Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Denniss


Koller

Citaat van: Luccie op mrt 21, 2017, 11:40:32
Ik heb even contact gehad met mijn collega en begreep dat hij al een aantal kaarten morgen gaat bestellen.
Hij kan maximaal twee kaarten voor jou bestellen.

Een optie is ook dat je wacht op de vrije verkoop die vrijdag plaatsvindt.

Blijft wel bijzonder dat kaarten wel in vrije verkoop gaan voor zo'n wedstrijd. Wou vorig jaar naar Wolfsburg - PSV in CL. Kaarten ook in vrije verkoop maar eenmaal ingelogd verkochten ze geen kaarten aan mensen met een Nederlands account/adres. Uiteindelijk via iemand die in Duitsland woont toch aan kaarten gekomen destijds.

ricodejong4

Ik wil kaarten bestellen voor Fortuna Düsseldorf - Union Berlin, uitvak Union. Hiervoor heb ik echter een account van Union nodig, en bij het aanmaken krijg ik de foutmelding: "PLZ-ORT Kombination für die Niederlande nicht gefunden!".
Nu heb ik al verschillende combinaties van mijn postcode + plaatsnaam geprobeerd, maar de foutmelding blijft komen. Weet iemand hoe dit op te lossen? En weet iemand of het überhaupt mogelijk is om als Nederlander een Union account aan te maken en tickets te bestellen?
Alvast bedankt!

Freekos79

Citaat van: ricodejong4 op mrt 22, 2017, 11:19:26
Ik wil kaarten bestellen voor Fortuna Düsseldorf - Union Berlin, uitvak Union. Hiervoor heb ik echter een account van Union nodig, en bij het aanmaken krijg ik de foutmelding: "PLZ-ORT Kombination für die Niederlande nicht gefunden!".
Nu heb ik al verschillende combinaties van mijn postcode + plaatsnaam geprobeerd, maar de foutmelding blijft komen. Weet iemand hoe dit op te lossen? En weet iemand of het überhaupt mogelijk is om als Nederlander een Union account aan te maken en tickets te bestellen?
Alvast bedankt!
Probeer anders gewoon een willekeurig Duits adres en dan kies je print@home of ophalen. Misschien werkt dat.
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Citaat van: Koller op mrt 21, 2017, 21:54:02
Blijft wel bijzonder dat kaarten wel in vrije verkoop gaan voor zo'n wedstrijd. Wou vorig jaar naar Wolfsburg - PSV in CL. Kaarten ook in vrije verkoop maar eenmaal ingelogd verkochten ze geen kaarten aan mensen met een Nederlands account/adres. Uiteindelijk via iemand die in Duitsland woont toch aan kaarten gekomen destijds.
Dat is ook mijn gedachte. Stel dat honderden Ajax fans op die manier aan kaarten komen en tussen thuisfans gaan zitten. Dat lijkt me vragen om problemen.

belfast

Citaat van: ALenstra op mrt 22, 2017, 16:22:07
Dat is ook mijn gedachte. Stel dat honderden Ajax fans op die manier aan kaarten komen en tussen thuisfans gaan zitten. Dat lijkt me vragen om problemen.

Denk dat je het omdraait. In Duitsland hebben ze het wel door hoe het moet, in Nederland reageren de diverse clubs nogal spastisch op away fans. De meeste Nederlandse fans zijn niet opgegroeid met het Duitse systeem, waardoor ze wat in de war raken wanneer je door elkaar kan zitten, en het dus helaas uit de hand kan lopen.
D3T=Lief

Jeje

Iemand die hier toevallig wat meer weet over de promotie-degradatiewedstrijden in Duitsland, is dat qua tickets regelen goed te doen?

Freekos79

Citaat van: Jeje op mrt 23, 2017, 22:40:34
Iemand die hier toevallig wat meer weet over de promotie-degradatiewedstrijden in Duitsland, is dat qua tickets regelen goed te doen?

Dat ligt aan welke liga en welke opponent.
Volgende wedstrijd: ?

Hugo

Citaat van: Freekos79 op mrt 23, 2017, 23:19:38
Dat ligt aan welke liga en welke opponent.

En anders kan je terecht op de zwarte markt,  meestal geen probleem.

Jehoentelaar

Citaat van: Freekos79 op mrt 23, 2017, 23:19:38
Dat ligt aan welke liga en welke opponent.

Hangt inderdaad zeker voor de Regionalliga uit wie wie treft. Elversberg tegen Viktoria Köln lijkt me geen probleem terwijl Meppen tegen Mannheim heel lastig kan worden, om maar twee fictieve (maar niet onrealistische) voorbeelden te geven. Then again, niks is onmogelijk.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

FC_Emmen

Citaat van: Jehoentelaar op mrt 24, 2017, 14:50:01
Hangt inderdaad zeker voor de Regionalliga uit wie wie treft. Elversberg tegen Viktoria Köln lijkt me geen probleem terwijl Meppen tegen Mannheim heel lastig kan worden, om maar twee fictieve (maar niet onrealistische) voorbeelden te geven. Then again, niks is onmogelijk.
Ik denk dat Meppen wel te doen moet zijn als je er op tijd bij bent.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

fcbisart

Hallo, volgende week zijn we een weekje op verlof in Nederland. Ik zou graag samen met mijn dochter Ajax-AZ meegepikt hebben.Helaas blijkt nu dat de wedstrijd is uitverkocht.
Kan iemand mij misschien toch nog helpen aan 2 kaartjes. Je weet maar nooit ...

Nort

Er zullen genoeg stoeltjes leeg blijven, de kunst is echter om de niet-opdagers te vinden. Op Marktplaats (https://www.marktplaats.nl/z.html?query=ajax-az&categoryId=0&postcode=&distance=0) worden wel wat kaartjes verkocht, let wel op voor oplichters.

fcbisart

Worden er veel kaartjes rond de Arena op de zwarte markt verkocht ?

Nort

Citaat van: fcbisart op mrt 27, 2017, 08:09:56
Worden er veel kaartjes rond de Arena op de zwarte markt verkocht ?
Naar mijn ervaring is er in Nederland heel weinig, tot geen, zwarte markt rondom het stadion. Bij Ajax (gezien de vele toeristen) wellicht wel, maar dat zullen de Ajacieden beter weten.