Honderd dagen voetbal

Gestart door Voetbalman, jul 21, 2015, 23:16:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeje

Ja is natuurlijk te doen, maar voor mij bv veel minder. Doordeweeks school en omdat ik bovenin Noord-Holland woon en vaak afhankelijk ben van ov is het voor mij wat lastiger ;)

Voetbalman

Citaat van: Jeje op jul 22, 2015, 21:30:36
Ja is natuurlijk te doen, maar voor mij bv veel minder. Doordeweeks school en omdat ik bovenin Noord-Holland woon en vaak afhankelijk ben van ov is het voor mij wat lastiger ;)

Jouw tijd komt nog ;)

Als ik de verhalen lees van sommigen die een maand gaan interrailen doorheen Europa en elke dag een match meepikken, daar ben ik dan jaloers op. Dat is iets waar jij qua leeftijd nog alle kansen toe krijgt. Zeker overwegen :)

Trouwens, net aangesproken om op 11 augustus een wedstrijd in de Engelse League Cup mee te pikken. Southend United v Brighton & Hove, lijkt me weer een lekkere om erbij te kletsen :)

Jeje

Haha ja lijkt me heel vet om te doen, maar moet je inderdaad en de tijd voor hebben en natuurlijk het geld :P


Bekerwedstrijden bij de wat kleinere clubs zijn volgens mij echt heel vet. Staat bij mij in ieder geval hoog op het verlanglijstje.

FC_Emmen

Citaat van: Jeje op jul 22, 2015, 21:46:40

Bekerwedstrijden bij de wat kleinere clubs zijn volgens mij echt heel vet. Staat bij mij in ieder geval hoog op het verlanglijstje.
De Extra Preliminary Round? :)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Voetbalman

Citaat van: FC_Emmen op jul 22, 2015, 22:09:39
De Extra Preliminary Round? :)

Cockfosters - Burnham Ramblers, what's not to love .. :)

Jeje

Citaat van: FC_Emmen op jul 22, 2015, 22:09:39
De Extra Preliminary Round? :)

Haha ook weer niet zo laag :P

Dacht meer aan clubs tussen de league 2 en de Conference North/South

Joost

Citaat van: Jeje op jul 22, 2015, 22:34:14
Haha ook weer niet zo laag :P

Dacht meer aan clubs tussen de league 2 en de Conference North/South
De Conference teams stromen pas in de 4th qualifiying round in.

@spons, heb je ook al eens de Triple Deluxe gedaan; drie duels op 1 dag in 3 verschillende landen.

Jeje

Citaat van: Joost op jul 22, 2015, 22:40:05
De Conference teams stromen pas in de 4th qualifiying round in.

@spons, heb je ook al eens de Triple Deluxe gedaan; drie duels op 1 dag in 3 verschillende landen.

Ow oke.

Aachen,MVV en Standard lijkt me daar wel geschikt voor :)

Jehoentelaar

Wat dat betreft wil ik nog wel eens een weekendhattrick* (vr-za-zo) en een dagdubbel* scoren. Twee in een weekend is doorgaans de uitdaging niet.

Roda en Aachen zullen een paar keer op dezelfde dag combineerbaar zijn (lees: zaterdag). Kun je er donder op zeggen dat Eupen, Standard of RFC Liège de dag ervoor of erna speelt.

*door mijzelf geponeerde niet-erkende termen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

spons

Citaat van: Joost op jul 22, 2015, 22:40:05

@spons, heb je ook al eens de Triple Deluxe gedaan; drie duels op 1 dag in 3 verschillende landen.

Nee dat nog nooit, jij wel en zo ja welke ?

Han heeft ooit het plan gehad om 3 wedstrijden te gaan bekijken binnen 24 uur in 3 verschillende werelddelen, eentje in Europees Istanbul, eentje in Aziatisch Istanbul en eentje in Caïro. Theoretisch was het mogelijk maar volgens mij is het er nooit van gekomen.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Citaat van: Jeje op jul 22, 2015, 22:42:15
Ow oke.

Aachen,MVV en Standard lijkt me daar wel geschikt voor :)

Hier aas ik al een tijdje op. Het moet haast wel beginnen met een 2e bundesliga wedstrijd, daarna Roda JC als vroege zaterdag of late zondagwedstrijd in de eredivisie en dan afsluiten met Standard, Genk of Sint truiden in Belgie om af te sluiten, tot nu toe is het nog nooit zo uitgekomen helaas.

Joost

Citaat van: spons op jul 23, 2015, 02:01:42
Nee dat nog nooit, jij wel en zo ja welke ?

Han heeft ooit het plan gehad om 3 wedstrijden te gaan bekijken binnen 24 uur in 3 verschillende werelddelen, eentje in Europees Istanbul, eentje in Aziatisch Istanbul en eentje in Caïro. Theoretisch was het mogelijk maar volgens mij is het er nooit van gekomen.
Alemannia, districtsbeker in Heerlen en afgesloten met STVV v Racing Genk.


Voetbalman

Citaat van: Jehoentelaar op jul 23, 2015, 01:31:04
Wat dat betreft wil ik nog wel eens een weekendhattrick* (vr-za-zo) en een dagdubbel* scoren. Twee in een weekend is doorgaans de uitdaging niet.

Roda en Aachen zullen een paar keer op dezelfde dag combineerbaar zijn (lees: zaterdag). Kun je er donder op zeggen dat Eupen, Standard of RFC Liège de dag ervoor of erna speelt.

*door mijzelf geponeerde niet-erkende termen.

Ik had het plan om in februari/maart zo'n weekendhattrick te doen, met een extra voorgerecht op donderdag. Door persoonlijke omstandigheden diende ik uiteindelijk vrijdag over te slaan (klote want het werd een 3-3 spektakel), maar het is inderdaad perfect mogelijk. De andere bezocht ik zoals gepland.

Donderdag 20:45 Borussia Mönchengladbach - Sevilla 2-3
(Vrijdag 20:00 Bochum - FSV Frankfurt 3-3)
Zaterdag 15:30 Hannover 96 - Stuttgart 1-1
Zondag 13:30 Sankt Pauli - Erzgebirge Aue 0-0
Zondag 17:30 Werder Bremen - Wolfsburg 3-5

Zalig weekends zijn dat :)


Hugo

Zou me vooral niet druk maken om die honderd wedstrijden,  dat is maar een getal.  Kwaliteit van de tripjes heeft meer waarde.

maikelll043

Dit weekend ga ik mijn hattrick scoren !!!

Vrijdag/ Borussia Monchengladbach - FC Porto
Zaterdag/ MVV Maastricht - FC Eindhoven
Zondag/ Anderlecht - Waasland Beveren