Week 3: Maandag 16 Januari t/m Zondag 22 Januari

Gestart door Tribuneklanten, dec 29, 2016, 08:37:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: Sebastiaan_W op jan 20, 2017, 09:00:31
Zullen ze nu wel de 90 minuten volmaken? :-)

Hopelijk niet. Beetje sensatie is altijd goed ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

syntric

Citaat van: FCT1980 op jan 20, 2017, 10:57:08
Hopelijk niet. Beetje sensatie is altijd goed ;)
Nu nog niet. Traditioneel laten we het afweten in belangrijke/beslissende matchen and then the shit hits the fan. Zo ongeveer tegen Lierse vermoedelijk :-)
Groundhopper for life :-)

FCT1980

Citaat van: syntric op jan 20, 2017, 12:18:52
Nu nog niet. Traditioneel laten we het afweten in belangrijke/beslissende matchen and then the shit hits the fan. Zo ongeveer tegen Lierse vermoedelijk :-)

Hopelijk promoveren jullie eindelijk dit seizoen. Antwerp hoort op het hoogste niveau.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

syntric

Citaat van: FCT1980 op jan 20, 2017, 12:35:09
Hopelijk promoveren jullie eindelijk dit seizoen. Antwerp hoort op het hoogste niveau.
Zolang je het niet waarmaakt op het veld niet vind ik in feite. Zelfs als ze het wel halen dient dit team behoorlijk versterkt te worden
Groundhopper for life :-)

Nort

Citaat van: FCT1980 op jan 20, 2017, 10:57:08
Hopelijk niet. Beetje sensatie is altijd goed ;)
Je komt toch primair voor het voetbal?

Jef400

Nou ja, wat randgebeuren moet prima kunnen. Als ik enkel voetbal wil zien kan ik net zo goed bij Purmerland tegen Ilpendam kunnen kijken.

FCT1980

Citaat van: Nort op jan 20, 2017, 14:28:21
Je komt toch primair voor het voetbal?

Ik kom zeker niet primair voor het voetbal.
Vind het stadion, de omgeving van het stadion, de sfeer op de tribunes en dergelijke net zo belangrijk, zo niet nog belangrijker, dan het voetbal zelf.
Anders zou ik alleen naar Barcelona gaan. En juist dat trekt me helemaal niet met die dode sfeer en 80.000 toeristen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: FCT1980 op jan 20, 2017, 15:44:09
Ik kom zeker niet primair voor het voetbal.
Vind het stadion, de omgeving van het stadion, de sfeer op de tribunes en dergelijke net zo belangrijk, zo niet nog belangrijker, dan het voetbal zelf.
Anders zou ik alleen naar Barcelona gaan. En juist dat trekt me helemaal niet met die dode sfeer en 80.000 toeristen.
Dit is een open deur intrappen, gezien 99% het hier mee eens is. Ik begrijp echter niet dat je hoopt dat de wedstrijd gestaakt wordt.

FCT1980

Citaat van: Nort op jan 20, 2017, 16:08:07
Dit is een open deur intrappen, gezien 99% het hier mee eens is. Ik begrijp echter niet dat je hoopt dat de wedstrijd gestaakt wordt.

Je snapt de bedoeling van smileys?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jesse

Citaat van: Nort op jan 20, 2017, 16:08:07
Dit is een open deur intrappen, gezien 99% het hier mee eens is. Ik begrijp echter niet dat je hoopt dat de wedstrijd gestaakt wordt.

Bekijk het van de andere kant, als het een half uurtje gestaakt wordt kan je een half uurtje langer genieten van de randzaken ;)

Nort

Citaat van: Jesse op jan 20, 2017, 23:44:24
Bekijk het van de andere kant, als het een half uurtje gestaakt wordt kan je een half uurtje langer genieten van de randzaken ;)
Een staking is 9/10 finest voor de sfeer en het randgebeuren.

Koning Kriel

Citaat van: Nort op jan 23, 2017, 08:28:57
Een staking is 9/10 finest voor de sfeer en het randgebeuren.

Gelukkig dat ik bij Marseille de 1/10 had vorig jaar tegen Lyon ;). Maar inderdaad over het algemeen is dat niet goed voor de sfeer.

Danny

22/1  FC Utrecht - Ajax

Citaat van: Nort op jan 23, 2017, 08:28:57
Een staking is 9/10 finest voor de sfeer en het randgebeuren.

Zelf vind ik het ook niet vervelend. Maar vervelend of niet.. het zijn wel wedstrijden die in je geheugen gegrift blijven staan. Als Utrecht supporter kan ik je Utrecht - Heracles Almelo van pak em beet 3 seizoenen terug niet meer navertellen. Utrecht - Legia Warschau uit 2002 kan ik je echter nog feilloos navertellen.
Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

FCT1980

Citaat van: Danny op jan 23, 2017, 18:53:54
22/1  FC Utrecht - Ajax

Zelf vind ik het ook niet vervelend. Maar vervelend of niet.. het zijn wel wedstrijden die in je geheugen gegrift blijven staan. Als Utrecht supporter kan ik je Utrecht - Heracles Almelo van pak em beet 3 seizoenen terug niet meer navertellen. Utrecht - Legia Warschau uit 2002 kan ik je echter nog feilloos navertellen.

Dan weet je ook vast een Utrecht - Twente van paar seizoenen terug nog wel. Nier gestaakt maar wel iets om in je geheugen te houden.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Danny

Citaat van: FCT1980 op jan 23, 2017, 19:28:55
Dan weet je ook vast een Utrecht - Twente van paar seizoenen terug nog wel. Nier gestaakt maar wel iets om in je geheugen te houden.

Dan moet ik je vragen toch iets specifieker te zijn. Zijn niet bepaald vriendjes van elkaar en daar is de laatste jaren wel vaker wat gebeurd. Een aantal jaar geleden bijvoorbeeld nog gestaakt in de wedstrijd waarin jullie ons alle hoeken van het veld lieten zien en met 2-6 naar huis gingen.
Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan