Week 19: maandag 8 mei t/m zondag 14 mei

Gestart door Olav, apr 25, 2017, 15:14:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

San Paolo

#30
13/05: Quick Boys - IJsselmeervogels

De publiekswissel

Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Vol met gloryhunters die sinds 3 maanden voor Feyenoord zijn.

hgrm

Citaat van: San Paolo op mei 10, 2017, 12:08:17
13/05: Quick Boys - IJsselmeervogels

Als vvIJV verliest en Lisse wint, dan kan het nog zomaar dat Spakenburg tegen IJsselmeervogels moet in de nacompetitie. Maar dan moeten wel alle kwartjes goed vallen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: hgrm op mei 11, 2017, 14:37:21
Als vvIJV verliest en Lisse wint, dan kan het nog zomaar dat Spakenburg tegen IJsselmeervogels moet in de nacompetitie. Maar dan moeten wel alle kwartjes goed vallen.

Ja dat zou inderdaad een hele mooie zijn en nog eens extra beladen al heb ik ze eigenlijk het liefst allebei in de 2e divisie
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Nort op mei 11, 2017, 14:19:15
Vol met gloryhunters die sinds 3 maanden voor Feyenoord zijn.

zou je denken ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Citaat van: spons op mei 11, 2017, 16:09:06
Ja dat zou inderdaad een hele mooie zijn en nog eens extra beladen al heb ik ze eigenlijk het liefst allebei in de 2e divisie

Van mij mag Spakenburg best een stapje terug doen. Het lijkt daar al jaren een bende en een deel van de supporters heeft zich dit seizoen al een paar keer slecht gedragen (disclaimer: zo heb ik het begrepen via de diverse media). Laatste geldt natuurlijk voor meer clubs, maar ik zie dan liever FC Lisse (en Rijnsburgse Boys) in de Tweede Divisie dan SV Spakenburg.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

hgrm

Citaat van: Jehoentelaar op mei 11, 2017, 16:38:58
Van mij mag Spakenburg best een stapje terug doen. Het lijkt daar al jaren een bende en een deel van de supporters heeft zich dit seizoen al een paar keer slecht gedragen (disclaimer: zo heb ik het begrepen via de diverse media). Laatste geldt natuurlijk voor meer clubs, maar ik zie dan liever FC Lisse (en Rijnsburgse Boys) in de Tweede Divisie dan SV Spakenburg.

Ik zit redelijk dicht bij het vuur en ik ben zelf  als invaller-verslaggever voor de regionale krant naar Spakenburg - Lienden geweest en ik kan alleen maar beamen dat ze het er nogal hoog in de kop hebben. In de zin van: interviews met spelers na de wedstrijd moeten aangevraagd worden, ze willen eerst zien wat je schrijft en dat soort dingen. Ze spelen voor profclub en dat doen ze nog slecht ook.
Overigens heb ik wel de jinx van het jaar op m'n naam staan: ik schreef in mijn verslag (nadat ze met 4-2 wonnen van Lienden) dat Spakenburg hard op weg was naar de top van de ranglijst.... de rest is historie...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jehoentelaar

Ik heb inderdaad vaker gelezen dat het aan die kant van de Westmaat veelal 'profclubje spelen' is zonder dat er veel uitkomt. Hoe het IJsselmeervogels vergaat zullen we volgend jaar zien, ik ga er wel van uit dat zij de titel zullen veiligstellen bij Quick Boys.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

maikelll043

09/05  RFC Croatia Wandre - JS Vivegnis
10/05  RFC Liege - Royal Olympique Charleroi

Voetbalman

14/5 KFC Heidebloem Pulderbos - KSK Donk (promotiewedstrijd 4e provinciale, heenwedstrijd 0-0, winnaar promoveert).