Hoofdmenu

Frankrijk

Gestart door Tom Bodde, apr 13, 2008, 12:18:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: Koploper07 op aug 06, 2013, 23:38:30
Aangezien ik morgen op vakantie ga in de buurt van Montpellier, zou het me leuk lijken om de wedstrijd Montpellier - PSG te bezoeken.
Iemand een idee of deze wedstrijd uitverkocht zal raken en of kaartjes aan het stadion te koop zullen zijn?
Het is Frankrijk dus altijd een bloeiende zwarte markt, ik zou gewoon gaan. Misschien kan Spons dit nog even bevestigen ;-)

spons

Citaat van: Hugo op aug 11, 2013, 10:04:27
Het is Frankrijk dus altijd een bloeiende zwarte markt, ik zou gewoon gaan. Misschien kan Spons dit nog even bevestigen ;-)

Ben niet zo bekend in Frankrijk maar heb er een keer een kaartje op de zwarte markt gekocht voor Metz - Marseille, normale prijs 15 euro zwarte markt prijs 20.

Was toen in ieder geval genoeg aanbod
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HRM1880

Ben vorig jaar naar Arras-PSG geweest in de beker en daar was ook genoeg activiteit op de zwarte markt.

Verwijderd lid

Als ik het goed begrijp zijn er forse problemen bij Le Mans.
Met behulp van een vertaalsite heb ik de indruk dat de club failliet is verklaard.

Wellicht dat iemand die de Franse taal beter beheerst hier wat duidelijkheid over kan geven.

http://www.lemansfc.fr/

Joost

Citaat van: Meester op aug 28, 2013, 22:52:32
Als ik het goed begrijp zijn er forse problemen bij Le Mans.
Met behulp van een vertaalsite heb ik de indruk dat de club failliet is verklaard.

Wellicht dat iemand die de Franse taal beter beheerst hier wat duidelijkheid over kan geven.

http://www.lemansfc.fr/

Nog niet failliet, ze zijn onder curatele geplaatst maar spelen het seizoen zeker uit.

Verwijderd lid

Citaat van: Joost op aug 28, 2013, 23:02:34
Nog niet failliet, ze zijn onder curatele geplaatst maar spelen het seizoen zeker uit.

Dank je !

geraldando

Lille zat ik aan te denken om in het voorjaar te doen. Qua openbaar vervoer goed te doen. Iemand enig idee of de topwedstrijden bij hen uitverkopen? Denk aan ploegen als Marseille of PSG. Krijg daar namelijk niet echt hoogte van op hun site.
Favoriete ground: Bosuilstadion

Ici c est Paris

Openbaar vervoer goed te doen? Reken maar wel op een overnachting. Kaarten voor Marseille en PSG zijn wel goed te doen, maar zijn wel behoorlijk aan de prijs en snel weg

ALenstra

OV naar Lille? Hangt ervan af wat je bedoelt. En waar je woont. In ieder geval gaan er vanuit Lille veel treinen naar Belgie. De beste verbinding vanuit Vlaanderen is de IC Antwerpen-Lille die bijna elk uur gaat. Er zijn ook voordelige weekendretoers verkrijgbaar vanaf Belgische stations naar Lille. Het stadion ligt in de voorstad Villeneuve d'Asq en is per metro bereikbaar vanuit het centrum van Lille. Hotels zijn er zat in Lille. Bij mijn bezoek aan Lille-Reims in mei sliep ik in het B&B hotel naast het stadion.

Saltacampos

Citaat van: ALenstra op jan 04, 2014, 09:17:36
OV naar Lille? Hangt ervan af wat je bedoelt. En waar je woont. In ieder geval gaan er vanuit Lille veel treinen naar Belgie. De beste verbinding vanuit Vlaanderen is de IC Antwerpen-Lille die bijna elk uur gaat. Er zijn ook voordelige weekendretoers verkrijgbaar vanaf Belgische stations naar Lille. Het stadion ligt in de voorstad Villeneuve d'Asq en is per metro bereikbaar vanuit het centrum van Lille. Hotels zijn er zat in Lille. Bij mijn bezoek aan Lille-Reims in mei sliep ik in het B&B hotel naast het stadion.
Let op, want op zondag is dat maar om de twee uur. Stadion is vanuit station Lille-Flandres waar je aankomt iinderdaad vlot bereikbaar met de metro.
Over land and sea

geraldando

Die overnachting had ik er al bij gerekend, had het meer over de manier om er te komen. Dat zie ik niet als een probleem. Gewoon rekening houden met de keuze die ik maak voor een wedstrijd.
Favoriete ground: Bosuilstadion

Freekos79

Weet iemand wanneer de exacte speeldata voor de komende wedstrijden in ligue 2 bekend worden gemaakt? Zelfs het weekend van 17 januari is nog open. Het gaat mij om 28 feb-2 maart.
Volgende wedstrijd: ?

AthleticHolanda

Misschien heeft het iets te maken met de loting voor de Coupe de France, al spelen die vanaf nu wel doordeweeks. De loting voor de volgende ronde is vanavond.

Freekos79

Citaat van: AthleticHolanda op jan 06, 2014, 13:50:42
Misschien heeft het iets te maken met de loting voor de Coupe de France, al spelen die vanaf nu wel doordeweeks. De loting voor de volgende ronde is vanavond.

Dat zou inderdaad kunnen, niet bij nagedacht. Het wordt iig wel tijd, plannen is lastig zo.
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Exacte tijden in Ligue 1 en Ligue 2 worden pas ongeveer 2 weken van te voren bekend gemaakt. Inderdaad heel lastig plannen. Zeker als je met de thalys naar Paris St. Germain wil.