www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Langemannetje op feb 08, 2016, 22:24:33
Mocht je nog eens naar Amsterdam gaan, zet je auto dan neer in de parkeergarage van het Endemol gebouw. Ook 12 euro maar je bent er wel veel sneller weg dan van P2!

Dat lijkt me sterk, ik lees in zijn verslag dat hij het stadion en het publiek helemaal niets vond.

Waren de meer dan tienduizend "supporters" die zich normaal als stoeltje verkleden afgelopen weekend overigens allemaal naar het carnaval ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Langemannetje

In datzelfde verslag geeft hij aan dat het een revisit is, het kan je dus sterk lijken maar mijn opmerking snijdt wel degelijk hout.

Of er supporters met carnaval waren, zou je hen moeten vragen. Ik geniet nog maar even na van die geweldige goal van Bazoer. Fijne avond!
70 grounds in 12 verschillende landen

spons

Citaat van: Langemannetje op feb 08, 2016, 23:54:56
Ik geniet nog maar even na van die geweldige goal van Bazoer. Fijne avond!

En ik van de prachtige actie van Riedewald :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Langemannetje

Citaat van: spons op feb 09, 2016, 00:04:06
En ik van de prachtige actie van Riedewald :-)
Zag er knap ongelukkig uit inderdaad. Geluk bij een ongeluk want ik heb meer vertrouwen in vd Hoorn :-)
70 grounds in 12 verschillende landen

mike_t

Citaat van: spons op feb 09, 2016, 00:04:06
En ik van de prachtige actie van Riedewald :-)

niet die van Vermeer? Excuses.....

Niels_Zitterd

CiteerCitaat van: Langemannetje op Gisteren om 22:24:33
Mocht je nog eens naar Amsterdam gaan, zet je auto dan neer in de parkeergarage van het Endemol gebouw. Ook 12 euro maar je bent er wel veel sneller weg dan van P2!

Sowieso bedankt voor de tip!
Of ik wel of niet nog een keer naar de ArenA ga, staat verder los van zo volledig mogelijk zijn op de website ;-)

Niels_Zitterd

Het probleem met berichten plaatsen zou opgelost moeten zijn.

Niels_Zitterd

Tevens een verslag van NAC Breda - Fortuna Sittard online gezet.


Nort

Mooie foto´s weer! De shirtjes van Fortuna zien er trouwens niet uit, maar dat terzijde.

Niels_Zitterd

Thanks!

Wat betreft de shirts heb ik er eigenlijk maar één probleem mee. Het blauw-wit had groen-wit moeten zijn. Verder hebben we vele lelijkere shirts gehad in Sittard :-)

Niels_Zitterd

Farewell Boleyn Ground, verslag van een van de laatste wedstrijden van West Ham United voor de verhuizing naar het Olympisch Stadion staat online.


Jeje

Mooie foto's, toch wel heel jammer dat Boleyn Ground gesloopt gaat worden, ik kom in Juli nog in Londen, hoop dat het stadion er dan nog staat en ik er toch even kan kijken.

Niels_Zitterd

Als je de kans krijgt zeker even binnen wippen. Ik vind het niet eens een heel spectaculair stadion. Echter is het olympisch stadion helemaal mijn ding niet. Dus een achteruitgang qua stadion.  Al denkt niet iedereen daar zo over.  Schijnen al ontzettend veel season tickets te worden verkocht.

Joost

Citaat van: Niels_Zitterd op mrt 01, 2016, 09:20:36
Als je de kans krijgt zeker even binnen wippen. Ik vind het niet eens een heel spectaculair stadion. Echter is het olympisch stadion helemaal mijn ding niet. Dus een achteruitgang qua stadion.  Al denkt niet iedereen daar zo over.  Schijnen al ontzettend veel season tickets te worden verkocht.
West Ham heeft daar heel veel meer plaats dus de prijzen gaan fors omlaag. Op Upton Park waren er 4 prijsranges, in het Olympisch Stadion komt er een goedkopere 5e bij. Daarnaast gaan de prijzen van categorie 3 en 4 een kwart in prijs omlaag. Kinderen onder de 16 kunnen een seizoenkaart kopen voor 99 pond ongeacht de plek van de ouders en kids van 16 tot 21 betalen ook nog maar de helft van een volwassenkaart.

2 volwassenen en 2 kids onder de 16 betalen samen maar 776 pond voor categorie 5, 1196 voor categorie 4 en 1396 voor categorie 3.



Niels_Zitterd

Dat is zeker naar Engelse maatstaven een redelijke prijs.  Dat verklaart de belangstelling wel.