MaasWupperExpress

Gestart door AthleticHolanda, sep 22, 2008, 20:53:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

In navolging van Stadionhopper en Antwerphopper dan ook een topic voor MaasWupperExpress.

Adres --> www.freewebs.com/maaswupperexpress

Zet er foto's met een kort verslagje van mijn bezochte wedstrijden op, buiten de bezochte thuiswedstrijden van FC Utrecht en de lokale amateurclub.

Sinds kort ook het kopje 'clubs' aangemaakt waar ik clubs die me aanspreken er meer wil uitlichten, maar dat zal wel een lange termijn kwestie worden...

Laatste updates;
19/09 - FC Dordrecht - VVV-Venlo
20/09 - Noordwijk - Quick Boys

Zal verder in dit topic de toekomstige updates gaan posten.

Elke op- of aanmerking is overigens welkom.

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op sep 22, 2008, 20:53:20
Elke op- of aanmerking is overigens welkom.

Ben je al bezig met je rijbewijs?

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op sep 22, 2008, 22:06:22
Ben je al bezig met je rijbewijs?

Haha dat heb ik al lang, maar een auto (lees: genoeg geld daarvoor) is stap twee...


Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op sep 23, 2008, 12:10:05
Haha dat heb ik al lang, maar een auto (lees: genoeg geld daarvoor) is stap twee...

Als ik het zo lees op je site wordt je van dat ov ook niet erg vrolijk...

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op sep 29, 2008, 23:40:46
Als ik het zo lees op je site wordt je van dat ov ook niet erg vrolijk...

Mwoah ligt eraan, in Nederland heb ik de meeste stukken al te vaak gehad waardoor het tegenwoordig logischerwijs al snel verveeld. En de service laat nog wel eens te wensen over, zie hier bv.

In het buitenland verveel ik me daarentegen vrijwel nooit, soms is het zelfs puur genieten zoals bv. in de Ardennen, Ierland of Baskenland waar ik ook getreind heb...
Daarbij lig ik in het Ruhrgebiet vaak dubbel van de duizenden voetbalsupporters die met liters bier half bezopen de overige reizigers vaak onbedoeld irriteren...

Gelukkig heb ik door het OV nog nooit een wedstrijd gemist, maar eens zal de eerste keer zijn, al is die kans als je per auto gaat waarschijnlijk even groot.

Laten we het er maar op houden dat het z'n voordelen en nadelen heeft.

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op sep 30, 2008, 21:25:57
Mwoah ligt eraan, in Nederland heb ik de meeste stukken al te vaak gehad waardoor het tegenwoordig logischerwijs al snel verveeld. En de service laat nog wel eens te wensen over, zie hier bv.

In het buitenland verveel ik me daarentegen vrijwel nooit, soms is het zelfs puur genieten zoals bv. in de Ardennen, Ierland of Baskenland waar ik ook getreind heb...
Daarbij lig ik in het Ruhrgebiet vaak dubbel van de duizenden voetbalsupporters die met liters bier half bezopen de overige reizigers vaak onbedoeld irriteren...

Gelukkig heb ik door het OV nog nooit een wedstrijd gemist, maar eens zal de eerste keer zijn, al is die kans als je per auto gaat waarschijnlijk even groot.

Laten we het er maar op houden dat het z'n voordelen en nadelen heeft.

Haha, prachtige opsomming!

Heb zelf eigenlijk in het dagelijks nooit problemen met het OV, alleen toen ik mijn 1e x naar Standard ging was het even billenknijpen, zoals je hier kunt lezen. http://www.groundhoppersnet.nl/index.php?topic=240.0

AthleticHolanda

RBC Roosendaal - VVV-Venlo, laatste wedstrijd van Meppelink...

Op dit moment helaas ff weinig hoppen i.v.m. saaie wedstrijden en gebrek aan tijd.

AthleticHolanda

<spam>FC Remscheid - Rot-Weiss Essen</spam>

Polizei, polizei, polizei, etc.


Vaig

Mag ik zeggen dat ik dit een fantastische site vind! Kijk er al een tijdje op, en verheug me elke keer weer op een nieuw verslag van je. Of het nou naar Groesbeek of naar Worgl gaat, elke keer weet je er weer een prachtig verslag van te maken met leuke foto's

Ik verheug me al op de rest van je "Oostenrijk/Duitsland Tour".
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

AthleticHolanda

Citaat van: Vaig op okt 24, 2008, 23:11:13
Mag ik zeggen dat ik dit een fantastische site vind! Kijk er al een tijdje op, en verheug me elke keer weer op een nieuw verslag van je. Of het nou naar Groesbeek of naar Worgl gaat, elke keer weet je er weer een prachtig verslag van te maken met leuke foto's

Ik verheug me al op de rest van je "Oostenrijk/Duitsland Tour".

Dat mag natuurlijk altijd, dank je ;-).

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Inmiddels dus SV Wörgl - SV Matrei en FC Wacker Innsbruck - FC Magna Wiener Neustadt toegevoegd, hopelijk volgt de rest snel.

AthleticHolanda

Nu ook Augsburg - Sankt Pauli & FC Bayern - Fiorentina.

Ici c est Paris

Leuke verslagen! Al zal het mij een raadsel blijven wat jij en enkele anderen hier zo prachtig vinden aan dat soort ronde stadions met een sintelbaan.

Ici c est Paris

Komisch overigens dat ik op jou site bij foto's van Elinkwijk-FC Utrecht mijn oom en neef duidelijk in beeld zie.

Maroboduus

Inderdaad een erg leuke site. Je zoekt ook interessante potten uit moet ik zeggen. Heb met veel interesse de berichten van je trip langs Wörgl, Innsbruck, Augsburg en München gelezen en vroeg me af of je die trip alleen hebt gemaakt? Jammer trouwens dat ze die stadions in Oostenrijk daadwerkelijk weer verbouwen tot de staat waarin ze voor de EK verkeerden. Begrijp niet helemaal waarom de kosten in Salzburg en Innsbruck hoger waren geweest indien ze de stadions gewoon zo hadden gelaten. Leuk ook om te zien dat Wacker Innsbruck ook op het tweede niveau nog zoveel supporters trekt.

Ik snap alleen niet helemaal waar je sympathie voor FC St. Pauli vandaan komt. Het verbaasd me sowieso dat veel Nederlanders altijd maar weer dwepen met die ultra linkse club, maar goed...

En ik ben het ook niet helemaal eens met je mening over FC Bayern München. Laat ik voorop stellen dat ook ik die club niet mag, maar ik vind wel dat men bijvoorbeeld de jeugdopleiding niet meer verloochend dan vooral clubs als Schalke en Dortmund, maar ook bijvoorbeeld Hamburg. En ik moet ook zeggen dat geen enkele andere Duitse club zoveel respect voor tegenstanders en de historie van het Duitse voetbal toont. Hoewel de club overal waar het komt weggehoond wordt, staan ze altijd klaar om benefietwedstrijden te spelen. FC Bayern heeft in de afgelopen seizoenen telkens weer haar verantwoordelijkheid genomen en soms zelfs midden in de competitie tal van vriendschappelijke wedstrijden gespeeld n.a.v. een opening van een stadion (bijv. Borussia Mönchengladbach), een jublieum (bijv. SC Freiburg, 1. FC Saarbrücken), een club die in financiële nood verkeerd (bijv. SV Darmstadt 98), of vanwege andere calamiteiten (bijv. Elbeflut, wedstrijd tegen Dynamo Dresden).
Wat dat betreft snap ik niet dat de kritiek zich altijd alleen beperkt tot Bayern Müchen of soms Bayer Leverkusen, hoewel in mijn ogen met name clubs als Schalke, Dortmund, maar ook Köln vandaag de dag bijna alles verloochenen waar ze ooit voor stonden en in de afgelopen jaren het geld op een buitengewoon onverantwoorde manier met bakken buiten hebben gesmeten.

Eigenlijk was ik alleen zinnens je met je site te complementeren en ineens is er een heel pro-Bayern relaas op het beeldscherm verschenen:-))