Week 16: maandag 13 april tot en met zondag 19 april

Gestart door Cyclebob, mrt 23, 2015, 14:10:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GH-Experiences

16-04-2015 Club Brugge – FC Dnipro Dnipropetrovsk
18-04-2015 VV Katwijk -FC Rijnvogels
19-04-2015 Feyenoord – Go Ahead Eagles

ALenstra

Op 18 en 19 april naar het 1B-WK ijshockey in Eindhoven.

syntric

- 18/4: FC Merchtem 2000 - KHOS Bierbeek
- 19/4: R. Cappellen FC - RUW Ciney
Groundhopper for life :-)

Voetbalhopper

18-04-2015  Arminia Bielefeld - Preußen Münster

Rick


Ici c est Paris

14-4 Oranje Wit - Rijsoord
17-4 RKC Waalwijk - FC Eindhoven
18-4 Achilles Veen - FC Breukelen
19-4 Feyenoord - Go Ahead Eagles en FC Utrecht - FC Twente

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

maikelll043

Citaat van: maikelll043 op apr 13, 2015, 12:32:18
17/04  Alemannia Aachen - Borussia Monchengladbach II

18/04  vv Scharn A1 - MVV Maastricht A1 (kampioen na de 3-5 winst)
19/04  EVV Echt - OJC Rosmalen


geraldando

Favoriete ground: Bosuilstadion

Danny

Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

Mitchellr98

Ik ben naar RWE afgereist! Mijn eerste keer groundhoppen.
Het plan lag er al ff om met een maat van me een paar wedstrijden in het jaar mee te pikken in het buitenland.
Dit jaar was alleen vorig weekend nog een mogelijkheid voor ons ivm examens en voorbereiding op examens.
Rot Weiss Essen speelden tegen Sportfreunde Siegen (vele  zullen wel denken: waarom zoek je geen spannendere pot op?). Nou we zijn afhankelijk van het ov.. Dit jaar nog. En met ov naar Aachen is drama. Ook waren er geen gemakkelijke opties in Belgie, dus: Rot weiss essen. Veel over gelezen maar was benieuwd wat ik ging mee makan tegen een laagvlieger als Siegen.
In het stadion mattige sfeer maar erom heen top! 200 man in de enigiste bij het stadion en overal in Essen mensen met RWE sjaals en shirts. Erg genoten, na 5 halve liters bier en goede Duitse braadworsten gaat dat sowieso al wat makkelijker! Rwe won uiteindelijk met 2-1, wedstrijd was wel te doen maar je ziet gelijk dat je naar de 4de divisie kijkt als de keeper in 1 wedstrijd 10 ballen over de zijlijn schiet zonder enige druk.
Het groundhoppen gaan we zeker doorzetten en we maken al plannen voor begin volgend seizoen! (Alle tips zijn welkom, graag binnen 250km vanuit Utrecht)

Saltacampos

Citaat van: Mitchellr98 op apr 20, 2015, 01:21:49
Ik ben naar RWE afgereist! Mijn eerste keer groundhoppen.
Het plan lag er al ff om met een maat van me een paar wedstrijden in het jaar mee te pikken in het buitenland.
Dit jaar was alleen vorig weekend nog een mogelijkheid voor ons ivm examens en voorbereiding op examens.
Rot Weiss Essen speelden tegen Sportfreunde Siegen (vele  zullen wel denken: waarom zoek je geen spannendere pot op?). Nou we zijn afhankelijk van het ov.. Dit jaar nog. En met ov naar Aachen is drama. Ook waren er geen gemakkelijke opties in Belgie, dus: Rot weiss essen. Veel over gelezen maar was benieuwd wat ik ging mee makan tegen een laagvlieger als Siegen.
In het stadion mattige sfeer maar erom heen top! 200 man in de enigiste bij het stadion en overal in Essen mensen met RWE sjaals en shirts. Erg genoten, na 5 halve liters bier en goede Duitse braadworsten gaat dat sowieso al wat makkelijker! Rwe won uiteindelijk met 2-1, wedstrijd was wel te doen maar je ziet gelijk dat je naar de 4de divisie kijkt als de keeper in 1 wedstrijd 10 ballen over de zijlijn schiet zonder enige druk.
Het groundhoppen gaan we zeker doorzetten en we maken al plannen voor begin volgend seizoen! (Alle tips zijn welkom, graag binnen 250km vanuit Utrecht)
Leuk om je enthousiasme te lezen, zo begint het bij iedereen. Veel plezier nog in de toekomst !
Over land and sea

Jehoentelaar

Vanuit Utrecht kun je binnen die marge een heleboel doen. :-)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar