Auteur Topic: Tips goedkope reismogelijkheden  (gelezen 24969 keer)

Offline ALenstra

Re: Tips goedkope reismogelijkheden
« Reactie #105 Gepost op: mrt 28, 2017, 12:01:41 »
Bad Bentheim-Bielefeld is al 1u50m, voor Hengelo-Bad Bentheim zal er denk ik 25-30m bijkomen.

Offline Sebastiaan_W

• Geslacht: Man
    • Voetbal is meer dan gewoon een wedstrijd
« Reactie #106 Gepost op: mrt 28, 2017, 12:05:13 »
Hoe lang gaat die trein erover doen? Als hij overal stopt dan is het nog niet heel erg interessant.

Ik durf het niet te zeggen, hoop Hengelo - Oldenzaal - Bad Bentheim - Rheine - Osnabrück - Bielefeld. Maar de verbinding Enschede - Dortmund/Münster stopt ook op ieder station.

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #107 Gepost op: mrt 28, 2017, 13:50:39 »
Als je bereid bent de toeslag te betalen, kun je in Bentheim of in Rheine op de IC overstappen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline ALenstra

« Reactie #108 Gepost op: mrt 28, 2017, 13:54:39 »
Sterker nog, met een sparpreis vanaf 19 euro kun je met de IC van Nederland naar Bielefeld. Wel vroeg van te voren boeken.

Offline Sebastiaan_W

• Voetbal is meer dan gewoon een wedstrijd
« Reactie #109 Gepost op: mrt 29, 2017, 09:34:05 »
Het gaat natuurlijk niet om de rit persé naar Bielefeld, maar door deze lijn heeft de regio Almelo/Hengelo een goede aansluiting op het Duitse netwerk.
Nu ben je afhankelijk van de internationale trein, welke 1x in de 2 uur naar Duitsland gaat. Nu is er een extra verbinding en via Rheine heb je een mooie aansluiting richting Münster en Emden.

Offline Jef400

« Reactie #110 Gepost op: mrt 29, 2017, 10:15:35 »
Wat ik gelezen heb gaat het om de verlenging van de stoptrein Bentheim-Bielefeld. Dan uitgevoerd door de Eurobahn als ik wikipedia mag geloven.

Offline FC_Emmen

« Reactie #111 Gepost op: nov 23, 2017, 07:22:17 »
Ryanair heeft deze hele week aanbieding in het kader van het uit Amerika overgewaaide Black Friday.
https://www.ryanair.com/nl/nl/reis-plannen/ontdek/Blackfriday4
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je ’t niet bedenken.'

Offline Semper Fidelis

« Reactie #112 Gepost op: nov 23, 2017, 09:54:47 »
Hoe lang gaat die trein erover doen? Als hij overal stopt dan is het nog niet heel erg interessant.

De reis vanaf Hengelo t/m Bielefeld zal er 2 uur en 14 minuten over doen.

Offline FCT1980

« Reactie #113 Gepost op: nov 23, 2017, 11:46:44 »
Ryanair heeft deze hele week aanbieding in het kader van het uit Amerika overgewaaide Black Friday.
https://www.ryanair.com/nl/nl/reis-plannen/ontdek/Blackfriday4

Dat is sowieso interessant maar hoe zit het met vluchten van Ryanair de laatste weken? Afgelopen tijd hadden ze veel gedonder met hun personeel waardoor er veel vluchten zijn geannuleerd toch?
Voor mij de reden om volgende maand voor Flybe en Easyjet te kiezen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline Ruudjeee

« Reactie #114 Gepost op: nov 23, 2017, 13:29:34 »
Dat is sowieso interessant maar hoe zit het met vluchten van Ryanair de laatste weken? Afgelopen tijd hadden ze veel gedonder met hun personeel waardoor er veel vluchten zijn geannuleerd toch?
Voor mij de reden om volgende maand voor Flybe en Easyjet te kiezen.

Klopt er zijn wat problemen geweest met Ryanair. Zover ik weet is dit opgelost en hoef je niet bang te zijn voor verdere annuleringen. Ik vlieg regelmatig met Ryanair en ben eigenlijk altijd tevreden over hun. Je kunt voor 20 euro naar de andere kant van Europa, retourtje Eindhoven - Rotterdam is duurder met de trein. Echter moet je dan ook niets verwachten qua service mocht er iets zijn ;)

Offline Nort

« Reactie #115 Gepost op: nov 23, 2017, 14:06:59 »
Klopt er zijn wat problemen geweest met Ryanair. Zover ik weet is dit opgelost en hoef je niet bang te zijn voor verdere annuleringen. Ik vlieg regelmatig met Ryanair en ben eigenlijk altijd tevreden over hun. Je kunt voor 20 euro naar de andere kant van Europa, retourtje Eindhoven - Rotterdam is duurder met de trein. Echter moet je dan ook niets verwachten qua service mocht er iets zijn ;)
+ Personeel van premium airlines staakt om de haverklap (voor 0,1% loonsverhoging) met vele annuleren als gevolg, iets wat bij budget airlines nauwelijks voorkomt, omdat zij gewoon ander personeel laten invliegen. Bovendien wordt je bij premium airlines afgescheept met een klefbroodje waar net 5 gram eiersalade en 4 groene snippers peterselie opzit, wat je mag wegspoelen met 0,2 cl sinassapelsap.

Het enige echte voordeel dat ze hebben is de extra beenruimte t.o.v. budget airliners. Al kan ik dat voor 2/3 uur prima volhouden, maar dan heb ik ook geen basketbal lengte.

Offline FCT1980

« Reactie #116 Gepost op: nov 23, 2017, 14:14:15 »
Heb zelf ook nooit klachten over Ryanair gehad. Je weet dat je voor weinig niet teveel kan verwachten dus dan valt het wel mee.
Vond het alleen wel tricky omdat er de laatste tijd veel was geannuleerd om dat gedonder met personeel. Je zult alles maar geregeld hebben en je vlucht gaat ineens niet. Dan betaal ik liever een paar tientjes meer.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline Defender

« Reactie #117 Gepost op: nov 23, 2017, 17:48:14 »
Ryanair zou door black friday voor bepaalde weekends eind januari kei goedkoop zijn
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Offline ALenstra

« Reactie #118 Gepost op: dec 01, 2017, 20:27:27 »
Vanaf december zal de lijn Hengelo-Bielefeld in gebruik worden genomen. Ook deze zal in beide richtingen elk uur rijden.
Is inmiddels uitgesteld naar half januari. De verwachting is 14 januari.