Werk in uitvoering

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 09:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Dan moeten ze maar doen wat ze in Düren ook gedaan hebben: de hele houtconstructie vervangen door een nieuwe volgens het oude ontwerp.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Verwijderd lid

Citaat van: hgrm op jul 25, 2012, 00:07:43
Dan moeten ze maar doen wat ze in Düren ook gedaan hebben: de hele houtconstructie vervangen door een nieuwe volgens het oude ontwerp.

Ben benieuwd of daar wel centjes voor aanwezig zijn in Apeldoorn.

Niels_Zitterd

Ik hoop van harte dat de houten tribune hersteld kan worden, het is de enige tribune die sportpark Berg & Bos het bezoeken waard maakt. De bericht geving die ik tot nog toe heb kunnen vinden doet echter het ergste vermoeden. De algemeen manager heeft het al over nieuwbouw...


Tevens gaat ook het Jan Louwers stadion aangepast worden.
'De club hoopt door te blijven groeien. Businessclub wordt uitgebouwd totdat de nieuwe eretribune er staat. De komende jaren zal steeds per keer een tribune worden vervangen. En komt er een supportersplein achter de goal aan de "schoolkant".'


stadiongebod

Citaat van: Niels_Zitterd op jul 25, 2012, 12:45:09
Ik hoop van harte dat de houten tribune hersteld kan worden, het is de enige tribune die sportpark Berg & Bos het bezoeken waard maakt. De bericht geving die ik tot nog toe heb kunnen vinden doet echter het ergste vermoeden. De algemeen manager heeft het al over nieuwbouw...

Die plannen liggen er inderdaad al een tijd. Zijn reactie op het eventuele verlies van die tribune doet wel vermoeden dat niet iedereen daar zo rouwig is om die boktor.

FC_Emmen

Ik las vandaag in de krant dat het zelfs bedreigend voor het voortbestaan van AGOVV kan zijn ofzo...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

AthleticHolanda

Moest vanmiddag in Groesbeek zijn en dus even bij Achilles gekeken, daar is nog niets veranderd.

Verwijderd lid

Citaat van: AthleticHolanda op aug 17, 2012, 18:59:41
Moest vanmiddag in Groesbeek zijn en dus even bij Achilles gekeken, daar is nog niets veranderd.

Nog iets meegekregen van een wielerwedstrijd ?

AthleticHolanda

Citaat van: Meester op aug 17, 2012, 21:32:33
Nog iets meegekregen van een wielerwedstrijd ?

Nee?

Naar verluidt zijn ze bij Achilles nog niet aan het bouwen omdat de aannemer failliet is gegaan. Deze maakt misschien een doorstart, daar wachten ze nu op.

ðe waan

HBS heeft een nieuwe tribune geopend en het bijzondere is dat het een dubbele tribune is. Hij staat namelijk tussen het hoofdveld van de voetbaltak en de hockeytak en aan weerszijden is er dus een tribune.

Uniek?

Verwijderd lid

dan was ik er vorig seizoen dus precies op tijd om de oude tribune nog te mogen aanschouwen ...

Joost

In Cardiff hebben zo toch ook zoiets?

AthleticHolanda

Citaat van: ðe waan op sep 17, 2012, 12:56:00
HBS heeft een nieuwe tribune geopend en het bijzondere is dat het een dubbele tribune is. Hij staat namelijk tussen het hoofdveld van de voetbaltak en de hockeytak en aan weerszijden is er dus een tribune.

Uniek?

In het Waalse Amay staat ook een tribune met twee kanten, ben ik met de trein geregeld langs gekomen.

hgrm

In Cardiff maakt de tribune van Arms Park deel uit van de constructie de noord(?)tribune van het Millenniumstadion.
In Headingly (Leeds) is de hoofdtribune van het rugbystadion aan de achterkant een crickettribune.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Terranova

Supporters van Dordrecht zijn bezig met acties voor een nieuw stadion. Aantal politieke partijen in Dordt staan achter het idee.

Ben er nog nooit geweest, maar het stadion staat hoog op mijn lijstje.....

cafebac

Ik vond Dordrecht weinig aan, beetje Excelsior maar dan 10 jaar ouder.
Waarom willen ze eigenlijk een nieuw stadion? Het ziet er niet uit maar een nieuwe bak zal er volgens mij niet veel anders uitzien. Wellicht kunnen ze het stadion van RBC kopen en met 1,5 vrachtwagen verplaatsen naar Dordt.