Verlaten stadions in België

Gestart door rwdm, apr 08, 2013, 15:24:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joost

Als je toch die route rijdt dan zou je via Puurs kunnen gaan al speelt daar wel weer een club.
En Wilrijk zou ook nog kunnen.

Brussels Groundhopper

Geen lost grounds in dat streek als mij goed herinner.
Berchem stadion is er nog enkel maar het hoofdtribune.
Rupel Boom is bijna altijd dicht.
Niet zo ver van Lokeren heb jij een van de beste oude stadion van België : Dendermonde (geen lost ground)

headout

Citaat van: Brussels Groundhopper op dec 27, 2018, 08:02:50
Geen lost grounds in dat streek als mij goed herinner.
Berchem stadion is er nog enkel maar het hoofdtribune.
Rupel Boom is bijna altijd dicht.
Niet zo ver van Lokeren heb jij een van de beste oude stadion van België : Dendermonde (geen lost ground)
Thx, Berchem wilde ik langs voor een update van de werken. Dendermonde en Wilrijk neem ik mee.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

ksclgiov282

Het stadion van wijlen SK Sint-Niklaas, Puyenbeke, is er ook nog maar niet echt speciaal vind ik. En ook niet echt een lost ground, ik denk dat er nog jeugd van Waasland Beveren speelt.

Brussels Groundhopper

DIt seizoen speelt er niemand niet meer in de Puyenbeke stadion spijtig genoeg, ook niet de jeugd van W-B

syntric

Citaat van: Brussels Groundhopper op dec 27, 2018, 11:44:27
DIt seizoen speelt er niemand niet meer in de Puyenbeke stadion spijtig genoeg, ook niet de jeugd van W-B

Volgens KBVB website zou er nog 1 ploeg op het eerste terrein spelen van Puyenbeke: de 'GV3B' van Waasland-Beveren. Ze houden daar wel van afkortingen, zodat het soms moeilijk te bepalen is welk team dat juist is, maar ik vermoed een Gehandicapten Voetbalteam?
Groundhopper for life :-)

ksclgiov282

Citaat van: syntric op dec 27, 2018, 13:08:59
Volgens KBVB website zou er nog 1 ploeg op het eerste terrein spelen van Puyenbeke: de 'GV3B' van Waasland-Beveren. Ze houden daar wel van afkortingen, zodat het soms moeilijk te bepalen is welk team dat juist is, maar ik vermoed een Gehandicapten Voetbalteam?

Daar heb ik werkelijk geen flauw idee van. Maar in België maakt men het nu eenmaal onnodig ingewikkeld nietwaar.

syntric

Citaat van: ksclgiov282 op dec 27, 2018, 14:11:51
Daar heb ik werkelijk geen flauw idee van. Maar in België maakt men het nu eenmaal onnodig ingewikkeld nietwaar.

Hm pasop, voor de rest niets dan lof voor de KBVB website, vind hem duidelijk, accuraat en compleet, echt gebruiksvriendelijk. Dat gevoel heb ik bv. niet bij die van de KNVB of FA, gewoon even snel een locale club zoeken is daar soms al een hele opgave.
Groundhopper for life :-)

Joost

Wellicht moet je voor het Nederlandse voetbal dan eens kijken op voetbal.nl. De KNVB heeft de organisatie en de competities op aparte websites staan.

headout

Ai, Berchem ziet er slecht uit:


Overige foto's zijn hier te vinden. Voor de afgekeurde eretribune is een tijdelijke tribune geplaatst.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

ksclgiov282

Citaat van: syntric op dec 27, 2018, 18:20:43
Hm pasop, voor de rest niets dan lof voor de KBVB website, vind hem duidelijk, accuraat en compleet, echt gebruiksvriendelijk. Dat gevoel heb ik bv. niet bij die van de KNVB of FA, gewoon even snel een locale club zoeken is daar soms al een hele opgave.

Bedoelde hiermee de ingewikkelde competitie en playoff formules. Maar ook de Belgian football app is ook top. Als het goed is mag het ook gezegd worden.