Week 16: Maandag 17 april t/m Zondag 23 april

Gestart door FC_Emmen, mrt 23, 2017, 13:14:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mokum1900

Citaat van: spons op apr 17, 2017, 02:36:13
Ik gok op een strafschoppenserie

Het zou toch de jodenstreek  van de eeuw zijn he , als wij jullie Champions Leauge ticket afpakken doormiddel van het winnen van de Europa Leauge en dat het rechtstreekse ticket naar ons gaat,

Gaat overigens niet gebeuren , want ik ben overtuigd dat Ajax kampioen word !
Waar je ook gaat ik volg je overal

Koning Kriel

Citaat van: Mokum1900 op apr 19, 2017, 15:57:07
Het zou toch de jodenstreek  van de eeuw zijn he , als wij jullie Champions Leauge ticket afpakken doormiddel van het winnen van de Europa Leauge en dat het rechtstreekse ticket naar ons gaat,

Gaat overigens niet gebeuren , want ik ben overtuigd dat Ajax kampioen word !

Volgens mij plaatsen in dat geval zowel Feyenoord als Ajax zich rechtstreeks voor de CL. Afgelopen jaar ook 4 spaanse ploegen rechtstreeks (1-3 en EL winnaar Sevilla) en nr 4 Villareal in de voorronde.

Daarnaast gaan jullie de titel op de laatste speelronde in Tilburg verpselen ;)

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Danny

20/4  Schalke '04 - Ajax
23/4  FC Utrecht - Roda JC
Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

maikelll043

17/4  De Graafschap - MVV Maastricht
21/4  MVV Maastricht - Jong PSV

Nort

Citaat van: Mokum1900 op apr 19, 2017, 15:57:07

Gaat overigens niet gebeuren , want ik ben overtuigd dat Ajax kampioen word !
Oeps...

spons

Citaat van: Koning Kriel op apr 19, 2017, 16:44:15
Daarnaast gaan jullie de titel op de laatste speelronde in Tilburg verpselen ;)

Ik denk dat het de tweede plaats verspelen wordt in Tilburg :-)

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: belfast op apr 12, 2017, 09:39:20
Hoe kom je aan kaarten voor Arnhem? Is lastig deze keer.

Je hebt aan het aantal Feyenoordsupporters op de eretribune kunnen zien dat het best meeviel om aan kaarten te komen :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

En ze zullen komend weekend ook wel aan kaarten komen op Woudestein.

spons

Citaat van: ALenstra op apr 24, 2017, 10:10:30
En ze zullen komend weekend ook wel aan kaarten komen op Woudestein.

Ik heb in de winterstop een halve seizoenkaart gekocht voor Excelsior :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Dan heb je aanzienlijk minder betaald dan wat er nu op de zwarte markt betaald moet worden. Slimme zet!

spons

Citaat van: ALenstra op apr 24, 2017, 10:17:34
Dan heb je aanzienlijk minder betaald dan wat er nu op de zwarte markt betaald moet worden. Slimme zet!

Ik heb 100 euro betaald en ondertussen ook nog 4 andere thuiswedstrijden van Excelsior bezocht.

Er is trouwens wel een behoorlijk verschil tussen wat er op de zwarte markt gevraagd wordt en wat er betaald wordt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

Citaat van: spons op apr 24, 2017, 10:12:31
Ik heb in de winterstop een halve seizoenkaart gekocht voor Excelsior :-)
Heb je van Feyenoord en Excelsior de seizoenkaart op je eigen naam? Ik had namelijk ook seizoenkaart Emmen en clubcard van andere club maar de clubcard werd toen geblokkeerd omdat het niet mocht...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

Citaat van: FC_Emmen op apr 24, 2017, 10:46:34
Heb je van Feyenoord en Excelsior de seizoenkaart op je eigen naam? Ik had namelijk ook seizoenkaart Emmen en clubcard van andere club maar de clubcard werd toen geblokkeerd omdat het niet mocht...

Clubcard van een andere club mag inderdaad niet, meerdere seizoenkaarten wel.

Als je van alle 18 eredivisieclubs een seizoenkaart zou willen kopen mag dat gewoon
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

Citaat van: spons op apr 24, 2017, 10:50:57
Clubcard van een andere club mag inderdaad niet, meerdere seizoenkaarten wel.

Als je van alle 18 eredivisieclubs een seizoenkaart zou willen kopen mag dat gewoon
Ah ok, slim bekeken Spons!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'