Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

spons

#3525
Citaat van: Tribuneklanten op apr 25, 2017, 08:19:06
Op Marktplaats gaan tickets voor honderden, zo niet duizenden euro's over de toonbank.  #koekoek

Dat is de vraagprijs, honderden euro's wil ik nog wel geloven maar ik geloof niet dat er mensen zijn die een paar duizend euro voor een kaartje betalen

Ik ken er overigens wel 2 supporters die speciaal over komen uit China voor de wedstrijden tegen Excelsior en Heracles
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Dat scherm in Rotterdam, is dat alleen in de Kuip? Of ook in het centrum?

Jesse

6 mei heb je om 18:00 Mechelen - waasland beveren en 20:30 Lierse - st gilloise. Ik weet niet hoe makkelijk je bij deze stadions kan parkeren/wegrijden vandaar mijn vraag: Is dit haalbaar?

Robbie

Citaat van: spons op apr 25, 2017, 09:53:59
Dat is de vraagprijs, honderden euro's wil ik nog wel geloven maar ik geloof niet dat er mensen zijn die een paar duizend euro voor een kaartje betalen

Ik geloof het graag. Als je er rekening mee houdt dat Feyenoord eens in de 18 jaar een kampioenswedstrijd speelt is dat  €110,= per jaar. Dat is dan wel weer te doen.

wekke

Citaat van: Jesse op apr 25, 2017, 12:12:30
6 mei heb je om 18:00 Mechelen - waasland beveren en 20:30 Lierse - st gilloise. Ik weet niet hoe makkelijk je bij deze stadions kan parkeren/wegrijden vandaar mijn vraag: Is dit haalbaar?

Ik denk dat je wel eens de openingsminuten in Lier kan missen. Parkeren is bij beiden rampzalig en je rijdt er een kleine 20 minuten op. Ik raad je aan om in Mechelen te parkeren in de kerkhofstraat, net achter het bezoekersvak. Daar staan verbodsborden om te parkeren, maar waar weinigen op letten is dat deze niet gelden voor bezoekende fans én dit wordt niet gecontroleerd. Hier geraak je het snelste weer weg. Als je echt tijd wil winnen, kan je natuurlijk gewoon kaartjes kopen voor het bezoekersvak.

In Lier is parkeren nog een grotere ramp. Wij parkeren altijd aan restaurant 'Hof van Aragon' (aragonstraat 6). Van hieruit is het een tien minuten wandelen. Je neemt de brug over de rivier de Nete, slaat links af en gaat onder de spoorwegbrug. Je ziet dan de lichtmasten, wandelt door een klein padje en komt aan de tribunes aan. De stadionkassa's zijn aan de andere kant (hoek van de hoofdtribune en de grote tribune voor je), maar ik raad je aan om je tickets online te kopen. Dit bespaart je wel enkele minuten. Heb je kaartjes voor de staantribune dan is de ingang rechts van de fanshop (achter de grote tribune waar je voor staat), heb je kaartjes voor de overige twee tribunes dan kan je via het themacafé het stadion betreden.

ricodejong4

Is er iemand die een kaart over heeft voor de Staantribune ledendag op 27 mei, of iemand met een ticket die alsnog niet gaat? Ik hoor het graag! Een maat van ons zou graag nog meewillen namelijk. Alvast bedankt!

Jesse

Citaat van: wekke op apr 25, 2017, 12:41:34
Ik denk dat je wel eens de openingsminuten in Lier kan missen. Parkeren is bij beiden rampzalig en je rijdt er een kleine 20 minuten op. Ik raad je aan om in Mechelen te parkeren in de kerkhofstraat, net achter het bezoekersvak. Daar staan verbodsborden om te parkeren, maar waar weinigen op letten is dat deze niet gelden voor bezoekende fans én dit wordt niet gecontroleerd. Hier geraak je het snelste weer weg. Als je echt tijd wil winnen, kan je natuurlijk gewoon kaartjes kopen voor het bezoekersvak.

In Lier is parkeren nog een grotere ramp. Wij parkeren altijd aan restaurant 'Hof van Aragon' (aragonstraat 6). Van hieruit is het een tien minuten wandelen. Je neemt de brug over de rivier de Nete, slaat links af en gaat onder de spoorwegbrug. Je ziet dan de lichtmasten, wandelt door een klein padje en komt aan de tribunes aan. De stadionkassa's zijn aan de andere kant (hoek van de hoofdtribune en de grote tribune voor je), maar ik raad je aan om je tickets online te kopen. Dit bespaart je wel enkele minuten. Heb je kaartjes voor de staantribune dan is de ingang rechts van de fanshop (achter de grote tribune waar je voor staat), heb je kaartjes voor de overige twee tribunes dan kan je via het themacafé het stadion betreden.

dank voor je antwoord, ik ga er nog eens over nadenken

spons

Citaat van: jona93 op apr 24, 2017, 21:04:19
Zullen waarschijnlijk indien we echt geen tickets vinden afzakken richting Rotterdam en daar dan op groot scherm volgen

Ik neem aan dat je ondertussen kaarten hebt

Ik zelf zoek trouwens nog 2 vrijkaarten voor de champions league finale in Cardiff moet wel lange zijde zijn ter hoogte van de middenlijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Freekos79

#3533
Citaat van: spons op apr 25, 2017, 21:16:42
Ik neem aan dat je ondertussen kaarten hebt

Ik zelf zoek trouwens nog 2 vrijkaarten voor de champions league finale in Cardiff moet wel lange zijde zijn ter hoogte van de middenlijn
Hahaha
Volgende wedstrijd: ?

Hugo

Citaat van: wekke op apr 25, 2017, 12:41:34
Ik denk dat je wel eens de openingsminuten in Lier kan missen. Parkeren is bij beiden rampzalig en je rijdt er een kleine 20 minuten op. Ik raad je aan om in Mechelen te parkeren in de kerkhofstraat, net achter het bezoekersvak. Daar staan verbodsborden om te parkeren, maar waar weinigen op letten is dat deze niet gelden voor bezoekende fans én dit wordt niet gecontroleerd. Hier geraak je het snelste weer weg. Als je echt tijd wil winnen, kan je natuurlijk gewoon kaartjes kopen voor het bezoekersvak.

In Lier is parkeren nog een grotere ramp. Wij parkeren altijd aan restaurant 'Hof van Aragon' (aragonstraat 6). Van hieruit is het een tien minuten wandelen. Je neemt de brug over de rivier de Nete, slaat links af en gaat onder de spoorwegbrug. Je ziet dan de lichtmasten, wandelt door een klein padje en komt aan de tribunes aan. De stadionkassa's zijn aan de andere kant (hoek van de hoofdtribune en de grote tribune voor je), maar ik raad je aan om je tickets online te kopen. Dit bespaart je wel enkele minuten. Heb je kaartjes voor de staantribune dan is de ingang rechts van de fanshop (achter de grote tribune waar je voor staat), heb je kaartjes voor de overige twee tribunes dan kan je via het themacafé het stadion betreden.

De keren dat ik bij KV Mechelen ben geweest vond ik het parkeren zeker niet rampzalig, mogelijk een tien minuten lopen, maar dat vind ik altijd wel fijn na een autorit. En eigenlijk normaal bij een wedstrijd met >5K toeschouwers.

wekke

Citaat van: Jesse op apr 25, 2017, 13:12:39
dank voor je antwoord, ik ga er nog eens over nadenken

Ik zie trouwens net dat Lierse - Union om 20u00 gepland staat. De dubbel met KV Mechelen kan je dus uit je hoofd zetten.

Jesse

Oh nouja dan houd het op.

Terranova

Er was in het verleden toch altijd een topic actief met daarin de data wanneer de competitieprogramma's van de diverse landen uit kwamen? Is dat al actief voor komend seizoen? Kan het niet vinden..

watergatehopper

#3538
Citaat van: Terranova op mei 07, 2017, 17:57:33
Er was in het verleden toch altijd een topic actief met daarin de data wanneer de competitieprogramma's van de diverse landen uit kwamen? Is dat al actief voor komend seizoen? Kan het niet vinden..

Ik heb vorig jaar de competitieprogramma's bijgehouden. Wil dat ook wel voor 2017/ 2018 doen.

http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=1811.0
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FCT1980

Heeft iemand hier ervaring met de zwarte markt bij Schalke?
Gaan volgende week met een bus die kant op maar hebben nog niet voor iedereen kaarten. Heb normaal zelf altijd wel kaarten maar bleek lastig deze keer om er zoveel te regelen. Hoor graag. Spons misschien een idee?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!