Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: Denniss op aug 09, 2017, 11:34:44
met spoed gezocht; 3 kaarten voor brentford - nottingham forest as zaterdag. er is geen general sale en ik heb al gemaild. kan iemand mij helpen?
Ik heb wel een booking history, stuur maar een pm.

Bakkie

Op 24 augustus is de loting voor de groepsfase van de CL. De speeldatas zijn al bekend maar, weet iemand van jullie wanneer er bekend word gemaakt wanneer (in mijn geval Feyenoord) tegen welke tegenstander en op welke datum gaat spelen? Is dat vaak dezelfde dag?

spons

Citaat van: Bakkie op aug 09, 2017, 19:15:46
Op 24 augustus is de loting voor de groepsfase van de CL. De speeldatas zijn al bekend maar, weet iemand van jullie wanneer er bekend word gemaakt wanneer (in mijn geval Feyenoord) tegen welke tegenstander en op welke datum gaat spelen? Is dat vaak dezelfde dag?

Altijd een uur of 2 na de loting maar in ieder geval altijd dezelfde dag
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bakkie

Citaat van: spons op aug 09, 2017, 19:29:41
Altijd een uur of 2 na de loting maar in ieder geval altijd dezelfde dag

Bedankt voor je snelle reactie! Dat word dus een dagje vrij vragen :)

spons

#3589
Citaat van: Bakkie op aug 09, 2017, 19:55:35
Bedankt voor je snelle reactie! Dat word dus een dagje vrij vragen :)

Waarom ? De loting is om 6 uur 's-avonds

Shakhtar Donetsk schijnt trouwens zijn thuiswedstrijden in Charkov te gaan spelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bakkie

Er staat een vergadering gepland na m'n werk...

Denniss

Citaat van: Nort op aug 09, 2017, 12:41:53
Ik heb wel een booking history, stuur maar een pm.

het is ondertussen al gelukt. bedankt in ieder geval!

EisernAssen

In september ben ik van plan om wat voetbal in Oost Duitsland te pakken. Buiten Berlijn heb ik geen ervaring dus heb ik enkele vragen.

De derby 1.FC Magdeburg - Hansa Rostock stond op mijn verlanglijstje. Echter zie ik in de ticketshop van Magdeburg deze wedstrijd niet staan. Weet iemand hier meer over? Is het al uitverkocht? Ik weet wel dat er extra controle is en er zijn geen Hansa supporters welkom.

Ook ben ik van plan om Dynamo Dresden - Fürth te bezoeken. Deze wedstrijd is nog niet in de verkoop. Wat zijn mijn kansen op een ticket? En is het echt zo berucht dat ik goed moet uitkijken in het stadion?
Erelijst: 196 doelpunten

ALenstra

In Dresden laat je kleuren van het bezoekende team liever achterwege. Ik was er in 2006 in het oude stadion en het was nogal grimmig. Weet niet hoe het nu is.

Nort

Valt tegenwoordig allemaa mee. Ik zou de kaartjes wel van te voren bestellen.

CU

Iemand enig idee wanneer de data en tijdstippen vanaf de 7de speeldag van de bundesliga wordt vastgesteld?

ALenstra

Eind augustus/begin september normaal gesproken. In ieder geval nadat de wedstrijdschema's voor CL en EL bekend zijn.

ricodejong4

Ik mik op de Wiener derby 21 oktober, Austria Wien - Rapid Wien. Nu zie ik dat er vorig seizoen bij hetzelfde affiche slechts 12.000 toeschouwers waren, terwijl ze in het Ernst Happel Stadion (cap. 55.000) spelen. Indiceert dit dat kaarten gewoon aan de poort gekocht kunnen worden?

jona93

Iemand enig idee of er bij Kortrijk mensen staan die kaarten verkopen op de zwarte markt?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

tomv

Citaat van: jona93 op aug 17, 2017, 15:24:28
Iemand enig idee of er bij Kortrijk mensen staan die kaarten verkopen op de zwarte markt?
Voor mij is het alweer lang geleden, maar ik kan me niet herinneren dat er rond het stadion duidelijk kaarten in omloop waren. (KV Kortrijk - Zulte Waregem)