www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

De samenvoeging van Sittard en Geleen is geboren uit pure noodzaak om van een failliete gemeente en een redelijk gezonde gemeente, een half gezonde gemeente te maken.
Waar beide binnensteden nu onder te lijden hebben zijn de kleinere politieke partijen van de omliggende dorpen die ook bij de gemeente gevoegd zijn. In die kleine dorpen is het opkomstpercentage bij verkiezingen vele malen hoger. Hierdoor hebben de dorpse partijen veel (misschien wel teveel) invloed op het overall beleid. De kernen van Born, Obbicht, Grevenbicht, Limbricht floreren op dit moment . Ondertussen ligt vooral het centrum van Geleen er als een spookstad bij.

Niet dat het met groundhoppen veel te maken heeft, maar dat even terzijde :-)

Niels_Zitterd

Een verslag van de trip naar Zwarte Leeuw staat online.


Derkayzer

Mooie foto's, die worden vast niet met een iPhone gemaakt? ;)

Niels_Zitterd

CiteerMooie foto's, die worden vast niet met een iPhone gemaakt? ;)
Haha, dat klopt.
Zonder al te technisch te worden, ik gebruik twee spiegelreflex camera's een Full Frame en een Crop camera.
Daarnaast neem ik drie lenzen mee. Twee lichtsterke, een 50mm 1.4 en 70-200mm 2.8 lens. Daarnaast heb ik een 24-105mm lens in mijn tas zitten.
Hoeft natuurlijk geen uitleg dat het niet overal mee naar binnen mag ;-) 

Niels_Zitterd

Het verslag van SV Zulte Waregem - KVC Westerlo staat online.


Niels_Zitterd

Het verslag van FCO Beerschot Wilrijk - Sporting Hasselt staat online.


Niels_Zitterd

Verslag van Go Ahead Eagles - Fortuna Sittard en de vernieuwde Adelaarshorst staat online.


Saltacampos

Citaat van: Niels_Zitterd op dec 21, 2015, 21:04:55
Verslag van Go Ahead Eagles - Fortuna Sittard en de vernieuwde Adelaarshorst staat online.


Mooie foto ! Wat een leuke tribune. De Adelaarshorst moet ik toch ook eens doen, zal dan wel eens op een zondag moeten zijn (of na de wedstrijd blijven slapen in Deventer of zo).
Over land and sea

Niels_Zitterd

Thanks, ik vind de verbouwing daar tot nu toe prima geslaagd. Indien ze dit doortrekken met de andere twee tribunes wordt het een nog imposanter stadion.

Niels_Zitterd

Kort verslag van het oefenduel Fortuna Düsseldorf – Preussen Münster in het Paul Janes Stadion staat online.


mike_t

Mooie foto's Niels.
Wilde een reactie op je site plaatsen, maar krijg een foutmelding (safari op mac)
ERROR: That reCAPTCHA response was incorrect.

Ik persoonlijk vind het stadion wel wat hebben als ik de foto's zo bekijk. Bij mij komt juist zoiets op dat ik er graag eens heen wil gaan door jouw foto's.
Misschien is het feit dat het weer niet best was en het een oefenwedstrijd betrof van negatieve invloed geweest op je algemene beleving?!

Sebastiaan_W

Ik heb er een keer in het uitvak mogen vertoeven. Ik vond het stadion ook niet veel, maar heb er wel een topmiddag gehad.

Niels_Zitterd

CiteerGeplaatst door: mike_t
« Gepost op: Gisteren om 22:06:47 »

Mooie foto's Niels.
Wilde een reactie op je site plaatsen, maar krijg een foutmelding (safari op mac)
ERROR: That reCAPTCHA response was incorrect.

Ik persoonlijk vind het stadion wel wat hebben als ik de foto's zo bekijk. Bij mij komt juist zoiets op dat ik er graag eens heen wil gaan door jouw foto's.
Misschien is het feit dat het weer niet best was en het een oefenwedstrijd betrof van negatieve invloed geweest op je algemene beleving?!

Ik zal eens kijken waarom de site het niet doet via safari. Ik gebruik het zelf niet omdat ik geen mac gebruik.

Het slechte weer heeft zeker meegespeeld in de mindere beleving. Al viel het me toch ook wel tegen hoeveel supporters eropaf waren gekomen.
Toch blijkt maar weer hoe subjectief het is hoe een stadion overkomt. Het kom mij echter niet bekoren, maar laat dat je niet tegenhouden om zelf ernaartoe te gaan om een oordeel te vellen ;-)

Citeer
Geplaatst door: Sebastiaan_W
« Gepost op: Vandaag om 14:57:44 »

Ik heb er een keer in het uitvak mogen vertoeven. Ik vond het stadion ook niet veel, maar heb er wel een topmiddag gehad.

Sowieso is de ervaring vanuit een gastenvak in mijn ogen meestal intenser, dan vanaf de thuistribunes.

Niels_Zitterd

Verslag van 'de Klassieker' staat online.


Langemannetje

Mocht je nog eens naar Amsterdam gaan, zet je auto dan neer in de parkeergarage van het Endemol gebouw. Ook 12 euro maar je bent er wel veel sneller weg dan van P2!
70 grounds in 12 verschillende landen