Speelschema's 2016/ 2017

Gestart door watergatehopper, jun 07, 2016, 20:49:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogo_breda


ALenstra

Fulham-Newcastle Utd op vrijdag en QPR-Leeds Utd op zondag. Ideaal dat ik dat weekend in Londen zit! Nu maar op kaartenjacht.

Nort

Citaat van: ALenstra op jun 22, 2016, 16:38:42
Fulham-Newcastle Utd op vrijdag en QPR-Leeds Utd op zondag. Ideaal dat ik dat weekend in Londen zit! Nu maar op kaartenjacht.
Tip: Maak alvast een account aan bij QPR. Voor risico wedstrijden kunnen accounts (aangemaakt voor een bepaalde datum) gewoon kaarten in de vrije verkoop kopen zónder booking history. Voor Fulham is het geen probleem om aan kaartjes te kopen.

rogo_breda

Citaat van: ALenstra op jun 22, 2016, 16:38:42
Fulham-Newcastle Utd op vrijdag en QPR-Leeds Utd op zondag. Ideaal dat ik dat weekend in Londen zit! Nu maar op kaartenjacht.
Nou inderdaad! Ik zit er een week later, wat minder keuze qua wedstrijden helaas. En nog geen tv verschuivingen bekendgemaakt.

Wesley10__

Citaat van: ALenstra op jun 22, 2016, 16:38:42
Fulham-Newcastle Utd op vrijdag en QPR-Leeds Utd op zondag. Ideaal dat ik dat weekend in Londen zit! Nu maar op kaartenjacht.

Ik zit er misschien ook. Moet nog even kijken of er zaterdags ook wat leuks te doen is.

Bakkie

Citaat van: ALenstra op jun 22, 2016, 16:38:42
Fulham-Newcastle Utd op vrijdag en QPR-Leeds Utd op zondag. Ideaal dat ik dat weekend in Londen zit! Nu maar op kaartenjacht.

Ik heb wel een booking history van QPR, mocht je daar gebruikt van willen maken hoor ik het wel.

Levi8

Het speelschema van de Russische Premier league is inmiddels ook bekend.

Nik

Vorig seizoen bij QPR-Leeds geweest, zonder enige registratie vooraf. Op het moment dat we de kaarten bestelde een account aangemaakt en zonder problemen 4 kaarten gekocht.


spons

Citaat van: Levi8 op jun 23, 2016, 13:42:15
Het speelschema van de Russische Premier league is inmiddels ook bekend.

Denk dat daar niet al te veel mensen in geïnteresseerd zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Nou ja, zo'n derby in Moskou is voor de grotere avonturiers toch een leuke uitdaging.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Hugo

Citaat van: Jehoentelaar op jun 23, 2016, 16:52:34
Nou ja, zo'n derby in Moskou is voor de grotere avonturiers toch een leuke uitdaging.

Niet voor zo'n huismusje als Spons :-)

spons

Citaat van: Jehoentelaar op jun 23, 2016, 16:52:34
Nou ja, zo'n derby in Moskou is voor de grotere avonturiers toch een leuke uitdaging.

Ben al drie keer in Moskou geweest, vind ik eigenlijk wel genoeg
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Gelukkig heeft dit forum 652 geregistreerde gebruikers, die zijn vast niet allemaal in Moskou geweest. :-)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

spons

Citaat van: Jehoentelaar op jun 23, 2016, 18:03:55
Gelukkig heeft dit forum 652 geregistreerde gebruikers, die zijn vast niet allemaal in Moskou geweest. :-)

En ik denk dat zeker 90% niet van plan is om ooit naar Moskou te gaan. Ik heb trouwens de indruk dat er van de 652 gwrigistreerde maar ongeveer 100 echt actieve gebruikers zijn of zit ik er dan ver naast ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen