www.groundhopping.be

Gestart door georgesv, nov 12, 2008, 10:52:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

georgesv

URS Centre > ik weet alleen dat de voorzitter daar hogerop wil, en daarom al in LaLou gaat gaan spelen.
hij wil er extra volk trekken.
het eigen stadion is naar zijn mening te verouderd voor derde klasse.

HJanneman

Heb dit weekend sport/voetbalmagazine voor de eerste keer gekocht, en in hoeverre het op gaat voor tijdschriften: ik heb het van kaft tot kaft gelezen en het was leuk om foto's die ik hier op het forum tegenkom terug te zien in een voetbalmagazine, en het is leuk dat de kleine clubs ook wat aandacht(een foto+een korte tekst) krijgen in het blad.

georgesv

dan raad ik je zeker aan het woensdag te kopen: een special over limburg, met info over alle clubs (in de nationale reeksen)

Ici c est Paris

Citaat van: georgesv op dec 14, 2008, 23:15:42
dan raad ik je zeker aan het woensdag te kopen: een special over limburg, met info over alle clubs (in de nationale reeksen)

Georgesv (ik weet niet of je George of Georges heet:-), ben je werkzaam bij Voetbal Magazine?

HJanneman

Citaat van: georgesv op dec 14, 2008, 23:15:42
dan raad ik je zeker aan het woensdag te kopen: een special over limburg, met info over alle clubs (in de nationale reeksen)

Ik ben woensdag weer in Belgiƫ en heb dan weer een lange reis voor de boeg, dus dan gaat het zeker weer een leuke afleiding zijn.
Het zou leuk zijn als we het hier in Nederland ook in de grotere boekhandels kunnen krijgen, maar aan de andere kant, nu blijft het een 'vakantie-magazine', zoals TeeZee dat met de FourFourTwo heeft.

georgesv

Citaat van: Ici c est Paris op dec 15, 2008, 00:20:29
Georgesv (ik weet niet of je George of Georges heet:-), ben je werkzaam bij Voetbal Magazine?

ik heet niet georges, da's gewoon n nickname ;-)
en ik ben er werkzaam als freelancer, parttime.

RKSVW

heeft die nick iets te maken met the belfast boy?

KB

Het gefotografeerde stadion van Maasmechelen is niet het stadion van Verbroedering Maasmechelen maar het stadion van Patro, de andere club uit Maasmechelen.

Joost

Citaat van: KB op dec 15, 2008, 21:21:05
Het gefotografeerde stadion van Maasmechelen is niet het stadion van Verbroedering Maasmechelen maar het stadion van Patro, de andere club uit Maasmechelen.
Ehh jawel, ze spelen immers in hetzelfde stadion

georgesv

Citaat van: KB op dec 15, 2008, 21:21:05
Het gefotografeerde stadion van Maasmechelen is niet het stadion van Verbroedering Maasmechelen maar het stadion van Patro, de andere club uit Maasmechelen.
zoals joost al zei, ze spelen er allebei
foto's zijn van verbr maasmechelen - spouwen mopertingen 31 maart 2007

georgesv

Citaat van: RKSVW op dec 15, 2008, 18:55:24
heeft die nick iets te maken met the belfast boy?

nope :-)


georgesv


Pieros

Citaat van: georgesv op dec 16, 2008, 16:09:18
nieuw: terjoden-welle (oost-vlaanderen)
http://www.groundhopping.be


Er zitten weer prachtfoto's bij. In welke klasse spelen ze?

Joost

Citaat van: Pieros op dec 16, 2008, 16:25:20
Er zitten weer prachtfoto's bij. In welke klasse spelen ze?
1e Provinciaal Oost-Vlaanderen. Deze stond op de reservelijst van de Aalst-trip.