Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Football-Weekends op okt 01, 2017, 01:24:01
In de aanbieding: 2 tickets voor Excelsior - Sparta Rotterdam op 21/10/17. €25 per ticket.

Welke tribune ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Football-Weekends

Favoriete club: KVK Tienen
Recent bezochte wedstrijden: http://www.football-weekends.com/year-2018/
www.football-weekends.com

maikelll043

Is er iemand die mij kan helpen aan 1 kaartje voor de wedstrijd VVV Venlo - PSV Eindhoven op zondag 15 oktober ?

Berend11

Het weekend van 10 februari zijn wij met zijn vieren in Londen om een voetbalwedstrijd te bezoeken. Nu blijkt dat het krijgen van kaarten voor Chelsea - West Brom, Spurs - Arsenal en West Ham United - Watford erg moeilijk is. Hebben jullie nog tips? Of eventueel een membership van een van deze clubs?

Ik heb ook gekeken naar de Championship, maar Millwall - Cardiff (halfvolle Den) en Brentford - Preston North End (waarschijnlijk matige away support en niet echt aansprekend affiche) spreken mij niet erg aan. Of zien jullie dit anders?

Alvast bedankt :)

Vaig

Citaat van: Berend11 op okt 09, 2017, 19:38:38
Het weekend van 10 februari zijn wij met zijn vieren in Londen om een voetbalwedstrijd te bezoeken. Nu blijkt dat het krijgen van kaarten voor Chelsea - West Brom, Spurs - Arsenal en West Ham United - Watford erg moeilijk is. Hebben jullie nog tips? Of eventueel een membership van een van deze clubs?

Ik heb ook gekeken naar de Championship, maar Millwall - Cardiff (halfvolle Den) en Brentford - Preston North End (waarschijnlijk matige away support en niet echt aansprekend affiche) spreken mij niet erg aan. Of zien jullie dit anders?

Alvast bedankt :)
Als je nog nooit bij Brentford geweest bent, is dat altijd een aanrader.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Robbie

Citaat van: Vaig op okt 09, 2017, 19:50:33
Als je nog nooit bij Brentford geweest bent, is dat altijd een aanrader.

Zeker weten!

Nort

Als je nog nooit op Stamford Bridge bent geweest, zou ik proberen om b.v. in het uitvak kaarten te regelen. Een onderschat stadion, dat na afloop van dit seizoen er niet meer hetzelfde uitziet.

watergatehopper

Citaat van: Nort op okt 09, 2017, 20:50:38
Als je nog nooit op Stamford Bridge bent geweest, zou ik proberen om b.v. in het uitvak kaarten te regelen. Een onderschat stadion, dat na afloop van dit seizoen er niet meer hetzelfde uitziet.

Zijn ze al begonnen met de werkzaamheden? 
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Nort

Citaat van: watergatehopper op okt 10, 2017, 08:52:30
Zijn ze al begonnen met de werkzaamheden?
Volgens mij pas na afloop van het seizoen. Volgens de plannen zullen ze drie jaar op Wembley spelen, dus dan hebben ze ook wel de tijd om een nieuw stadion te bouwen.

ALenstra

Gelukkig heb ik het echte Stamford Bridge nog meegemaakt met die staantribunes en de reusachtige scorebord op de away end!

Ruudjeee

Ik ga van 17 t/m 20 november een weekend naar Londen. Daar ga ik in ieder geval naar Fulham - Derby County. Echter speelt op zondag de 19e ook nog Watford tegen West Ham United. Deze wedstrijd wil ik ook graag bezoeken. Echter gaat deze wedstrijd niet in de general sale en de ticketoffice geeft 0 rekest. Ze zeggen dat het niet mogelijk is en alleen met een wedstrijdhistorie. Is er iemand die mij misschien aan 2 kaarten kan helpen voor de wedstrijd van Watford tegen West Ham?

Of is er een site die reële prijzen vragen en geen prijzen van 110 per kaartje...
Alvast bedankt!

Nort

Citaat van: Ruudjeee op okt 10, 2017, 12:59:16
Ik ga van 17 t/m 20 november een weekend naar Londen. Daar ga ik in ieder geval naar Fulham - Derby County. Echter speelt op zondag de 19e ook nog Watford tegen West Ham United. Deze wedstrijd wil ik ook graag bezoeken. Echter gaat deze wedstrijd niet in de general sale en de ticketoffice geeft 0 rekest. Ze zeggen dat het niet mogelijk is en alleen met een wedstrijdhistorie. Is er iemand die mij misschien aan 2 kaarten kan helpen voor de wedstrijd van Watford tegen West Ham?

Of is er een site die reële prijzen vragen en geen prijzen van 110 per kaartje...
Alvast bedankt!
Zolang de wedstrijd nog niet uitverkocht is kun je altijd de irritatie-tacktiek proberen. Net zo lang bellen en mailen, totdat ze je zo beu zijn en twee kaarten reserveren.

Teun98

Guyss, iemand die toevallig een bookinghistory heeft bij Manchester city..? Heb helaas naast de beschikbare kaarten gegrepen voor het uitvak van 22 november, City-Feyenoord.. Dus nu zou ik graag proberen om aan kaarten te komen voor het thuisvak aangezien de hele trip al was geregeld..

Gr Teun

spons

Citaat van: Teun98 op okt 11, 2017, 13:08:22
Guyss, iemand die toevallig een bookinghistory heeft bij Manchester city..? Heb helaas naast de beschikbare kaarten gegrepen voor het uitvak van 22 november, City-Feyenoord.. Dus nu zou ik graag proberen om aan kaarten te komen voor het thuisvak aangezien de hele trip al was geregeld..

Gr Teun

Ik zoek ook nog 6 kaarten voor een thuisvak :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bakkie

Een Engelsman via Twitter of Insta benaderen? Kans dat je via Nederland aan kaarten komt is heel klein denk ik.