Auteur Topic: Vraag het maar...  (gelezen 523860 keer)

Offline Kölsche Bosschenaar

• Geslacht: Man
  • Bosschenaar
Re: Vraag het maar...
« Reactie #3825 Gepost op: dec 11, 2017, 13:40:59 »
3 februari van plan de combi Fortuna Koln (14.00) en Gladbach (18.30) te doen. Iemand enig idee of dit absoluut onhaalbaar is? Zelf al gekeken en naar mijn idee haalbaar! Iemand ervaring ermee?
Als je niet te lang blijft hangen na de wedstrijd in Keulen moet dit wel te doen zijn. De weg tussen Keulen en Venlo is meestal redelijk rustig en vanuit het Südstadion zit je vrij snel op de Autobahn. Lijkt me wel verstandig om van te voren te weten waar je jou auto gaat parkeren. Heb geen ervaring met parkeren in Mönchengladbach, misschien dat iemand anders op dit forum daar tips voor heeft.
« Laatst bewerkt op: dec 11, 2017, 13:43:06 door Kölsche Bosschenaar »
FC Den Bosch
1.FC Köln

Offline Rick

« Reactie #3826 Gepost op: dec 11, 2017, 13:48:52 »
Als je niet te lang blijft hangen na de wedstrijd in Keulen moet dit wel te doen zijn. De weg tussen Keulen en Venlo is meestal redelijk rustig en vanuit het Südstadion zit je vrij snel op de Autobahn. Lijkt me wel verstandig om van te voren te weten waar je jou auto gaat parkeren. Heb geen ervaring met parkeren in Mönchengladbach, misschien dat iemand anders op dit forum daar tips voor heeft.

Ik weet dat Gladbach een behoorlijk groot parkeerterrein voor het stadion heeft liggen.

Offline headout

• Groundhop.nl
« Reactie #3827 Gepost op: dec 11, 2017, 16:19:55 »
3 februari van plan de combi Fortuna Koln (14.00) en Gladbach (18.30) te doen. Iemand enig idee of dit absoluut onhaalbaar is? Zelf al gekeken en naar mijn idee haalbaar! Iemand ervaring ermee?
Lijkt me prima te doen. Parkeren bij Gladbach is eigenlijk vrijwel nooit een probleem is mijn ervaring. Geen idee hoe het is als je last minute aan komt zetten.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Offline jdebruin96

« Reactie #3828 Gepost op: dec 13, 2017, 12:19:53 »
Goedemiddag,

Ik wil graag een x naar Standard Luik toe, nou lees ik op de website dat je er perse lid van moet wezen. Is er iemand die mij hier bij kan helpen?
Voetbal = Leven
Leven = Voetbal

Offline Freekos79

« Reactie #3829 Gepost op: dec 13, 2017, 12:54:32 »
Goedemiddag,

Ik wil graag een x naar Standard Luik toe, nou lees ik op de website dat je er perse lid van moet wezen. Is er iemand die mij hier bij kan helpen?
Als je de club mailt, willen ze je wel lid maken. Heb ik ook gedaan.
Volgende wedstrijd: ?

Offline bunnet

« Reactie #3830 Gepost op: dec 13, 2017, 13:45:29 »
Komende vrijdag speelt BMG tegen HSV.
Ik heb een kaartje voor block 4, achter de goal - aanschaf was €24 - helaas kan ik niet.

Iemand interesse?

Offline Defender

« Reactie #3831 Gepost op: dec 13, 2017, 19:35:26 »
Komende vrijdag speelt BMG tegen HSV.
Ik heb een kaartje voor block 4, achter de goal - aanschaf was €24 - helaas kan ik niet.

Iemand interesse?
Maar 1 kaartje ?
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Offline bunnet

« Reactie #3832 Gepost op: dec 13, 2017, 19:46:43 »
Maar 1 kaartje ?

Het gaat om een kaart, ja.

Offline headout

• Groundhop.nl
« Reactie #3833 Gepost op: dec 16, 2017, 18:30:57 »
Ik heb 1 kaart voor Sparta - Feyenoord, morgen half 1. Wegens ziekte kan ik zelf niet gaan. Ophalen bij mij thuis, is een hard copy kaart. Kosten: geen, want een sponsorkaart.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Offline Appie_M

« Reactie #3834 Gepost op: dec 18, 2017, 21:52:32 »
Ik heb 12 januari een weekend in Sheffield gepland staan waar ik eerst de derby ga bezoeken en zaterdag naar Chesterfield. De zondag zou ik terugvliegen naar Schiphol. Dat voor alleen de prijs van een retourticket naar schiphol(Overnachting bij een maat + seizoenskaart lenen). Nu heb ik net de kans gekregen om daar voor de zondag Liverpool - Manchester City aan toe te voegen. Op papier een prachtig affiche, maar als ik die wil bezoeken moet ik wel het nodige omgooien. Naast dat ik het op mijn werk moet regelen komt er een aanzienlijke prijsverhoging bovenop mijn reis. Ticket + membership is 110, daarbij een hotelovernachting, een extra terugvlucht en vervoer naar Liverpool. Alles bij elkaar zo'n 250 euro extra.

Misschien is dit een domme vraag, maar is deze wedstrijd dat waard? Ik heb namelijk het gevoel dat dit voor TV kijkers over de hele wereld een prachtig affiche is, maar is het ook een leuke ervaring voor de stadionbezoeker? Wat vinden jullie? Doen of niet doen?
« Laatst bewerkt op: dec 18, 2017, 21:54:19 door Appie_M »

Offline Joost

« Reactie #3835 Gepost op: dec 19, 2017, 00:18:57 »
Anfield heeft meer historische waarde dan het het echt een bijzonder stadion is. Al schijnt die verbouwing wel fraai te zijn.

Maar of je die dag moet doen moet je vooral zelf beslissen. Het affiche is an sich wel mooi maar ook alleen als de wedstrijd dat ook waarmaakt. En die garantie heb je nooit. Was het tegen Man Utd of had er sportief nog wat op het spel gestaan zou ik zelf eerder overwegen.

Offline Nort

« Reactie #3836 Gepost op: dec 19, 2017, 07:42:47 »
Ik vind €250 wel erg veel. Voor dat geld kun je ook een nieuw weekend plannen (vlegreis, hotel, ticket).

Offline Freekos79

« Reactie #3837 Gepost op: dec 19, 2017, 08:49:41 »
Anfield is een iconisch stadion. Ik zou van de sfeer niet te veel verwachten.
Volgende wedstrijd: ?

Offline jdebruin96

« Reactie #3838 Gepost op: dec 19, 2017, 10:05:31 »
In maart ben ik van plan om met mijn vriendin een weekend weg te gaan.
Nu twijfel ik nog tussen 2 steden/wedstrijden.
In het weekend van 16-19 maart is in Praag de wedstrijd Sparta Praag-Slavia Praag
In het weekend van 23-26 maart speelt Glentoran tegen Ballymena.
Kunnen jullie mij met tips uit deze benarde positie helpen :) ?
Voetbal = Leven
Leven = Voetbal

Offline Nort

« Reactie #3839 Gepost op: dec 19, 2017, 10:14:25 »
In maart ben ik van plan om met mijn vriendin een weekend weg te gaan.
Nu twijfel ik nog tussen 2 steden/wedstrijden.
In het weekend van 16-19 maart is in Praag de wedstrijd Sparta Praag-Slavia Praag
In het weekend van 23-26 maart speelt Glentoran tegen Ballymena.
Kunnen jullie mij met tips uit deze benarde positie helpen :) ?
Een keuze tussen ultra's of The Oval, lijkt me niet heel moeilijk. Bovendien is Belfast echt een heel leuke en interessante stad (al is Praag dat ook wel).