Week 44: maandag 26 oktober t/m zondag 1 november

Gestart door syntric, okt 23, 2020, 12:21:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: spons op okt 26, 2020, 12:33:26
Luxemburg is code oranje dus alleen noodzakelijke reizen. Na terugkomst dus 10 dagen in thuisquarantaine

Wellicht is dat voor Belgen anders.
Voor ons is België ook oranje maar hoef je niet in quarantaine als je er slechts kort bent geweest.

syntric

Citaat van: spons op okt 26, 2020, 12:33:26
Luxemburg is code oranje dus alleen noodzakelijke reizen. Na terugkomst dus 10 dagen in thuisquarantaine

Beetje absurd als je alleen naar daar gaat en afstand houdt. Ook benieuwd hoe ze dat controleren dan als er geen enkele (grens)controle is :-)
Groundhopper for life :-)

spons

Citaat van: syntric op okt 26, 2020, 13:28:20
Beetje absurd als je alleen naar daar gaat en afstand houdt. Ook benieuwd hoe ze dat controleren dan als er geen enkele (grens)controle is :-)

Eigen verantwoordelijkheid nemen om te voorkomen dat we nog ( veel ) langer met deze ellende zitten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Mokum1900

Citaat van: Joost op okt 23, 2020, 23:35:11
Er is een app van Buitenlandse zaken waarin het allemaal heel makkelijk te zien is.

ik snap je , maar er moet eigenlijk een kleurcode komen , centraal door de Europa geregeld
hoe kan een Duitser een aantal weken geleden nog wel belgie in kunnen , en een Nederlander niet, dat bedoel ik met het is onduidelijk voor wie wat geldt, centraal geregeld zou beter zijn.

maar dit is een discussie voor een andere forum deelte
Waar je ook gaat ik volg je overal

syntric

#19
Citaat van: spons op okt 26, 2020, 18:11:46
Eigen verantwoordelijkheid nemen om te voorkomen dat we nog ( veel ) langer met deze ellende zitten
Dat doe ik al 7 maanden met me aan de basisregels te houden en dus ook dit weekend :-)
Groundhopper for life :-)

Saltacampos

Citaat van: syntric op okt 26, 2020, 21:37:12
Dat doe ik al 7 maanden met me aan de basisregels te houden en dus ook dit weekend :-)
Klopt, ik was in Hazebrouck (Frankrijk) zondag, 100 toeschouwers (gezien ik 119km deed telt dit dus als een freaky trip zie ik nu:p), twee grote tribunes en ruim plaats rond de omheining, afstand houden geen enkel probleem en iedereen deed het, iedereen droeg ook een mondmasker en er was geen kantine.
Veiliger kan nauwelijks.
Een pak beter en logischer dan in België in provinciale waar mensen de regels niet altijd respecteerden (afstand-mondmaskers) en in de kantine (vaak te vol, te veel drank) al helemaal niet.
Over land and sea

watergatehopper

Citaat van: Saltacampos op okt 27, 2020, 11:04:25
Klopt, ik was in Hazebrouck (Frankrijk) zondag, 100 toeschouwers (gezien ik 119km deed telt dit dus als een freaky trip zie ik nu:p), twee grote tribunes en ruim plaats rond de omheining, afstand houden geen enkel probleem en iedereen deed het, iedereen droeg ook een mondmasker en er was geen kantine.
Veiliger kan nauwelijks.
Een pak beter en logischer dan in België in provinciale waar mensen de regels niet altijd respecteerden (afstand-mondmaskers) en in de kantine (vaak te vol, te veel drank) al helemaal niet.

Je bedoelt een 'obscure vinck'
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Saltacampos

Over land and sea

Joost

Met de berichten uit Duitsland lijkt het alsof we komend weekend voor het laatst nog ergens net over de grens iets kunnen zien.

Extra belemmering is dat een aantal regio's al geen duels meer toestaan en dat er vanwege een feestdag zondag zo goed als geen duels zijn.

Tussen al die oranje steden is Kreis Heinsberg (net over de grens tussen Roermond en Brunssum) nog knalgeel, daar is eerder een uitbraakje geweest waardoor er al eerder wat stevigere maatregelen zijn geweest. Daar kun je de komende dagen nog wel iets zien op Kreisliganiveau.

Robbie

Let wel dat een aantal Duitse steden reeds oranje zijn: Berlijn, Frankfurt, Bremen, München, Düsseldorf, Keulen, Aken, Stuttgart, Essen en Mannheim.

Saltacampos

Citaat van: Joost op okt 28, 2020, 11:45:32
Met de berichten uit Duitsland lijkt het alsof we komend weekend voor het laatst nog ergens net over de grens iets kunnen zien.

Extra belemmering is dat een aantal regio's al geen duels meer toestaan en dat er vanwege een feestdag zondag zo goed als geen duels zijn.

Tussen al die oranje steden is Kreis Heinsberg (net over de grens tussen Roermond en Brunssum) nog knalgeel, daar is eerder een uitbraakje geweest waardoor er al eerder wat stevigere maatregelen zijn geweest. Daar kun je de komende dagen nog wel iets zien op Kreisliganiveau.
Frankrijk gaat nog verder, daar is er een nieuwe lockdown zoals in de lente, verplaatsingen enkel toegelaten met een formulier of qr-code op de smartphone voor 1 uur per dag met een maximum van 1 kilometer rond de woonplaats (behalve uitzonderingen voor werk, verzorging enz...)...
Vanaf vrijdag, met tolerantie voor terugkerende vakantiegangers tot maandag.
Over land and sea

Joost

Citaat van: Saltacampos op okt 29, 2020, 11:04:21
Frankrijk gaat nog verder, daar is er een nieuwe lockdown zoals in de lente, verplaatsingen enkel toegelaten met een formulier of qr-code op de smartphone voor 1 uur per dag met een maximum van 1 kilometer rond de woonplaats (behalve uitzonderingen voor werk, verzorging enz...)...
Vanaf vrijdag, met tolerantie voor terugkerende vakantiegangers tot maandag.
Om depressief van te worden.
Ik ga zaterdag nog maar even op pad om de laatste wedstrijd voor 3 maanden te zien vrees ik.

Tribuneklanten

#27
Ik had gisteren mijn voorlopig laatste wedstrijd bij SC Hardt - TSV Meerbusch (1-4)

De (lange) winterstop is begonnen.

Kalenderjaar 2020; 39 wedstrijden totaal

RKSV Bekkerveld - vv Drechtstreek
Olympic Charleroi - Rupel Boom
FC Eindhoven - FC Utrecht
RKSV Rhode - Best Vooruit
Oirschot Vooruit - Mierlo Hout
vv UNA - Blauw Geel '38
GLZ Delfshaven - PPSC Schiedam
Wolverhampton Wanderers - Leicester City
Bristol Rovers - Blackpool FC
Aston Villa - Tottenham Hotspur
RKSV Leonidas - Quick '20 Oldenzaal
Oirschot Vooruit - RKSV Sarto
FC Eindhoven - Top Oss

Corona Stop

RKVV Bergeijk - vv Hapert
vv Jan van Arckel - NOAD '32
K. Wuustwezel FC - Royal Cappellen FC
RKSV Groene Ster - Jong Roda JC Kerkrade
vv SteDoCo - DHSC
VV Veendam 1984 - VV Noordster
VV Onstwedder Boys - FC Ter Apel 96
ACV - Drachter Boys
VV KSC - FC Klazienaveen
VV Oss '20 - VV DOVO
VV Wilhelmina Boys - VV Nijnsel
VV DOVO - SV Spakenburg
LSV - De Bocht '80
KVK Beringen - Bilzen Waltwilder
VV Bladella - GSBW
Oirschot Vooruit - RKSV Prinses Irene
Jong FC Eindhoven - Jong Be Quick 1887
Spoordonkse Boys - SDO '39
Nieuw Woensel - BVV
SV Wiesbaden - FC 1931 Eddersheim II
SPG Motz / Silz - Union Innsbruck
SC Austria Lustenau - FC Juniors Oo
Schwarz Weiss Bregenz - FC Rotenberg
SV Martinshohe - SG Thaleischweiler-Froschen
FC Ster Francorchamps - Etoile Faimes
SC Hardt - TSV Meerbusch


syntric

Citaat van: Joost op okt 29, 2020, 12:23:54
Om depressief van te worden.
Ik ga zaterdag nog maar even op pad om de laatste wedstrijd voor 3 maanden te zien vrees ik.

Hmja Frankrijk dus ook afgelopen. Luxemburg voorlopig nog wel, enkel eerste klasse :-) Maar daar was vorig weekend alles ook (vrij laat) afgelast. Aan de andere kant komt er wel heel weinig volk naar de matchen, dus wie weet. En anders wordt het wandelweekendje :-)
Groundhopper for life :-)

spons

Ik had gehoopt op 10 december Wolfsberger - Feyenoord te kunnen bezoeken maar helaas is ook Oostenrijk sinds code oranje en ik ben bang dat dat voor die tijd niet zal veranderen dus ook voor mij is de winterstop begonnen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen