Week 2: maandag 8 januari t/m zondag 14 januari

Gestart door Appie_M, jan 02, 2018, 12:29:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Appie_M

12-01: Sheffield United - Sheffield Wednesday
13-01: Chesterfield - Luton Town
14-01: Liverpool - Manchester City


Vaig

Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

MichielB

#3
12/1 Fortuna Sittard - Jong ajax

jvdreumel2


RoyBouten


spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bier und Bratwurst

#7
13-01 ACV - Quick Boys 14.30u.
14-01 Fc Emmen - Fc Twente 14.00u.
Het ene stadion is het andere niet!

Kölsche Bosschenaar

12/01 FC Den Bosch - Almere City
14/01 1. FC Köln - Borussia Mönchengladbach
FC Den Bosch
1.FC Köln

syntric

Groundhopper for life :-)

Koning Kriel

14-2-2018: VV Dongen - HSC 21

In 2004 hing ik als A junior tegen het eerste elftal aan. In de finale van de nacompetitie voor promotie naar de 2e klasse speelde wij (met het eerste dus) een derby tegen Berkdijk op het terrein van VV Dongen. Verder dan wat vriendschappelijke wedstrijden was ik tot dan toe niet gekomen maar ruim vijf minuten voor tijd mocht ik voor het oog van bijna 2.000 toeschouwers mijn officiele debuut in het eerste maken. Ik denk dat het hoogste aantal toeschouwers waar ik daarna voor gespeeld heb eerder in de buurt van de 200 dan de 2.000 lag. Na een jaar met wat invalbeurten in de tweede klasse bij Uno Animo ben ik daarna in de vijfde klasse voor een studentenvoetbalvereniging gaan voetballen (gemiddeld aantal toeschouwers bij een thuiswedstrijd was hier dan weer eerder 20). Al met al blijft deze invalbeurten daarom een van de mooiste momenten in mijn eigen voetbal bestaan maar ondanks dat en ondanks het feit dat Dongen op fietsafstand ligt ben ik er daarna nooit meer gaan kijken. Hierdoor telt hij ook niet mee in mijn eigen statistieken. Volgens de door mijzelf bedachte criteria moet er een ploeg die uitkomt op nationaal niveau meespelen om de ground te tellen (voor Nederland dan). Hoog tijd om daar maar eens verandering in te gaan brengen met een bezoekje aan deze wedstrijd. Zul je zien dat de vrouw nu voor zondag alweer een ander plan bedacht heeft en ik dit bezoek weer moet uitstellen.

Footballromantic

Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Saltacampos

#12
13-1 - 19u - 1 Prov. - Poperinge-Lauwe
Over land and sea

John Sleeuwenhoek


spons

Citaat van: spons op jan 05, 2018, 09:44:35
13/01. AFC - Excelsior Maassluis

Of misschien toch naar FC Luzern - Feyenoord in Marbella
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen