Wekke am Deutschland

Gestart door wekke, feb 09, 2009, 23:39:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Die twee logos naast elkaar zijn toch wel mooi.

Geen foto's uit Aachen?

wekke

Citaat van: Joost op apr 13, 2010, 22:20:15
Die twee logos naast elkaar zijn toch wel mooi.

Geen foto's uit Aachen?

Ik heb hier al foto's gezet van mijn vorige twee bezoeken aan Alemannia dus achtte ik het niet nodig om er nog eens te posten.
Maar bij deze dan toch de foto's van Aachen :-)

Ik hoop dat Lierse ook ooit in zo een mooi geel/zwart stadion gaat spelen, maar dan wel is waar wat kleiner. Jammer dat het stadion zo leeg oogt vanuit de spionkop.













Bossche Bol

Citaat van: wekke op apr 13, 2010, 21:08:21
28/03/2010 Borussia Mönchengladbach-Hamburger SV 1-0

Nadat we Alemannia Aachen-FC Augsburg in de vroege namiddag hadden bezocht, reden we verder richting gladbach. We hadden 2uur de tijd om 70km te overbruggen. Een makkie dachten we, maar niets was minder waar.
De aanschuif van de afrit tot aan de parkings was gigantisch lang. De wedstrijd was reeds 30minuten aan de gang toen we onze plaatsen in het Borussia Park innamen. Toch wel een indrukwekkend stadion dat Borussia Park. Daarmee is wel alles gezegd. De sfeer viel tegen en ook het voetbal was van een laag niveau. Het doelpunt was het enige hoogtepunt van de wedstrijd.

Ik heb die dag dezelfde dubbel gedaan en was ruim een uur voor de aftrap bij de poort van mijn vak in het Borussia Park.
En niet eerder weggegaan in Aachen, heb de 4-0 in blessuretijd nog gezien. 

Hebben jullie soms een omweg gemaakt?
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

wekke

#18
Nee, niet echt omgereden. Een kwartiertje na de wedstrijd in Aken zijn we vertrokken en een 35minuutjes later waren we aan de afrit voor Mönchengladbach. Daar hebben we dan enige tijd stilgestaan. Eens aan de parkings gekomen, wilde onze chauffeur niet de achterste nemen. Eerst nog lang aanschuiven richting een andere parking, eens daar aangekomen krijgen we te horen dat deze volzet was. Rechtsomkeer maken, weer lang aanschuiven richting de laatste parking en dan nog de wandeling richting stadion. Het is frustrerend als je de tijd zo ziet voorbij tikken, maar niets aan te doen.

Ook bij ADO-VVV de week ervoor misten we de eerste 20minuten van de wedstrijd. Een uur voor de wedstrijd stonden we aan de stadionkassa, maar de kaartverkoop ging er aan een slakkentempo vooruit.

Ach tweemaal pech. Kan gebeuren.

Hugo

Citaat van: wekke op apr 13, 2010, 23:24:24
Nee, niet echt omgereden. Een kwartiertje na de wedstrijd in Aken zijn we vertrokken en een 35minuutjes later waren we aan de afrit voor Mönchengladbach. Daar hebben we dan enige tijd stilgestaan. Eens aan de parkings gekomen, wilde onze chauffeur niet de achterste nemen. Eerst nog lang aanschuiven richting een andere parking, eens daar aangekomen krijgen we te horen dat deze volzet was. Rechtsomkeer maken, weer lang aanschuiven richting de laatste parking en dan nog de wandeling richting stadion. Het is frustrerend als je de tijd zo ziet voorbij tikken, maar niets aan te doen.

Ook bij ADO-VVV de week ervoor misten we de eerste 20minuten van de wedstrijd. Een uur voor de wedstrijd stonden we aan de stadionkassa, maar de kaartverkoop ging er aan een slakkentempo vooruit.

Ach tweemaal pech. Kan gebeuren.

Is pech hetzelfde als verkeerde keuzes maken?

Joost

Viel het je niet op dat Augsburg wel erg weinig fans had meegenomen? Het was zondagmiddag nota bene en meer dan een stuk of 350 zullen het er niet zijn geweest. En die lege tribunes, tsja ik raak er aan gewend. Promoveert de club plots komend jaar zit het wel vol.

wekke

Citaat van: Hugo op apr 14, 2010, 08:59:31
Is pech hetzelfde als verkeerde keuzes maken?

Oke, verkeerde keuzes gekoppeld aan wat pech :-)

Citaat van: Joost op apr 14, 2010, 12:08:14
Viel het je niet op dat Augsburg wel erg weinig fans had meegenomen? Het was zondagmiddag nota bene en meer dan een stuk of 350 zullen het er niet zijn geweest. En die lege tribunes, tsja ik raak er aan gewend. Promoveert de club plots komend jaar zit het wel vol.

Inderdaad. Ik had meer uit-supporters verwacht. Zeker omdat Augsburg toch een goed seizoen draait.

Footballfrans

Prachtige foto's, mooie verslagen.

Jammer dat je Europa Cup avontuur ten einde is gekomen.