Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

En ik denk dat ze geen Nederlanders in thuisvakken willen.

Sander11

Citaat van: Ruudjeee op okt 10, 2017, 12:59:16
Ik ga van 17 t/m 20 november een weekend naar Londen. Daar ga ik in ieder geval naar Fulham - Derby County. Echter speelt op zondag de 19e ook nog Watford tegen West Ham United. Deze wedstrijd wil ik ook graag bezoeken. Echter gaat deze wedstrijd niet in de general sale en de ticketoffice geeft 0 rekest. Ze zeggen dat het niet mogelijk is en alleen met een wedstrijdhistorie. Is er iemand die mij misschien aan 2 kaarten kan helpen voor de wedstrijd van Watford tegen West Ham?

Of is er een site die reële prijzen vragen en geen prijzen van 110 per kaartje...
Alvast bedankt!

Ik ben vorig jaar november geweest...watford vond ik leuk..PM mij maar misschien kan ik je helpen
HEYA DEN BOSCH!

Teun98

Citaat van: ALenstra op okt 11, 2017, 17:30:38
En ik denk dat ze geen Nederlanders in thuisvakken willen.

Politie in manchester vorig jaar had het over zeer relaxte awaysupport, dus hoop dat ze dat meenemen in de "strengheid" voor Nederlanders die aan kaarten proberen te komen.Via viagogo zou het misschien mogelijk zijn maar daar niet echt ervaring mee.

Bakkie

Citaat van: Teun98 op okt 12, 2017, 11:09:10
Politie in manchester vorig jaar had het over zeer relaxte awaysupport, dus hoop dat ze dat meenemen in de "strengheid" voor Nederlanders die aan kaarten proberen te komen.Via viagogo zou het misschien mogelijk zijn maar daar niet echt ervaring mee.

Als je op Viagogo naar City-Feyenoord gaat, blokkeert de site omdat je met een Nederlands IP adres kaarten probeert te kopen.

Nort

Citaat van: Bakkie op okt 12, 2017, 11:45:20
Als je op Viagogo naar City-Feyenoord gaat, blokkeert de site omdat je met een Nederlands IP adres kaarten probeert te kopen.
In 5min heb je een Engels IP adres gefixt.

Koning Kriel

Met een Nederlands account van voor 24 augustus kunnen gewoon kaarten besteld worden. Ik zou dus vooral zoeken naar mensen met een account bij Manchester City.

Bakkie

Citaat van: Nort op okt 12, 2017, 11:52:02
In 5min heb je een Engels IP adres gefixt.

Daar heb ik verder geen ervaring mee, maar als het zo makkelijk is dan zou ik dit zeker proberen voor diegene die kaarten willen kopen.

Terranova

Ik wil bij deze nogmaals mede forumgebruiker Freekos bedanken voor de hulp bij de kaarten! Top!

Freekos79

Citaat van: Terranova op okt 16, 2017, 16:37:16
Ik wil bij deze nogmaals mede forumgebruiker Freekos bedanken voor de hulp bij de kaarten! Top!
Graag gedaan en nogmaals proficiat!
Volgende wedstrijd: ?

Footballromantic

Het weekend van 2,3 en 4 februari wil ik een tripje naar Duitsland maken. Op vrijdag staat 1. FC Koln - BVB op het programma. Op zaterdag Gladbach - RB Leipzig.  Heeft iemand enig idee wat de kans is op kaarten (voor normale prijzen ;)) voor deze wedstrijden?
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Footballromantic op nov 22, 2017, 18:47:22
Het weekend van 2,3 en 4 februari wil ik een tripje naar Duitsland maken. Op vrijdag staat 1. FC Koln - BVB op het programma. Op zaterdag Gladbach - RB Leipzig.  Heeft iemand enig idee wat de kans is op kaarten (voor normale prijzen ;)) voor deze wedstrijden?
Voor 1.FC Köln-BVB ben je in de officiële ticketverkoop totaal kansloos. Wedstrijd is meestal binnen een paar dagen uitverkocht onder Mitglieder. Op de zwarte markt zul je belachelijke bedragen moeten neerleggen, aangezien Dortmund na Gladbach (of Düsseldorf als ze elkaar incidenteel treffen) dé wedstrijd van het jaar is voor Köln. Een andere optie is om een Mitglied te polsen om kaarten voor je te kopen. Ik kan je daar helaas niet bij helpen aangezien ik waarschijnlijk zelf al het max aantal kaarten koop voor de wedstrijd. Een andere optie is om vrijdag naar Fortuna Düsseldorf te gaan. Wedstrijd begint achterlijk vroeg dus weet niet of je dat op een werkdag haalt en Sandhausen is natuurlijk ook geen heel aantrekkelijk affiche. Gladbach -Leipzig moet wel lukken lijkt me, al zou ik zelf kiezen voor Schalke-Werder op zaterdag.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Footballromantic

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op nov 22, 2017, 19:05:32
Voor 1.FC Köln-BVB ben je in de officiële ticketverkoop totaal kansloos. Wedstrijd is meestal binnen een paar dagen uitverkocht onder Mitglieder. Op de zwarte markt zul je belachelijke bedragen moeten neerleggen, aangezien Dortmund na Gladbach (of Düsseldorf als ze elkaar incidenteel treffen) dé wedstrijd van het jaar is voor Köln. Een andere optie is om een Mitglied te polsen om kaarten voor je te kopen. Ik kan je daar helaas niet bij helpen aangezien ik waarschijnlijk zelf al het max aantal kaarten koop voor de wedstrijd. Een andere optie is om vrijdag naar Fortuna Düsseldorf te gaan. Wedstrijd begint achterlijk vroeg dus weet niet of je dat op een werkdag haalt en Sandhausen is natuurlijk ook geen heel aantrekkelijk affiche. Gladbach -Leipzig moet wel lukken lijkt me, al zou ik zelf kiezen voor Schalke-Werder op zaterdag.

Dan ga ik inderdaad op zoek naar een Mitglied.. Moet niet onmogelijk zijn... Dusseldorf vind ik inderdaad, mede doordat Sandhausen inderdaad de tegenstander is... 

Keulen --> Gladbach --> Venlo (tegen Feyenoord) is een mooi rondje!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

GiertjeNL

Ben aan het kijken voor kaartjes voor mijn tante voor Liverpool, na al bij Juventus te zijn geweest.
Iemand tips?

ALenstra

De website van Liverpool zelf? Of is dat kansloos?

Kölsche Bosschenaar

#2759
Volgende week wil ik de wedstrijd Fiorentina - Inter gaan bezoeken. Het wordt mijn eerste Italiaanse wedstrijd (beter laat dan nooit), dus heb geen ervaring met het kopen van tickets in Italië. Op de site zie ik dat Fiorentina werkt met Listicket. Ik kan echter nergens vinden of de tickets ergens klaar liggen of dat het gaat om print ticket. Weet iemand hoe dit zit? Ik heb op de site al een beetje getest en wanneer ik een plek heb geselecteerd en naar afrekenen ga, krijg ik een scherm waar gevraagd wordt om card number en PIN. Wat bedoelen ze hier mee?
FC Den Bosch
1.FC Köln