Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

jdebruin96

We hebben toch maar besloten om alleen naar Rot Weiss Essen te gaan. Vooraf willen wij nu nog even naar de lost ground in Solingen gaan. Ik heb een paar weken geleden ergens gelezen dat ze gaan beginnen met slopen. Mijn vraag is dus nu of iemand weet of dat er nog staat?

Bier und Bratwurst

Citaat van: jdebruin96 op mrt 20, 2018, 08:23:06
We hebben toch maar besloten om alleen naar Rot Weiss Essen te gaan. Vooraf willen wij nu nog even naar de lost ground in Solingen gaan. Ik heb een paar weken geleden ergens gelezen dat ze gaan beginnen met slopen. Mijn vraag is dus nu of iemand weet of dat er nog staat?

Ze zouden begin februari beginnen met slopen...ben benieuwd
Het ene stadion is het andere niet!

Rob1977_PSV

Uiteindelijk afgelopen zondag bij BVB parkeeroptie Hafen en Otto Hahn Strasse afgewogen en voor de laatste gekozen. Deze P&R-zone ligt op het universiteitsterrein van Dortmund, op 1km van de Autobahn "40" richting Essen. Pendelbussen reden af en aan en na de wedstrijd waren we binnen no time weer op weg naar huis. En dan hebben we het eindsignaal nog afgewacht ook. Perfecte optie dus voor bezoekers uit de richting Eindhoven-Venlo-Duisburg-Essen. En dat voor slechts € 2,-.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

watergatehopper

Citaat van: Rob1977_PSV op mrt 20, 2018, 20:08:48
Uiteindelijk afgelopen zondag bij BVB parkeeroptie Hafen en Otto Hahn Strasse afgewogen en voor de laatste gekozen. Deze P&R-zone ligt op het universiteitsterrein van Dortmund, op 1km van de Autobahn "40" richting Essen. Pendelbussen reden af en aan en na de wedstrijd waren we binnen no time weer op weg naar huis. En dan hebben we het eindsignaal nog afgewacht ook. Perfecte optie dus voor bezoekers uit de richting Eindhoven-Venlo-Duisburg-Essen. En dat voor slechts € 2,-.

Goed dat je dit nog even laat weten Rob! Dit wordt gewaardeerd hier en zien we lang niet bij iedereen. Zodra ze hebben wat ze vragen zijn ze weg.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Olav

Is er op dit forum al eens geprobeerd een meerijd-topic te starten of is er gebleken dat dat niet werkt o.i.d.? Vooral voor lange ritten ben ik benieuwd of het werkt, het kan je toch wat geld schelen. Pakweg Duitsland is niet om de hoek en zo kun je toch samen de kosten delen. Ikzelf zou in ieder geval open ervoor staan als ik een lange autorit voor de boeg heb en nog 2 plekken vrij heb bijvoorbeeld.

Voor vanavond ruimte in de auto naar Telstar vanaf Hdorp. Het is niet ver, maar nog altijd beter+sneller dan OV (en gratis) en dacht misschien eens leuk om wat mensen te zien. En met oog op eventuele verdere autoreizen binnenkort ben ik benieuwd of er uberhaupt animo voor is.


Freekos79

Citaat van: Olav op mrt 24, 2018, 15:42:22
Is er op dit forum al eens geprobeerd een meerijd-topic te starten of is er gebleken dat dat niet werkt o.i.d.? Vooral voor lange ritten ben ik benieuwd of het werkt, het kan je toch wat geld schelen. Pakweg Duitsland is niet om de hoek en zo kun je toch samen de kosten delen. Ikzelf zou in ieder geval open ervoor staan als ik een lange autorit voor de boeg heb en nog 2 plekken vrij heb bijvoorbeeld.

Voor vanavond ruimte in de auto naar Telstar vanaf Hdorp. Het is niet ver, maar nog altijd beter+sneller dan OV (en gratis) en dacht misschien eens leuk om wat mensen te zien. En met oog op eventuele verdere autoreizen binnenkort ben ik benieuwd of er uberhaupt animo voor is.

Leuk idee!
Volgende wedstrijd: ?

MrDevinW

Daar sluit ik mij bij aan!
Als ik voor mijzelf spreek denk ik dat de mogelijkheid tot meerijden/benzinekosten delen zeker zorgt voor meer groundhopopties. Daarbij is het uiteraard ook leuk om gelijkgestemden te leren kennen.

FCT1980

Citaat van: Olav op mrt 24, 2018, 15:42:22
Is er op dit forum al eens geprobeerd een meerijd-topic te starten of is er gebleken dat dat niet werkt o.i.d.? Vooral voor lange ritten ben ik benieuwd of het werkt, het kan je toch wat geld schelen. Pakweg Duitsland is niet om de hoek en zo kun je toch samen de kosten delen. Ikzelf zou in ieder geval open ervoor staan als ik een lange autorit voor de boeg heb en nog 2 plekken vrij heb bijvoorbeeld.

Voor vanavond ruimte in de auto naar Telstar vanaf Hdorp. Het is niet ver, maar nog altijd beter+sneller dan OV (en gratis) en dacht misschien eens leuk om wat mensen te zien. En met oog op eventuele verdere autoreizen binnenkort ben ik benieuwd of er uberhaupt animo voor is.

Just do it.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

DanielsenAxedal

Ik doe mee kolav. Ook handig voor studenten en mensen zonder rijbewijs.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Saltacampos

Citaat van: Olav op mrt 24, 2018, 15:42:22
Is er op dit forum al eens geprobeerd een meerijd-topic te starten of is er gebleken dat dat niet werkt o.i.d.? Vooral voor lange ritten ben ik benieuwd of het werkt, het kan je toch wat geld schelen. Pakweg Duitsland is niet om de hoek en zo kun je toch samen de kosten delen. Ikzelf zou in ieder geval open ervoor staan als ik een lange autorit voor de boeg heb en nog 2 plekken vrij heb bijvoorbeeld.

Voor vanavond ruimte in de auto naar Telstar vanaf Hdorp. Het is niet ver, maar nog altijd beter+sneller dan OV (en gratis) en dacht misschien eens leuk om wat mensen te zien. En met oog op eventuele verdere autoreizen binnenkort ben ik benieuwd of er uberhaupt animo voor is.
Vind ik zeker een goed idee, ik reis al vaak samen met andere groundhoppers (o.a. fcbisart van het forum), maar soms wil ik ergens naartoe waar zij al zijn geweest en heb ik geen zin om een lange rit alleen te doen en als OV geen oplossing biedt, zou het inderdaad leuker zijn om met anderen af te spreken ergens onderweg.
Ik bedoel maar, als ik bijvoorbeeld naar Duitsland rijd, rijd ik Antwerpen, Eindhoven, Venlo, enz... voorbij terwijl mensen op die route misschien graag hadden samen gereden. Ook voor bezoeken aan het noorden van Nederland zou dit leuk en handig zijn.
Over land and sea

headout

http://groundhop.nl - Just another groundhop blog


Langemannetje

Ik heb over een kleine 3 maanden een 2weekse reis naar Kenia geboekt. Mega veel zin in natuurlijk, niet in de laatste plaats omdat de stranden daar overweldigend mooi zijn. Ik wil naast het strand echter ook graag het voetbalveld van dichtbij zien.
Zijn er hier mensen op het forum met ervaring met voetbal in Kenia? Alle tips zijn welkom!
73 grounds in 14 verschillende landen

jdebruin96

Citaat van: Langemannetje op mrt 27, 2018, 04:58:51
Ik heb over een kleine 3 maanden een 2weekse reis naar Kenia geboekt. Mega veel zin in natuurlijk, niet in de laatste plaats omdat de stranden daar overweldigend mooi zijn. Ik wil naast het strand echter ook graag het voetbalveld van dichtbij zien.
Zijn er hier mensen op het forum met ervaring met voetbal in Kenia? Alle tips zijn welkom!

lekkere trip in het vooruitzicht :) Waar zit je in Kenia? het is echt gigantisch groot en op de hoofdstad na is de infrastructuur niet heel goed.
Volgens onderstaande website spelen verschillende clubs in hetzelfde stadion. Veel clubs spelen in Nairobi maar daar heb je geen strand in de buurt dus neem aan dat je daar niet zit?

https://nl.soccerway.com/national/kenya/premier-league/2018/regular-season/r45235/

Nort

Een (algemene) tip, vertrouw in dit soort landen niet op websites als Soccerway, voetbal.com en etc. Het beste is de club website (meestal enkel een Facebook pagina) of die van de nationale bond te raadplegen voor exacte speeldata/tijden en locatie.