Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Ruudjeee

Citaat van: jona93 op jan 18, 2018, 14:53:11
Iemand tips voor parkeren bij Waasland-Beveren?

Ik ben er afgelopen jaar geweest bij de wedstrijd Waasland-Beveren vs Anderlecht. Als je op tijd bent kun je gewoon bij het sportpark naast het stadion parkeren. Daarnaast ligt het stadion bij een woonwijk waar ook genoeg parkeerplaatsen zijn mits je uiteraard op tijd bent.

maikelll043

Citaat van: jona93 op jan 18, 2018, 14:53:11
Iemand tips voor parkeren bij Waasland-Beveren?

Genoeg plek in de woonwijk rondom het stadion !

Rob1977_PSV

Bij die wedstrijd tegen Anderlecht was ik toevallig ook! Waasland-Beveren is zeker leuk om een keer te bezoeken; echt authentiek Belgisch stadion, vriendelijke mensen en bier in overvloed te krijgen. Wij hebben het gecombineerd met een middag terrassen in Antwerpen, prima combinatie.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

ricodejong4

Komende vrijdag rijden we richting Frankfurt en op zaterdag naar Köln. Weet iemand nog mooie (lost)grounds of stadions in de omgeving van beide steden?

Cyclebob

Citaat van: ricodejong4 op jan 23, 2018, 08:35:41
Komende vrijdag rijden we richting Frankfurt en op zaterdag naar Köln. Weet iemand nog mooie (lost)grounds of stadions in de omgeving van beide steden?
Onderweg kom je langs Bonn: Bonner SC heeft groot, leuk, maar helaas ook weer te Duits opgeknapt stadion. Laatste geldt ook voor FSV Frankfurt...
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

hgrm

In Keulen-Weidenpesch staat (stond?) naast de paardenrenbaan het overblijfsel van één van de oudste tribunes van Duitsland. Het veld wordt gebruikt als parkeerterrein. De tribune van de renbaan zelf is ook interessant.

In Düren (tussen Keulen en Aken) zijn twee stokoude stadions met dito tribunes te vinden: de Westkampfbahn van SG Düren en het Jugendstadion van Schwarz-Weiss Düren. Het laatstgenoemde heeft (had?) nog een originele betonnen wielerbaan.

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Footballromantic

Citaat van: hgrm op jan 23, 2018, 10:11:50
In Düren (tussen Keulen en Aken) zijn twee stokoude stadions met dito tribunes te vinden: de Westkampfbahn van SG Düren en het Jugendstadion van Schwarz-Weiss Düren. Het laatstgenoemde heeft (had?) nog een originele betonnen wielerbaan.
Tot vorig seizoen stond die er in elk geval!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

ricodejong4

Bedankt mannen hier kunnen we wat mee! :)

Bier und Bratwurst

Citaat van: hgrm op jan 23, 2018, 10:11:50
In Keulen-Weidenpesch staat (stond?) naast de paardenrenbaan het overblijfsel van één van de oudste tribunes van Duitsland. Het veld wordt gebruikt als parkeerterrein. De tribune van de renbaan zelf is ook interessant.

In Düren (tussen Keulen en Aken) zijn twee stokoude stadions met dito tribunes te vinden: de Westkampfbahn van SG Düren en het Jugendstadion van Schwarz-Weiss Düren. Het laatstgenoemde heeft (had?) nog een originele betonnen wielerbaan.

Helaas speelt Schwarz-Weiß niet meer in het stadion maar vanaf 2016 op het kunstgras ernaast.
Het ene stadion is het andere niet!

Berend11

Nogmaals de vraag of iemand in het bezit is van een booking History bij Aston Villa? Wij willen graag kaarten halen voor de Second City Derby van 11 februari.

hgrm

Citaat van: Bier und Bratwurst op jan 23, 2018, 11:33:17
Helaas speelt Schwarz-Weiß niet meer in het stadion maar vanaf 2016 op het kunstgras ernaast.

Jammer!
Dat dezen de toen ik er was ook, maar dat had te maken met de regen die het veld in het stadion onbespeelbaar gemaakt had.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Berend11 op jan 23, 2018, 13:34:38
Nogmaals de vraag of iemand in het bezit is van een booking History bij Aston Villa? Wij willen graag kaarten halen voor de Second City Derby van 11 februari.
De wedstrijd is uitverkocht, dus ik denk dat je op de ticketronselaars bent aangewezen.
FC Den Bosch
1.FC Köln

FCT1980

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op jan 23, 2018, 14:38:48
De wedstrijd is uitverkocht, dus ik denk dat je op de ticketronselaars bent aangewezen.

En die zijn er bij Villa niet omdat het bijna nooit uitverkoopt.
Zullen vast nog tickets in de verkoop gaan op verschillende websites maar bij het stadion ben je daar vrij kansloos.
Op enkele Villa Facebookpagina's worden ook wel geruild en aangeboden maar als je daar nu nog geen lid van bent wordt dat denk ik ook lastig.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nik

Je zou Seatwave (officiële partner van Villa) in de gaten kunnen houden. Stonden paar dagen terug nog veel kaarten op voor redelijke prijs. Nu zie ik er nog 3 voor €100+ per stuk...

https://www.seatwave.com/aston-villa-fc-tickets/season

Berend11

Dank allen, ga ik doen!