Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Saltacampos

Citaat van: ricodejong4 op okt 23, 2017, 15:22:09
Ik ga aankomend weekend een (niet-voetbalgerelateerd) weekend naar Belgrado, Rode Ster en Partizan spelen beide uit dus er is helaas ook geen mogelijkheid om het wel-voetbalgerelateerd te maken. Nu zou ik echter graag het stadion van Rode Ster willen bezoeken. Is het makkelijk te bereiken vanuit het centrum en is het vrij toegankelijk buiten wedstrijddagen om? Dank alvast :)
Er zijn ook met Rad en Cucaricki nog clubs actief in de hoogste afdeling uit Belgrado mocht je toch een wedstrijd willen zien.
Over land and sea

ricodejong4

Citaat van: Saltacampos op okt 23, 2017, 15:39:30
Er zijn ook met Rad en Cucaricki nog clubs actief in de hoogste afdeling uit Belgrado mocht je toch een wedstrijd willen zien.

Wist ik niet, thanks! Zal kijken of het uitkomt er een van die twee te bezoeken.

FCT1980

Citaat van: Saltacampos op okt 23, 2017, 15:39:30
Er zijn ook met Rad en Cucaricki nog clubs actief in de hoogste afdeling uit Belgrado mocht je toch een wedstrijd willen zien.

FK Obilic dan? Die spelen toch ook in Belgrado?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op okt 23, 2017, 17:32:35
FK Obilic dan? Die spelen toch ook in Belgrado?

En OFK, FC Vozdovac, FK Sindelic, FK.B.A.S.K. , FK Zemun, FK Bezanija , FK Radnicki Novi Beograd , FK IMT Novi Beograd, FK Brodarac,  en dan zijn er nog wel een stuk of 6
Het ene stadion is het andere niet!

Berend11

Citaat van: ricodejong4 op okt 23, 2017, 15:22:09
Ik ga aankomend weekend een (niet-voetbalgerelateerd) weekend naar Belgrado, Rode Ster en Partizan spelen beide uit dus er is helaas ook geen mogelijkheid om het wel-voetbalgerelateerd te maken. Nu zou ik echter graag het stadion van Rode Ster willen bezoeken. Is het makkelijk te bereiken vanuit het centrum en is het vrij toegankelijk buiten wedstrijddagen om? Dank alvast :)
Ik ben afgelopen augustus in Belgrado geweest, vond het erg tof! Echt typisch oostblok.
Het stadion schijnt goed te bereiken te zijn met het OV, maar ik vond het erg lastig om te vinden in al die Cyrilische letters. Ik had ook niet echt zin om het uit te zoeken dus ik heb tweemaal gelopen van het centrum naar het stadion van Rode Ster, is zo'n 4 kilometer wandelen waarbij je onderweg de kathedraal van de heilige Sava en het Nikola Tesla museum kan bezoeken.

Volgens mij is het wel gebruikelijk, de Serven zijn erg vriendelijk en willen je vast wel binnenlaten en je kunt ook de fanshop bezoeken. Ik was er tijdens de derby en 4 uurtjes voor de wedstrijd vonden ze het zelfs prima als ik even door de persruimte en dergelijke liep.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: ricodejong4 op okt 23, 2017, 15:22:09
Ik ga aankomend weekend een (niet-voetbalgerelateerd) weekend naar Belgrado, Rode Ster en Partizan spelen beide uit dus er is helaas ook geen mogelijkheid om het wel-voetbalgerelateerd te maken. Nu zou ik echter graag het stadion van Rode Ster willen bezoeken. Is het makkelijk te bereiken vanuit het centrum en is het vrij toegankelijk buiten wedstrijddagen om? Dank alvast :)

Rad v Vojvodina is een prima affiche zaterdag. Stadion ligt om de boek bij het stadion van Rode Ster, en dus ook niet zo ver van Partizan. Taxi's zijn goedkoop in Belgrado. Laat je hotel/hostel een taxi bellen en je staat er voor een paar euro. Bij Rode Ster kun je naar binnen kijken door de hekken naast de fanshop, die in het stadion zit. Verder zit er een bar in het stadion van Rode Ster met een balkon voor een mooi uitzicht over het hele stadion. Deze zit op dezelfde hoogte als het ereterras. Bij Partizan heb je een museum en als je daar iemand vraagt of je even naar binnen kan moet dat tevens geen probleem zijn.

Rode Ster speelt inderdaad uit, bij Zemun. Zemun hoort bij Belgrado en is een leuk uitstapje. Zemun heeft bovendien prima support. Top affiche.

Qua affiches heb je het prima getroffen, gezien Partizan en Rode Ster allebei uit spelen. Ik ben lichtelijk jaloers. Veel plezier in Belgrado. Het is een geweldige stad.

ricodejong4

Citaat van: John Sleeuwenhoek op okt 24, 2017, 10:00:49
Rad v Vojvodina is een prima affiche zaterdag. Stadion ligt om de boek bij het stadion van Rode Ster, en dus ook niet zo ver van Partizan. Taxi's zijn goedkoop in Belgrado. Laat je hotel/hostel een taxi bellen en je staat er voor een paar euro. Bij Rode Ster kun je naar binnen kijken door de hekken naast de fanshop, die in het stadion zit. Verder zit er een bar in het stadion van Rode Ster met een balkon voor een mooi uitzicht over het hele stadion. Deze zit op dezelfde hoogte als het ereterras. Bij Partizan heb je een museum en als je daar iemand vraagt of je even naar binnen kan moet dat tevens geen probleem zijn.

Rode Ster speelt inderdaad uit, bij Zemun. Zemun hoort bij Belgrado en is een leuk uitstapje. Zemun heeft bovendien prima support. Top affiche.

Qua affiches heb je het prima getroffen, gezien Partizan en Rode Ster allebei uit spelen. Ik ben lichtelijk jaloers. Veel plezier in Belgrado. Het is een geweldige stad.

En ik maar balen omdat ik precies een weekend naar Belgrado ging omdat zowel Partizan en Rode Ster uit spelen, haha.
Bedankt voor je tips! Ik denk dat het Rad - Vojvodina gaat worden. Kunnen tickets gewoon bij het stadion voor de wedstrijd gekocht worden?

Cyclebob

Citaat van: ricodejong4 op okt 24, 2017, 11:10:13
En ik maar balen omdat ik precies een weekend naar Belgrado ging omdat zowel Partizan en Rode Ster uit spelen, haha.
Bedankt voor je tips! Ik denk dat het Rad - Vojvodina gaat worden. Kunnen tickets gewoon bij het stadion voor de wedstrijd gekocht worden?
Rad is waanzinnig stadion: was er in 2013... een tribune met onderin het uitvak wat waarschijnlijk overvol zal zijn met Vojvodina. Ga ook nog even bij Obilic langs, ligt op de route: klein veld met mooie muurschildering: Yugoslavijan Champions 1999/2000. Spelen nu paar divisies lager
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

ricodejong4

Citaat van: Cyclebob op okt 24, 2017, 11:16:44
Rad is waanzinnig stadion: was er in 2013... een tribune met onderin het uitvak wat waarschijnlijk overvol zal zijn met Vojvodina. Ga ook nog even bij Obilic langs, ligt op de route: klein veld met mooie muurschildering: Yugoslavijan Champions 1999/2000. Spelen nu paar divisies lager

Klopt het dat dit Stadion Kralj Peter Prvi is? Volgens Soccerway slechts een capaciteit van 3.000. Maar ik geloof graag dat het mooi is!

Cyclebob

Citaat van: ricodejong4 op okt 24, 2017, 11:19:52
Klopt het dat dit Stadion Kralj Peter Prvi is? Volgens Soccerway slechts een capaciteit van 3.000. Maar ik geloof graag dat het mooi is!
Inderdaad! had toen een fietsje gehuurd om naar goed gebruik alle stadions langs te fietsen
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Cyclebob op okt 24, 2017, 11:16:44
Rad is waanzinnig stadion: was er in 2013... een tribune met onderin het uitvak wat waarschijnlijk overvol zal zijn met Vojvodina. Ga ook nog even bij Obilic langs, ligt op de route: klein veld met mooie muurschildering: Yugoslavijan Champions 1999/2000. Spelen nu paar divisies lager

Uitvak zit tegenwoordig boven, na problemen tijdens een wedstrijd met OFK Belgrado enkele jaren terug.

Qua stadion is het niet heel bijzonder, maar Vojvodina en Rad fans zullen er wel een leuke happening van maken.

Obilic is inderdaad bijzonder. Ook vanwege de grote Arkan mural.

Nik

Is er iemand met een Membership of connecties bij Leicester City? Ik ben op zoek naar tickets tegen Man Utd op 23 december, maar ben bang dat deze de vrije verkoop niet gaat halen.

jona93

Is er iemand met ervaring in het basketbal in Athene vertrekken maandag richting Athene voor de wedstrijd Olympiakos-Barcelona in de Champions League nu heb ik gezien dat maandagavond Panathinaikos thuis speelt in het basketbal vroeg me af of dit te doen is qua tickets voor aan de kassa te kopen?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Sebastiaan_W

Citaat van: jona93 op okt 26, 2017, 14:31:15
Is er iemand met ervaring in het basketbal in Athene vertrekken maandag richting Athene voor de wedstrijd Olympiakos-Barcelona in de Champions League nu heb ik gezien dat maandagavond Panathinaikos thuis speelt in het basketbal vroeg me af of dit te doen is qua tickets voor aan de kassa te kopen?

Ik weet alleen dat basketbal de populairste sport van Griekenland is.

Nort

Citaat van: jona93 op okt 26, 2017, 14:31:15
Is er iemand met ervaring in het basketbal in Athene vertrekken maandag richting Athene voor de wedstrijd Olympiakos-Barcelona in de Champions League nu heb ik gezien dat maandagavond Panathinaikos thuis speelt in het basketbal vroeg me af of dit te doen is qua tickets voor aan de kassa te kopen?
Je kunt ze ook gewoon online kopen.