Paar dagen Engeland

Gestart door Leouhc, aug 24, 2018, 17:57:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leouhc

Hallo, ik wil graag deze winter in Engeland enkele wedstrijden bezoeken. Ik ben van plan 25/26-30 december naar London te gaan en wil graag een paar van de volgende clubs zien spelen:
- Crystal Palace
- Fulham
- Watford
- Charlton
- Millwall
- Brentford

Eigenlijk staan alle wedstrijden nu op 26 en 29 december en allemaal rond dezelfde tijd. Hierdoor ben ik een beetje beperkt in het aantal wedstrijden en kan ik er maar twee bezoeken. Echter was het vorig jaar ook zo in Engeland en werden de tijden een aantal weken voor de speeldagen veranderend. Dus zal de kans groot zijn en zal ik hier ook rekening mee houden. Mijn vraag is, heeft iemand nog tips of adviezen voor mij? Dit wordt mijn eerste voetbaltrip naar Engeland.

Bij voorbaat dank.


ALenstra

Er bestaat een mogelijkheid dat tijden en dagen veranderen. Wedstrijden rond kerst worden in de PL op 12 oktober bekend gemaakt en in de EFL op 9 november volgens de desbetreffende sites. Verder zou ik je reis en hotel al vroeg gaan regelen.

Leouhc

Haha sorry, die tekst van 20 cm snapte ik ook niet helemaal. Ik zie het nu voor het eerst ook pas dat het er staat terwijl ik het er helemaal niet neer had gezet. Ik heb het als het goed is nu weer verwijderd. En bedankt voor de tip van de "12 oktober bekendmaking". Erg fijn deze tip en wordt zeker gewaardeerd!

Freekos79

Ik zou sowieso proberen Brentford te bezoeken. Ze gaan na dit seizoen (in ieder geval de planning) Griffin Park verlaten en dat is toch echt een prachtige plek.
Volgende wedstrijd: ?

Nort

Citaat van: Freekos79 op aug 25, 2018, 08:47:53
Ik zou sowieso proberen Brentford te bezoeken. Ze gaan na dit seizoen (in ieder geval de planning) Griffin Park verlaten en dat is toch echt een prachtige plek.
De verhuizing staat toch voor december 2019 gepland?

Freekos79

Citaat van: Nort op aug 25, 2018, 09:35:14
De verhuizing staat toch voor december 2019 gepland?

Klopt inderdaad.
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

De verhuizing is inmiddels uitgesteld naar zomer 2020.


tobieh

Afgelopen vrijdag (9november) is het programma van de EFL bekend geworden. Al deze wedstrijden staan (vanzelfsprekend) ingepland op woensdag 26 en zaterdag 29 december. Van 27 tot 30 december zitten wij in de buurt van Birmingham. Hoe groot is de kans dat er nog wedstrijden naar de vrijdagavond of naar de zondag verzet worden?

Joost

Citaat van: tobieh op nov 12, 2018, 08:59:04
Afgelopen vrijdag (9november) is het programma van de EFL bekend geworden. Al deze wedstrijden staan (vanzelfsprekend) ingepland op woensdag 26 en zaterdag 29 december. Van 27 tot 30 december zitten wij in de buurt van Birmingham. Hoe groot is de kans dat er nog wedstrijden naar de vrijdagavond of naar de zondag verzet worden?

Die kans is nihil.

In Football League wordt er ook op 1 januari gespeeld dus aan de speelronde van 29 december zal niet getornd worden omdat er zowel voor als na de zaterdag gewoon geen ruimte is.