www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Penders

Moet zeggen dat ik regelmatig op de site zit. Mooie foto's en bij de ''scorecard'' staat vaak handige informatie, complimenten!

Niels_Zitterd

Citeer
Geplaatst door: Penders
Moet zeggen dat ik regelmatig op de site zit. Mooie foto's en bij de ''scorecard'' staat vaak handige informatie, complimenten!

Hartelijk dank!

Niels_Zitterd

Het verslag van de Bekerfinale staat online.


spons

Citaat van: Niels_Zitterd op apr 25, 2016, 20:15:25
Het verslag van de Bekerfinale staat online.



Result :  3-0 ?? Volgens mij heb ik een andere wedstrijd gezien :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Niels_Zitterd

Oeps haha. Ik heb het gecorrigeerd.

Nort



Niels_Zitterd

Na lange tijd is er weer eens een update. Ditmaal van de KNVB Beker wedstrijd tussen SV Spakenburg en Fortuna Sittard.


Niels_Zitterd

Verslag van Wycombe Wanderers - Morecambe FC staan online!

jona93

aanrader voor terug te gaan? Was er paar seizoen geleden ook al eens geweest in oefenwedstrijd tegen Chelsea zaten toen ook op de zelfde tribune enig nadeel dat we vonden was dat er geen pubs in de buurt waren werd uiteraard ruimschoots goedgemaakt door een uitnodiging in het clubhuis onder de tribune waar we een drankje aangeboden kregen van de club.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Niels_Zitterd

Ik zou het geen straf vinden om er nog eens terug te gaan. Wij hebben ons ook goed vermaakt in de supportersclub onder het stadion. Uiteraard zullen er interessantere duels zijn dan deze. Dat kan uiteraard je voorkeur genieten.