Week 49: maandag 4 december t/m zondag 10 december

Gestart door rogo_breda, nov 17, 2017, 12:09:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mike_t

Citaat van: Joost op dec 05, 2017, 23:37:51
Dat ritje naar Schaesberg kun je je besparen, daar werd het vanavond al 0-8.

Maar genoeg andere keus die avond. Bekkerveld v Sporting Heerlen kan ik als derby wel aanraden.

jammer dat districtsbeker.nl wat dat betreft nooit acuraat is. Alles staat op 7-12.
Is er ergens een site waarop de districtsbeker wedstrijden wel goed staan qua datum/tijd?

mike_t

5-12 : TSC Euskirchen - Bonner SC
6-12 : VFL Alfter - SV Bergisch Gladbach 09
10-12 : AFC Ajax - PSV Eindhoven

Nort

Citaat van: mike_t op dec 06, 2017, 09:09:15
jammer dat districtsbeker.nl wat dat betreft nooit acuraat is. Alles staat op 7-12.
Is er ergens een site waarop de districtsbeker wedstrijden wel goed staan qua datum/tijd?
Bekijk vooraf ook even of ze wel verlichting op het hoofdveld hebben.

Joost

Citaat van: mike_t op dec 06, 2017, 09:09:15
jammer dat districtsbeker.nl wat dat betreft nooit acuraat is. Alles staat op 7-12.
Is er ergens een site waarop de districtsbeker wedstrijden wel goed staan qua datum/tijd?

Voetbal.nl maar de KNVB levert enkel losse wedstrijden aan en niet het totaaloverzicht. Daarvoor ben je echt afhankelijk van vrijwilligers of de (papieren) krant.

Nort

Citaat van: Joost op dec 06, 2017, 10:26:09
Voetbal.nl maar de KNVB levert enkel losse wedstrijden aan en niet het totaaloverzicht. Daarvoor ben je echt afhankelijk van vrijwilligers of de (papieren) krant.
Offtopic: Ik vind voetbal.nl (zowel de website als de app) er na de vernieuwing niet beter op geworden.

Joost

Citaat van: Nort op dec 06, 2017, 10:29:05
Offtopic: Ik vind voetbal.nl (zowel de website als de app) er na de vernieuwing niet beter op geworden.

De website zelf kon niet slechter worden dus dat vind ik wel meevallen. De app wordt steeds ietsje beter maar het is inderdaad nog lang niet op het niveau van de oude. Ik vind het echt onbestaanbaar dat er een nieuwe app gelanceerd werd die nog totaal niet klaar was.

Qua functionaliteit zal de nieuwe app vast ooit op fatsoenlijk niveau komen. Qua overzichtelijkheid is het door de opbouw al kansloos om de vorige maar een beetje te evenaren.

Saltacampos

Leyton Orient-Sutton United
Leve de schoolreizen naar Londen :p
Over land and sea

Wesley10__

Citaat van: mike_t op dec 06, 2017, 09:09:15
jammer dat districtsbeker.nl wat dat betreft nooit acuraat is. Alles staat op 7-12.
Is er ergens een site waarop de districtsbeker wedstrijden wel goed staan qua datum/tijd?

https://bekervoetbalennacompetitie.wordpress.com/

Nort

Citaat van: Joost op dec 06, 2017, 11:41:38
De website zelf kon niet slechter worden dus dat vind ik wel meevallen. De app wordt steeds ietsje beter maar het is inderdaad nog lang niet op het niveau van de oude. Ik vind het echt onbestaanbaar dat er een nieuwe app gelanceerd werd die nog totaal niet klaar was.

Qua functionaliteit zal de nieuwe app vast ooit op fatsoenlijk niveau komen. Qua overzichtelijkheid is het door de opbouw al kansloos om de vorige maar een beetje te evenaren.
Op de website vind ik het zoekgedeelte een stuk ingewikkelder en trager geworden.

Citeerhttps://bekervoetbalennacompetitie.wordpress.com/
Ook dit schema is niet 100% actueel. Wittenhorst speelt b.v. vanavond al.

Football-Weekends

Citaat van: Joost op dec 05, 2017, 23:37:51
Dat ritje naar Schaesberg kun je je besparen, daar werd het vanavond al 0-8.

Maar genoeg andere keus die avond. Bekkerveld v Sporting Heerlen kan ik als derby wel aanraden.

Alvast bedankt, denk zelf dat ik naar RKSV Heer ga, lijkt me ook een ok ground.
Favoriete club: KVK Tienen
Recent bezochte wedstrijden: http://www.football-weekends.com/year-2018/
www.football-weekends.com

Nort

Citaat van: Football-Weekends op dec 07, 2017, 08:40:38
Alvast bedankt, denk zelf dat ik naar RKSV Heer ga, lijkt me ook een ok ground.
Je weet dat Heer niet op hun gebruikelijke veld speelt? Volgens de gegevens van de KNVB dan.

Joost

Citaat van: Football-Weekends op dec 07, 2017, 08:40:38
Alvast bedankt, denk zelf dat ik naar RKSV Heer ga, lijkt me ook een ok ground.

Daar ben je eigenlijk net te laat mee, zat terrein is goed verpest afgelopen zomer.

Wedstrijd is overigens gewoon op het eigen veld Nort.

Nort

Citaat van: Joost op dec 07, 2017, 09:18:25
Daar ben je eigenlijk net te laat mee, zat terrein is goed verpest afgelopen zomer.

Wedstrijd is overigens gewoon op het eigen veld Nort.
Volgens voetbal.nl spelen ze op veld 1, terwijl bij de andere wedstrijden van Heer 1 'veld 2' staat aangegeven...

maikelll043

Citaat van: Nort op dec 07, 2017, 09:29:08
Volgens voetbal.nl spelen ze op veld 1, terwijl bij de andere wedstrijden van Heer 1 'veld 2' staat aangegeven...

Volgens het Twitter account van Heer zelf spelen ze gewoon op het hoofdveld

Nort

Citaat van: maikelll043 op dec 07, 2017, 18:29:21
Volgens het Twitter account van Heer zelf spelen ze gewoon op het hoofdveld
Dan is de data op voetbal.nl niet correct, al heb ik gezien dat dit bij de meeste bekerwedstrijden zo is.