfield Town - Notts County van vorige week.

Jef400

Zozo, Kaas en Union weer aan de andere kant van het water geweest? Leuk verslag, maar ik denk dat het overbodig is te zeggen als jij wat schrijft ;)

Hugo

Citaat van: Jef400 op okt 16, 2016, 17:11:26
Zozo, Kaas en Union weer aan de andere kant van het water geweest? Leuk verslag, maar ik denk dat het overbodig is te zeggen als jij wat schrijft ;)

Ach, ik rommel maar wat aan.

FCT1980

Geweldig verslag.
Wat hebben ze die tribune aan Bishop Street verkracht met al die reclame.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!


Hugo

Valenciennes - Lens was vorige week iets meer beladen en gewelddadiger dan we vooraf hadden bedacht. De friet was goed (klik op link voor verslag).

FCT1980

Citaat van: Hugo op okt 26, 2016, 22:26:58
Enkel foto's van Gainsborough Trinity - Tamworth van drie weken terug.

De foto's laden op één of andere manier niet. Meer mensen last van?
Ben wel benieuwd naar deze foto's.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

Heb het wel vaker. Maar volgens mij is dat al eens door Hugo verklaart omdat de uploadsite ineens third party hosting verbood.

Hugo

Citaat van: FCT1980 op nov 17, 2018, 13:07:07
De foto's laden op één of andere manier niet. Meer mensen last van?
Ben wel benieuwd naar deze foto's.
Citaat van: Jef400 op nov 17, 2018, 13:09:28
Heb het wel vaker. Maar volgens mij is dat al eens door Hugo verklaart omdat de uploadsite ineens third party hosting verbood.

De oorzaak ligt, zoals Jeffrey terecht opmerkt, bij de hosting van de foto's. Ik heb het jaren, met volle tevredenheid, ondergebracht bij Photobucket maar die wilden geld zien en zette alle foto's "op zwart". Toen had ik dus ± 400 verslagen zonder foto's, dat was een moment dat ik serieus overwoog om te stoppen met de website. Toen ben ik overgestapt naar Postimage voor de hosting van de foto's van de nieuwe verslagen maar dat bleek niet betrouwbaar. Inmiddels verdeel ik het risico van hosting tussen Imgur en Google zelf. Photobucket laat, zonder betaling, de "oude" foto's ook weer zien. Ik schat dat een 95% nu zichtbaar is.

Overigens: Gainsborough moet nu weer goed zijn ;-)

FCT1980

Foto's doen het idd. Leuke ground hebben ze daar.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!


FCT1980

Mooie verslgen Hugo.
Met name Foggia lijkt me tof.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Begin deze maand nog eens in Italië geweest;

Sora 3 - 0 Cavese Op de koffie bij Koen Brack (voorheen Cambuur en GAE).

Lazio Roma 3 - 0 AS Roma Derby van Rome.