www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

Citaat van: Hugo op jun 25, 2010, 09:13:10
Welke grounds staan met stip bovenaan op je verlanglijstje voor volgend seizoen?

Waar ik heel graag naartoe wil komend seizoen is de Berliner stadsderby en dan bij voorkeur in het stadion van Union.
Ook een keer een reis met de sonderzug van Fortuna Dusseldorf lijkt met erg leuk.

Daarnaast heb ik hier op de site al zoveel verslagen/foto's gezien van de lower league's in Engeland dat ik een bezoek aan de lower league dan maar zal zien als de hoogste prioriteit op mijn verlanglijst.

Ik probeer eigenlijk geen verlanglijst te maken. Dit enerzijds om teleurstelling te voorkomen en anderzijds weet ik vaak pas op het laatste moment of ik kan gaan hoppen en dat maakt het allemaal wat lastiger. Ik heb gemerkt dat je op een gegeven moment meer met de verlanglijst bezig bent dan met het daadwerkelijke groundhoppen.
Tevens heeft het op de bonnefooi ergens uitkomen ook zijn charme. Dat heeft me ook al een aantal hele leuke wedstrijden opgeleverd.

Footballfrans

Mooie site. Vooral de weergave van je foto's en je foto's zelf zijn fraai. Leuk om door heen te bladeren.

Niels_Zitterd

Citaat van: Footballfrans op aug 05, 2010, 15:47:52
Mooie site. Vooral de weergave van je foto's en je foto's zelf zijn fraai. Leuk om door heen te bladeren.

Thanks!

Na wat verbouwings ellende thuis, heb ik eindelijk tijd gehad om weer een update op de site te zetten.
De volgende wedstrijden zijn toegevoegd:
- TuS Koblenz - Rot Weiss Ahlen
- Ajax - PAOK
- AGOVV Apeldoorn - Fortuna Sittard

Han

Leuk om intieme foto's van de voormalige De Baandert afgebeeld te zien. Heb de ground in de seventies een paar maal choc-a-bloc vol meegemaakt tegen MVV (competitie) en Willem II (nacompetitie).

Tegen PEC Zwolle was het destijds aanmerkelijk minder druk...
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Niels_Zitterd

#49
Citaat van: Han op aug 21, 2010, 23:56:38
Leuk om intieme foto's van de voormalige De Baandert afgebeeld te zien. Heb de ground in de seventies een paar maal choc-a-bloc vol meegemaakt tegen MVV (competitie) en Willem II (nacompetitie).

Tegen PEC Zwolle was het destijds aanmerkelijk minder druk...

Ik kan daar alleen maar jaloers op zijn...

De Baandert heb ik alleen maar de laatste 4 seizoenen meegemaakt.
Uiteraard ook tjokvol tijdens mooie derby's tegen Roda, toen kon het nog echt 'spoken' in Sittard.

Nu zitten we met een sfeerloze betonbak. Na de bouwvak zou er gestart gaan worden met de afbouw van het stadion. Maar dat wordt een geval van eerst zien, dan geloven.
Het blijft eeuwig zonde dat het stadion gesloopt is.


Niels_Zitterd

Er heeft eindelijk weer eens een update plaatsgevonden.

Een vriend van me is een aantal weken in Peru op vakantie geweest en ik heb van hem een aantal foto's gekregen van een door hem bezochte wedstrijd. Deze foto's zijn in het album 'Special: Club Deportivo Alfonso Ugarte' terug te vinden.

Verder zijn er nog een 3-tal albums toegevoegd van wedstrijden uit de Jupiler League:
FC Eindhoven - Fortuna Sittard
Sparta Rotterdam - Fortuna Sittard
MVV Maastricht - Fortuna Sittard

Niels_Zitterd

#51
De foto's van K. Lyra TSV - Tempo Overijse zijn toegevoegd.
Lekker weertje en een pittige pot voetbal. Ook het cynisme van het publiek was erg leuk.

Heeft iemand een idee waar ik de toeschouwers aantallen kan vinden van de wedstrijden uit de lagere klassen in België?
Als ik een schatting zou moeten maken zullen er gisteren tussen de 400-500 toeschouwers zijn geweest.
Maar met schatten wil ik er nog wel eens naast zitten.



3434

In het Belang van Limburg vind je cijfers over de Limburgse ploegen in bevordering. Ik neem aan dat dit bij bv. De Gazet van Antwerpen ook is over hun ploegen. Maar daar heb jij uiteraard niets aan hehe. Online lijkt me er niet iets over te vinden.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op okt 04, 2010, 23:21:56Online lijkt me er niet iets over te vinden.

www.bsdb.be

Al staat voor deze wedstrijd niets.

Niels_Zitterd

Voor de geïnteresseerden, het foto verslag van Eendracht Aalst - SC Wielsbeke is toegevoegd.
http://nvr82.webs.com/apps/photos/album?albumid=10153817

Hugo

Citaat van: Niels_Zitterd op okt 12, 2010, 20:31:46
Voor de geïnteresseerden, het foto verslag van Eendracht Aalst - SC Wielsbeke is toegevoegd.
http://nvr82.webs.com/apps/photos/album?albumid=10153817

Klopt het dat het dubbeldekkertje achter het doel altijd gesloten is voor publiek?

Niels_Zitterd

Citaat van: Hugo op okt 12, 2010, 20:35:40
Klopt het dat het dubbeldekkertje achter het doel altijd gesloten is voor publiek?

Sinds dat Eendracht Aalst in de 3de en 4de klasse voetbalt is deze tribune inderdaad dicht.
Wellicht dat dit bij een eventuele promotie naar de 2de klasse verandert.
Ik zag dat ik vergeten was een foto van de tribune te uploaden.
Inmiddels staat er wel een foto van de Europatribune op.

HJanneman

Citaat van: Niels_Zitterd op okt 12, 2010, 20:31:46
Voor de geïnteresseerden, het foto verslag van Eendracht Aalst - SC Wielsbeke is toegevoegd.
http://nvr82.webs.com/apps/photos/album?albumid=10153817

Leuk!

Ik ben zo'n niet-uitnodigende kroeg binnen gestapt en er deden zich daar mooie taferelen voor, geen spijt van :-D !

AthleticHolanda

Citaat van: Niels_Zitterd op okt 12, 2010, 20:51:04
Sinds dat Eendracht Aalst in de 3de en 4de klasse voetbalt is deze tribune inderdaad dicht.
Wellicht dat dit bij een eventuele promotie naar de 2de klasse verandert.
Ik zag dat ik vergeten was een foto van de tribune te uploaden.
Inmiddels staat er wel een foto van de Europatribune op.

Toen ik er was bijna twee jaar terug, ook in Derde Klasse, zat er toch wel degelijk volk...



(foto genomen vlak voor de aftrap, een betere heb ik helaas niet...)

Niels_Zitterd

Citaat van: AthleticHolanda op okt 12, 2010, 23:51:08
Toen ik er was bijna twee jaar terug, ook in Derde Klasse, zat er toch wel degelijk volk...



(foto genomen vlak voor de aftrap, een betere heb ik helaas niet...)

Daar zitten inderdaad duidelijk supporters. Dat is wat anders als wat mij verteld is afgelopen zondag.
Je kunt ook niemand meer vertrouwen :-p
Ik zal eens kijken of ik kan achterhalen wanneer deze tribune buiten gebruik is genomen.