Hoofdmenu

Frankrijk

Gestart door Tom Bodde, apr 13, 2008, 12:18:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hoevenen lion

Citaat van: Hugo op dec 27, 2008, 09:37:02
Weet iemand hoe het hier mee staat? Iets zegt mij dat er nog niet begonnen is met de bouw.
Wel even moeten zoeken maar ze zijn aan het bouwen. Maar volgens de franse wikepedia gaat het pas open in 2010.

Hier enkele foto's van de bouw: http://www.va-fc.com/fr/nungesser2/phototheque/

Nu komt valenciennes wel heel hoog op mijn verlanglijstje.

Denniz1974

Als ik die foto's zo zie, dan ben ik blij dat ik er op 03-02-2007 al ben geweest tegen RC Lens (1-3) en na afloop het shirt van Patrick Paauwe heb gekregen.

Hugo

Citaat van: hoevenen lion op dec 27, 2008, 11:33:01
Wel even moeten zoeken maar ze zijn aan het bouwen. Maar volgens de franse wikepedia gaat het pas open in 2010.

Hier enkele foto's van de bouw: http://www.va-fc.com/fr/nungesser2/phototheque/

Nu komt valenciennes wel heel hoog op mijn verlanglijstje.



En vlak achter het huidige stadion.

Stadionhopper

Citaat van: Breda op feb 01, 2009, 23:16:15
Iemand enige ervaring met ticketing bij Valenciennes en Lille? Kun je er voor een competitiewedstrijd zo heenrijden en een kaartje kopen aan de kassa, of is het gezien de toeschouwersaantallen echt nodig om te reserveren?

Merk trouwens dat de site van Valenciennes momenteel niet beschikbaar is.

Geen enkel probleem om aan kaartjes te komen bij deze 2 clubs. Valenciennes ben ik vorig jaar heengeweest tegen St. Etienne en kon gewoon kaartjes aan de kassa kopen. Lille is al 2 a 3 jaar geleden tegen Sochaux ook daar was het geen probleem om een kaartje aan de kassa te kopen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Houseman

Citaat van: Breda op feb 01, 2009, 23:16:15
Iemand enige ervaring met ticketing bij Valenciennes en Lille? Kun je er voor een competitiewedstrijd zo heenrijden en een kaartje kopen aan de kassa, of is het gezien de toeschouwersaantallen echt nodig om te reserveren?

Merk trouwens dat de site van Valenciennes momenteel niet beschikbaar is.

Ik heb begin van dit seizoen gewoon via de website van Valenciennes kaarten besteld en thuis uitgeprint. Ideaal als je zeker wil zijn van kaarten. Ook bij mij was het niet helemaal uitverkocht maar toch goed gevuld. Lille ben ik nog niet geweest.

Hier een verslagje: http://www.groundhoppersnet.nl/index.php?topic=412.0

georgesv

Citaat van: Breda op feb 01, 2009, 23:16:15
Iemand enige ervaring met ticketing bij Valenciennes en Lille? Kun je er voor een competitiewedstrijd zo heenrijden en een kaartje kopen aan de kassa, of is het gezien de toeschouwersaantallen echt nodig om te reserveren?

Merk trouwens dat de site van Valenciennes momenteel niet beschikbaar is.

lille al versch keren geweest en telkens bestelde ik tickets op hun site
erg makkelijk
betalen met visa, en tickets liggen klaar in kassa aan het stadion

Hugo

Citaat van: Dennis1981 op feb 01, 2009, 23:23:42
Geen enkel probleem om aan kaartjes te komen bij deze 2 clubs. Valenciennes ben ik vorig jaar heengeweest tegen St. Etienne en kon gewoon kaartjes aan de kassa kopen. Lille is al 2 a 3 jaar geleden tegen Sochaux ook daar was het geen probleem om een kaartje aan de kassa te kopen.

Ik moet wel opmerken dat het tegen clubs als Marseille, PSG of Lyon wel uitverkocht zou kunnen raken. Tegen de "kleine" clubs mag het inderdaad geen probleem zijn.

Keveca

Zaterdag naar Boulogne - Bordeaux lijkt me gaaf, Zondag derby du Nord RC Lens tegen Lille, verwacht er veel van!

RoelG

Heb tot nu toe RC Lens en Valenciennes bezocht. De eerste zeer de moeite waard qua stadion en sfeer, de tweede leuk om een keer heen te gaan maar niet veel meer dan dat.

Ben van plan om dit seizoen nog een keer naar Metz te gaan. Iemand daar al eens geweest? Ervaringen en tips zijn welkom!

Stadionhopper

Citaat van: RoelG op okt 19, 2009, 19:39:39
Ben van plan om dit seizoen nog een keer naar Metz te gaan. Iemand daar al eens geweest? Ervaringen en tips zijn welkom!

Leuk stadion, makkelijk te bereiken. Voor een indruk kun je een kijkje nemen op mijn site op onderstaande link:

FC Metz - Le Mans UC 72 4-3
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

RoelG

Thanks. Al had ik die al een keer gezien ;)

RoelG

FC Metz - Strasbourg. 30 oktober 2009, Stade Saint Symphorien (26.400)


Korte zijde aan de rivier. Hierop nam ik plaats deze avond.


Op deze tribune bleef de tweede ring dicht, hier zaten alleen de uitsupporters. Helaas kon ik ze een verdieping lager niet horen.


De imposante tribune met 3 ringen aan de overzijde, voor de wedstrijd.


En in de rust.


Lange zijde.


En de andere kant.





RoelG

#57
Foto's van een eerdere trip: RC Lens - Nancy, 15 september 2007, Stade Félix Bolleart (41.200)








AthleticHolanda

Leuke foto's Roel! Het zijn twee clubs/stadions die me ook erg interesseren! Vooral die tribune van Metz is imposant!

wekke

OSC Lille-Girondins de Bordeaux 2-0 (08/11/2009)