Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALenstra

Gezien de afstand zullen er best veel fans uit Offenbach komen. Maar of er zoiets is als rivaliteit tussen beide clubs is weet ik niet. Hou er ook rekening mee dat de exacte speeldagen en tijden nog niet bekend zijn.

AthleticHolanda

#3811
Citaat van: Kölsche Bosschenaar op dec 05, 2017, 12:25:24
Midden maart wil ik voetbal gaan kijken in de regio Frankfurt. Het weekend van 18.03 wil ik Eintracht Frankfurt, Kaiserslautern en Karlsruhe vincken. Nu zie ik op internet dat FSV Frankfurt dat weekend ook thuis speelt tegen Kickers Offenbach. Ik ben redelijk thuis in het Duitse voetbal, maar kan totaal niet beoordelen of deze wedstrijd een beetje leeft. FSV interesseert mij totaal niet en het stadion vind ik ook niet geweldig, maar als de Offenbacher fans in grote getale op de wedstrijd afkomen kan het zeker de moeite waard zijn. Weet iemand of deze wedstrijd qua sfeer en beladenheid iets extras te bieden heeft? Het zal namelijk ten koste gaan van een andere club en zou dus zonde zijn om erheen te gaan als de wedstrijd totaal niet leeft.

Als je voor Eintracht, Lautern en KSC gaat dan zou ik die niet opofferen voor FSV Frankfurt tegen Offenbach. Vanwege de  korte afstand zal OFC veel supporters meenemen, maar in Offenbach is er vooral rivaliteit met Eintracht Frankfurt en voor zover ik weet tegenwoordig met name met Darmstadt en Waldhof Mannheim.
Vanwege het ontbreken van een grote actieve fanscene bij FSV Frankfurt zal er weinig extra's te beleven zijn. Kortom, rivaliteit? Ja. Gekkenhuis? Nee. Het is meer een 'heimspiel in Frankfurt' voor OFC.


Robin

Iemand die mij kan helpen aan 3 kaartjes voor PSV - Ajax? Kaartverkoop begint in januari (exacte datum nnb). Twee vrienden uit Manchester komen dat weekend over en wil graag de combi NAC - Willem II (12.30) en PSV - Ajax (16.45) gaan maken.

Mokum1900

2 kaartjes Crystal Palace - Manchester city gezocht  :)
Waar je ook gaat ik volg je overal

maikelll043

Iemand die mij aan 2 kaartjes voor de wedstrijd Zulte Waregem - Antwerp (17 December) kan helpen ?

Club al een paar weken terug gemaild maar tot op heden nog geen reactie

jdebruin96

Gaat je helaas niet lukken denk ik.. Ik heb ook gekeken voor deze wedstrijd maar dan zal je lid moeten zijn en aan het loket kaartjes kopen

ALenstra

Maar jou is het wel gelukt zo te zien.

jdebruin96

Citaat van: ALenstra op dec 10, 2017, 11:24:26
Maar jou is het wel gelukt zo te zien.

Nee, ik ga niet daar naartoe rijden en een vrije dag ervoor opnemen haha

Mokum1900

Citaat van: Mokum1900 op dec 09, 2017, 22:24:17
2 kaartjes Crystal Palace - Manchester city gezocht  :)

Een membership/booking history is oom voldoende
Waar je ook gaat ik volg je overal

jona93

Citaat van: Mokum1900 op dec 10, 2017, 21:47:30
Een membership/booking history is oom voldoende
Helaas kan in je niet helpen heb zelf al tickets geregeld voor iemand op het forum hier voor tegen city
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

San Paolo

Citaat van: Robin op dec 09, 2017, 09:43:37
Iemand die mij kan helpen aan 3 kaartjes voor PSV - Ajax? Kaartverkoop begint in januari (exacte datum nnb). Twee vrienden uit Manchester komen dat weekend over en wil graag de combi NAC - Willem II (12.30) en PSV - Ajax (16.45) gaan maken.

PSV - Ajax zal lastig worden. Enige wedstrijd in Eindhoven voor de competitie die elk jaar binnen enkele minuten is uitverkocht. Andere wedstrijden raken ook uitverkocht maar zelfs tegen Feyenoord is het vaak tot enkele dagen voor de wedstrijd nog wel mogelijk om aan kaarten te komen (uiteraard wel de meest prijzige, maar het is mogelijk). Verder is er een 1 op 1 clubcard verplichting waardoor je dus 3 clubcards nodig zal hebben. Daarbij valt PSV - Ajax dit jaar ook nog enkele wedstrijden voor het einde waardoor het wel eens een memorabele kan worden.

Nort

Citaat van: San Paolo op dec 11, 2017, 08:07:35
PSV - Ajax zal lastig worden. Enige wedstrijd in Eindhoven voor de competitie die elk jaar binnen enkele minuten is uitverkocht. Andere wedstrijden raken ook uitverkocht maar zelfs tegen Feyenoord is het vaak tot enkele dagen voor de wedstrijd nog wel mogelijk om aan kaarten te komen (uiteraard wel de meest prijzige, maar het is mogelijk). Verder is er een 1 op 1 clubcard verplichting waardoor je dus 3 clubcards nodig zal hebben. Daarbij valt PSV - Ajax dit jaar ook nog enkele wedstrijden voor het einde waardoor het wel eens een memorabele kan worden.
Kaartjes bijkopen lukt wel als je een seizoenskaart (1 per kaart) hebt . Voor de clubcardhouders blijft er indd weinig over.

Footballromantic

3 februari van plan de combi Fortuna Koln (14.00) en Gladbach (18.30) te doen. Iemand enig idee of dit absoluut onhaalbaar is? Zelf al gekeken en naar mijn idee haalbaar! Iemand ervaring ermee?
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Kölsche Bosschenaar

#3823
Citaat van: Footballromantic op dec 11, 2017, 12:47:36
3 februari van plan de combi Fortuna Koln (14.00) en Gladbach (18.30) te doen. Iemand enig idee of dit absoluut onhaalbaar is? Zelf al gekeken en naar mijn idee haalbaar! Iemand ervaring ermee?
Als je niet te lang blijft hangen na de wedstrijd in Keulen moet dit wel te doen zijn. De weg tussen Keulen en Venlo is meestal redelijk rustig en vanuit het Südstadion zit je vrij snel op de Autobahn. Lijkt me wel verstandig om van te voren te weten waar je jou auto gaat parkeren. Heb geen ervaring met parkeren in Mönchengladbach, misschien dat iemand anders op dit forum daar tips voor heeft.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Rick

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op dec 11, 2017, 13:40:59
Als je niet te lang blijft hangen na de wedstrijd in Keulen moet dit wel te doen zijn. De weg tussen Keulen en Venlo is meestal redelijk rustig en vanuit het Südstadion zit je vrij snel op de Autobahn. Lijkt me wel verstandig om van te voren te weten waar je jou auto gaat parkeren. Heb geen ervaring met parkeren in Mönchengladbach, misschien dat iemand anders op dit forum daar tips voor heeft.

Ik weet dat Gladbach een behoorlijk groot parkeerterrein voor het stadion heeft liggen.