Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joost

Kleine correctie; ze zijn/waren allerminst zeker van behoud in 1e Provinciaal.

Er degraderen daar 3 clubs en dat aantal wordt vermeerderd met het aantal Antwerpse ploegen dat zakt vanuit 3e klasse amateur.

Momenteel staat er 1 Antwerpse ploeg op een degradatieplaats en 1 op een herkansingsplaats. Het staat echter zo dicht bij elkaar dat het helemaal goed mogelijk is dat er uiteindelijk 3 Antwerpse ploegen zakken. Zelfs 4 is in theorie nog mogelijk maar dat scenario is onwaarschijnlijk.

Maar bij 2 Antwerpse zakkers uit 3B is ook Rochus (dat 12e werd)  het haasje en dat lijkt me een zeer reëel scenario. Branddonk klom door de zege van plaats 11 naar plaats 9 en is nu wel helemaal zeker van behoud.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op apr 15, 2019, 10:40:48
Kleine correctie; ze zijn/waren allerminst zeker van behoud in 1e Provinciaal.

Er degraderen daar 3 clubs en dat aantal wordt vermeerderd met het aantal Antwerpse ploegen dat zakt vanuit 3e klasse amateur.

Momenteel staat er 1 Antwerpse ploeg op een degradatieplaats en 1 op een herkansingsplaats. Het staat echter zo dicht bij elkaar dat het helemaal goed mogelijk is dat er uiteindelijk 3 Antwerpse ploegen zakken. Zelfs 4 is in theorie nog mogelijk maar dat scenario is onwaarschijnlijk.

Maar bij 2 Antwerpse zakkers uit 3B is ook Rochus (dat 12e werd)  het haasje en dat lijkt me een zeer reëel scenario. Branddonk klom door de zege van plaats 11 naar plaats 9 en is nu wel helemaal zeker van behoud.

Bedankt voor de juiste toelichting Joost.

Nort heeft veel kritiek op anderen, maar zou het fijn vinden als hij in zijn verslagen ook de juiste informatie weergeeft. Laat het anders achterwege. Hierbij mijn feedback.

Hugo

Citaat van: Sebastiaan_W op apr 15, 2019, 13:24:20
Bedankt voor de juiste toelichting Joost.

Nort heeft veel kritiek op anderen, maar zou het fijn vinden als hij in zijn verslagen ook de juiste informatie weergeeft. Laat het anders achterwege. Hierbij mijn feedback.

Sebas doet niet zo mal met je "feedback geven", zo praat je anders nooit. Heb je een hippe training gehad op je werk ofzo?

Ici c est Paris

Afgelopen zondag bij Dongen - OFC de 'Nederlandse 92' voltooid: Eredivisie, Eerste Divisie, Tweede Divisie en de beide Derde Divisies. Natuurlijk een stuk minder spannend dan de Engelse variant, maar toch leuk om gedaan te hebben en zo in allerlei uithoeken van het land te komen. Begon als een geintje, maar nadat ik in Nederland in alle profstadions één of meerdere wedstrijden had gezien, ben ik via mijn toenmalige amateurclub FC Breukelen veel amateurvoetbal gaan zien (voornamelijk Hoofdklasse en Eerste Klasse). Zo heb ik het amateurvoetbal 'herontdekt', en ben ik her en der wedstrijden gaan bezoeken. We kunnen stellen dat het een beetje uit de hand is gelopen, maar ik heb er erg veel plezier in gehad.

En als ik RKSV Minor in Zuid-Limburg bezoek, heb ik zelfs de 'Nederlandse 156' voltooid: De 92 plus de vier Hoofdklassen. Komende zaterdag staat de derby tegen SV Meerssen op het programma, en het wordt lekker weer, dus dat zit er dik in.


FC_Emmen

Mooie prestatie!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Citaat van: Ici c est Paris op apr 16, 2019, 00:14:11
Afgelopen zondag bij Dongen - OFC de 'Nederlandse 92' voltooid: Eredivisie, Eerste Divisie, Tweede Divisie en de beide Derde Divisies. Natuurlijk een stuk minder spannend dan de Engelse variant, maar toch leuk om gedaan te hebben en zo in allerlei uithoeken van het land te komen. Begon als een geintje, maar nadat ik in Nederland in alle profstadions één of meerdere wedstrijden had gezien, ben ik via mijn toenmalige amateurclub FC Breukelen veel amateurvoetbal gaan zien (voornamelijk Hoofdklasse en Eerste Klasse). Zo heb ik het amateurvoetbal 'herontdekt', en ben ik her en der wedstrijden gaan bezoeken. We kunnen stellen dat het een beetje uit de hand is gelopen, maar ik heb er erg veel plezier in gehad.

En als ik RKSV Minor in Zuid-Limburg bezoek, heb ik zelfs de 'Nederlandse 156' voltooid: De 92 plus de vier Hoofdklassen. Komende zaterdag staat de derby tegen SV Meerssen op het programma, en het wordt lekker weer, dus dat zit er dik in.

Dat is wel een knappe prestatie! Bij Minor kun je heerlijk in het zonnetje op de Kollenberg staan. Verwacht overigens geen hete derbysfeer en busladingen publiek, bij 250 toeschouwers zal het wel ophouden en dan rond ik al naar boven af. Het blijft echt eeuwig zonde dat de club 15 jaar geleden verhuist is naar een nieuw terrein. Op het oude stond de oude hoofdtribune van MVV.

Nort

Citaat van: Ici c est Paris op apr 16, 2019, 00:14:11
Afgelopen zondag bij Dongen - OFC de 'Nederlandse 92' voltooid: Eredivisie, Eerste Divisie, Tweede Divisie en de beide Derde Divisies. Natuurlijk een stuk minder spannend dan de Engelse variant, maar toch leuk om gedaan te hebben en zo in allerlei uithoeken van het land te komen. Begon als een geintje, maar nadat ik in Nederland in alle profstadions één of meerdere wedstrijden had gezien, ben ik via mijn toenmalige amateurclub FC Breukelen veel amateurvoetbal gaan zien (voornamelijk Hoofdklasse en Eerste Klasse). Zo heb ik het amateurvoetbal 'herontdekt', en ben ik her en der wedstrijden gaan bezoeken. We kunnen stellen dat het een beetje uit de hand is gelopen, maar ik heb er erg veel plezier in gehad.

En als ik RKSV Minor in Zuid-Limburg bezoek, heb ik zelfs de 'Nederlandse 156' voltooid: De 92 plus de vier Hoofdklassen. Komende zaterdag staat de derby tegen SV Meerssen op het programma, en het wordt lekker weer, dus dat zit er dik in.
Gefeliciteerd, mooie mijlpaal!

FCT1980

Leuke mijlpaal Paris.
Wat ga je hierna doen? Uitrusten of door met een ander projectje?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Ik verwacht volgend seizoen ook de Nederlandse 92 te voltooien maar aan alle hoofdklasses ook nog voltooien zal ik waarschijnlijk nooit toekomen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Waar moet je nog naartoe Spons?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op apr 16, 2019, 13:34:36
Waar moet je nog naartoe Spons?

Jong FC Utrecht ( waarschijnlijk a.s. maandag ), EVV, GOES, Eemdijk ( als die niet degraderen ) en Jong FC Groningen. Die laatste trekken zich komend seizoen terug uit de pyramide ).

En dan eventueel clubs die uit de hoofdklasses promoveren en waar ik nog niet geweest ben
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Netjes, dat zie ik mezelf niet doen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op apr 16, 2019, 15:09:58
Netjes, dat zie ik mezelf niet doen.

Ik heb natuurlijk het voordeel dat ik veel amateurclubs met mijn eigen club Excelsior Maassluis heb gezien
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Citaat van: spons op apr 16, 2019, 15:22:54
Ik heb natuurlijk het voordeel dat ik veel amateurclubs met mijn eigen club Excelsior Maassluis heb gezien

Ik heb ook veel clubs gezien met mijn amateurvereniging maar dat is dermate laag op de ladder dat het vermelden daarvan niet interessant is.
Overigens heb ik dat (helaas) ook nooit bijgehouden. Zelfs veel clubs die al zijn verdwenen en waar ik zelf nog tegen heb gespeeld.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

Clubliefde kent geen divisie hangt er bij jullie. Zelf vind ik het wel leuk. Kleine clubs doen er ook toe ;-)