De 0-0-nachtmerrie

Gestart door TeeZee, mrt 28, 2008, 22:03:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Mijn reeks zonder brilstanden is inmiddels precies vijftig wedstrijden.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

HRM1880

Bij mij heeft het maar 37 wedstrijden geduurd. Na de zwartste dag uit mijn leven 30/4 met Antwerp-Eupen 0-0 gebeurde dat vorige week vrijdag bij Wiener SK-St Pölten II.

Semper Fidelis

Afgelopen vrijdag de hatelijke brilstand weer mee mogen maken. De laatste keer voor mij was FC Twente - Feyenoord op 31 augustus 2014. Was afgelopen vrijdag bij Borussia Mönchengladbach - Eintracht Frankfurt wat in een 0-0 eindigde. FC Twente - Roda JC - waar ik een seizoenskaart van FC Twente heb - eindigde toevalligerwijs in dezelfde stand. Gelukkig dus maar één keer dit mee mogen maken ipv twee.

Nort

Het is pas begin december en ik heb nu al 5x een 0-0 wedstrijd gezien op een totaal van 37 wedstrijden. En het einde is nog lang niet in zicht.

Jef400

Nou zijn je doelpuntrijke wedstrijden ook niet om over naar huis te schrijven ;)

Penders

Vorig seizoen geen 0-0 meegemaakt in 45 wedstrijden, dit seizoen zit ik ook al op 4 in pas 15 wedstrijden

Jehoentelaar

De laatste vijf wedstrijden: 2-0, 0-0, 2-0, 0-0, 2-0.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Rick

Tussen 21-8-2015 en 14-9-2017 verlost gebleven van de 0-0. De reeks begon na Achilles '29 - RKC en eindigde bij Feyenoord - PEC. Goed voor een totaal van 91 wedstrijden zonder 0-0 op rij.

Ruudjeee

Maandag bij Malmö FF- AIK geweest, helaas 0-0.

Wel een leuke TIFO voor de wedstrijd: http://www.fotbollskane.se/tv/item/10705-tv-se-malmo-ff-s-tifo-infor-aik

Nort

#219
Telt 0-0 ook als de wedstrijd in 2-0 eindigt en je beide doelpunten hebt gemist? Vraag het voor een vriend!

Koning Kriel

Citaat van: Nort op okt 25, 2017, 20:59:31
Telt 0-0 ook als je de wedstrijden in 2-0 eindigt en je beide doelpunten hebt gemist? Vraag het voor een vriend!

Alleen als je in de betreffende wedstrijd ook nog een rode kaart mist.

De Twaalfde Man

Dit seizoen twee keer een 0-0 mee gemaakt, bij Standard Luik - Charleroi en bij Stuttgart - Augsburg. In beide gevallen miste ik ook het vuurwerk/tifo voorafgaand aan de wedstrijd door verkeersomstandigheden en waren het draken van wedstrijden.

Nort

Citaat van: Koning Kriel op okt 26, 2017, 08:22:10
Alleen als je in de betreffende wedstrijd ook nog een rode kaart mist.
Dan geldt dat gelukkig niet voor hem :-)

maikelll043

Dit seizoen komt voor mij de 0-0 nachtmerrie wel erg vaak en snel voor

Gisteren al de 7e keer dit seizoen een 0-0 meegemaakt

25/08  SC Telstar 0-0 MVV Maastricht
15/09  MVV Maastricht 0-0 Jong PSV
09/10  PSV Eindhoven 0-0 CF Pachuca
03/11  MVV Maastricht 0-0 RKC Waalwijk
11/11  KFC Turnhout 0-0 Sporting Hasselt
25/11  Sint Truiden VV 0-0 Sporting Lokeren
16/12  Standard de Liege 0-0 KAA Gent

hgrm

Mijn reeks zonder 0-0 is inmiddels 94 wedstrijden lang. De laatste was EDO-SDO op 21 februari 2016.
Met een beetje mazzel gaan we dus zowel de 100 wedstrijden als de 2 jaar volmaken.....oh wacht....dan heb ik nu net gejinxt...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen